Antybiotyki

11. Data: 2007-03-12 15:26:51

Temat: Re: Antybiotyki
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Aby nie bylo watpliwosci z kim probujecie dyskutowac
przytaczam wypowiedz Marcinka ktora poslal tylko na
paranauki... Widocznie wstydzi sie tak pisac na medycyne:

"Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl> wrote in message
> Życzę ci więc, wszarzu, żebyś zachorował i zażył takie
> antybiotyki, że cię zeżre grzybica.
>
> I będzie jednego idiotę mniej.
>
> Ciulu wioskowy, czy ty w ogóle wiesz, co piszesz?
> Czy pieprzysz bez sensu jak debil?

> Ciulu debilny, widocznie gówno w twojej głowie się zabełtało. Co z tego, ciulu, że
ludzie nie stosowali antybiotyków, skoro ich
> rodzice stosowali?
> Ale gdzie to do takiego debila ma dotrzeć.

stosowania antybiotyków - objawiające się masowo

12. Data: 2007-03-12 15:38:03

Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a):
> Aby nie bylo watpliwosci z kim probujecie dyskutowac
> przytaczam wypowiedz Marcinka ktora poslal tylko na
> paranauki... Widocznie wstydzi sie tak pisac na medycyne:

Z trollami pokroju Trolla-Pszemola rozmawia się tak, jak powinno się
rozmawiać. Może kilka cytatów z 'tfurczości' Pszemola na grupach?
Wystarczy przejść się na pl.soc.wegetarianizm...

Tam trolla-Pszemolla znają od dawna.

--
Szanowanko
McKey

13. Data: 2007-03-12 16:05:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc II pokazu kultury i dobrego wychowania:

14. Data: 2007-03-12 16:10:05

Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a):
> Czesc II pokazu kultury i dobrego wychowania:

Sugeruję uczestnikom pl.sci.medycyna wrzucenie tego idioty do kill-fila
i nie wdawanie się z nim w żadne dyskusje.

To znany usenetowy troll, jakiś głupek, który kiedyś uciekł z Polski do
usa i robi na wszechwiedzącego.

Ja się nim zajmuję dla czystej rozrywki.

15. Data: 2007-03-12 16:41:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc III i ostatnia pokazow kultury:

> Ależ ciulu wioskowy :) Znowu ci twoja dziwka nie dała d...? Znowu próbujesz
zaistnieć swoimi rzygowinami na usenecie? Spadaj w dól
> kloaczny i popływaj trochę w gównie - tam przynajmniej ogłady nabierzesz :)))

> Ciulu pieprzony, chamski parszywy psie, debilu zawszały, a co ci do tego? To nie
dla takich tęgich kretynów jak ty :)

> Próbujesz coś napisać, chamski psie i ci nie wychodzi? Myślisz, że jak zacytujesz
jakieś posty na medycynie to wszyscy będą

16. Data: 2007-03-13 07:34:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...
> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:et30rc$avs$1@news.onet.pl...

> Napisalem juz wyraznie, moze nie zauwazyles, ze to nie
> antybiotyki sa problemem ale ich niewlasciwe stosowanie.

...co się samo przez się od początku rozumie...
Jak zwykle kłócisz się o "formę wyrazu". ;)

17. Data: 2007-03-13 12:52:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:et5k46$g0g$1@news.onet.pl...

> Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:e...@p...onet.pl...

> ...co się samo przez się od początku rozumie...
> Jak zwykle kłócisz się o "formę wyrazu". ;)

Wyrażaj się precyzyjnie to nie będzie problemu...
Jestem inżynierem myślącym precyzyjnie i dla mnie
zdanie "antybiotyki są nieskuteczne a nawet szkodliwe"
jest zdaniem o całkowicie innej treści niż zdanie
"niewłaściwe stosowanie antybiotyków jest szkodliwe".

Zresztą sam zapytaj Marcinka czy chodzi mu o dawkowanie
antybiotyków czy o antybiotyki same w sobie...
Sądze że to co dla Ciebie może być zrozumiałe dla niego
jest totalnie niezrozumiałe... ale obaj wiemy dlaczego ;-)

18. Data: 2007-03-13 17:06:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zresztą sam zapytaj Marcinka czy chodzi mu o dawkowanie
> antybiotyków czy o antybiotyki same w sobie...

Jak już to nie o "dawkowanie" ale o "stosowanie ich jedynie w uzasadnionych
przypadkach"
-tak gwoli ścisłości i precyzji o jaką zdajesz się z mojej strony
zabiegać... ;P

> Sądze że to co dla Ciebie może być zrozumiałe dla niego
> jest totalnie niezrozumiałe... ale obaj wiemy dlaczego ;-)

Nie rób z niego idioty...bo będę musiał cię też zaszeregować jeszcze
niżej...a i tak już jako "inżynier" masz mizerne notowania... ;P

19. Data: 2007-03-14 00:32:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:et6lm2$fb$1@news.onet.pl...

> Jak już to nie o "dawkowanie" ale o "stosowanie ich
> jedynie w uzasadnionych przypadkach"
> -tak gwoli ścisłości i precyzji o jaką zdajesz się
> z mojej strony zabiegać... ;P

Mi chodziło zarówno o dawkowanie jak i o uzasadnione
przypadki... Nie ma to znaczenia - nazwij to sobie
jak chcesz - istotą jest to, że nie antybiotyk sam
w sobie jest zły tylko jego użytkowanie jest niewłaściwe.

> Nie rób z niego idioty...bo będę musiał cię też zaszeregować jeszcze
> niżej...a i tak już jako "inżynier" masz mizerne notowania... ;P

A szereguj sobie jak chcesz - nie zależy mi na tym
co o mnie myślisz ani co do mnie piszesz - nie jesteś
w stanie napisać mi nic nowego czego jeszcze nie wiem
ani niczego mnie nauczyć, więc równie dobrze mógłbys
zamilknąć i moje życie nie ulegnie zmianie... :-)

20. Data: 2007-03-14 08:14:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak chcesz - istotą jest to, że nie antybiotyk sam
> w sobie jest zły tylko jego użytkowanie jest niewłaściwe.

Dawkowanie a stosowanie w uzasadnionych przypadkach to dwie różne rzeczy...
a nam tu raczej o stosowanie szło niż o dawkowanie więc to nie kwestia
"nazywania sobie jak kto chce" ;)

> [...]
> ani niczego mnie nauczyć, więc równie dobrze mógłbys
> zamilknąć i moje życie nie ulegnie zmianie... :-)

Równie więc dobrze sam możesz nie podejmować ze mną dyskusji...
chyba ze chcesz wykazać iż ty masz coś innym [mnie] "do powiedzenia"... ;P
Więc co masz do powiedzienia poza chęcią przerabiania innych na swoje
kopyto? ;)
Nic... ;D
A uważasz że jesteś pępkiem wszechświata... ;)

purpurowo-fioletowy paznokieć
kwas dwuchlorooctowy na raka?
dentysta w lodzi
zarzucanie żółci do żołądka