Re: Anatomia prawidlowa-pytanie

Data: 2003-08-07 19:28:20
Temat: Re: Anatomia prawidlowa-pytanie
Od: "Cobi" <P...@C...megapolis.pl>

> Byle byc zadowolonym, fakt ze za 900 zl bedzie trudno :)

Ufff....

> Czy przed rozpoczeciem nauki trzeba kupic jakies fartuszki, rekawiczki i
tym
> podobne bzdety?? w jakich ilosciach??

W AM Poznań na dzień dobry będziesz potrzebował: skalpel (lepszy jest taki w
wymiennymi ostrzami), pęseta anatomiczna (nie chirurgiczna!), lateksowe
rekawiczki (kilka par), taki śmieszny czepek na główkę (byle nie za ciasny),
śliczny biały fartuszek - bez tych ciuszków nie wejdziesz do prosektorium.
Oprócz tego: łeb jak sklep i odporność na 'dziwne' zapachy i widoki (albo
przynajmniej katar). Ważna jest punktualność, kto sie spóźni ten ma
kłopoty - czasem prof. Woźniak stoi w drzwiach prosektorium z zegarkiem
(sic!). Potem bardzo przydaje się jeszcze ludzka czaszka, ale o tym nie będę
się rozpisywał... Z książek wiadomo... Bochenek, Sobotta, skrypty i książki
profesora...

> Poki co nie bede czytal Bochenka w wakacje bo to chyba glupota (nawet
> jeszcze atlasu nie mam), ale moze trzeba jeszcze cos dodatkowo
> zrobic/powtorzyc??

Póki co... nie czytaj i nie powtarzaj, tylko sie pozytywnie nastaw... póki
co...

Pozdrawiam
Cobi

*** www.PortaMedica.com.pl ***