1. Data: 2018-11-16 18:02:17

Temat: Antychryst wsród nas czyli o aktualności Paruzji wg Badeniego i nie tylko
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=A0tKzIzdoLc
Czy muszę pisać ze wg mnie warto UWAZNIE obejrzeć/wsłuchać się w całość? :)

Lektura dla uzupełnienia tematu:

"Uwierzcie w koniec świata! Współczesne proroctwo o powtórnym przyjściu Chrystusa"
Joachim Badeni OP, Judyta Syrek
https://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,2791,Uwier
zcie-w-koniec-swiata

To książka-wezwanie, ostatnie proroctwo zmarłego 8 lat temu charyzmatycznego
dominikanina"
"W maju 2009 roku podczas mszy świętej, tuż przed komunią, ojciec Joachim Badeni
usłyszał głos od Boga. Miał przypomnieć współczesnym ludziom o końcu świata, o
Apokalipsie, która niebawem nadejdzie. Uwierzcie w koniec świata! to
książka-wezwanie, ostatnie proroctwo charyzmatycznego dominikanina.
Powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów. Kto z nas nie zastanawiał się, czy to
nie zapowiedź czasów ostatecznych i powtórnego przyjścia Chrystusa? O końcu świata i
o tym, jak można się do niego przygotować, o swoich mistycznych wizjach, diabelskich
pokusach, Antychryście i największych grzechach Kościoła ojciec Badeni opowiada
Judycie Syrek. To ostatnia książka zakonnika, który w marcu 2010 roku zmarł w opinii
świętości."

2. Data: 2018-11-16 18:35:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-16 o 18:02, m...@g...com pisze:
> [...]
Judycie Syrek. To ostatnia książka zakonnika, który w marcu 2010 roku zmarł w opinii

No i wywróżył sobie koniec świata. Czym ci kapłani tak właściwie straszą
swoje owieczki, "końcem świata"?, przecie to i tak nieuchronne. To że
czyjś świat kończy się na skutek trzęsienia ziemi, wybuchu wulkanu czy
galopujących suchot, ew ochlajstwa, to tak właściwie detale bez znaczenia.

3. Data: 2018-11-16 19:28:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-16 o 18:02, m...@g...com pisze:

> "Uwierzcie w koniec świata!

Który to już raz wieszczysz koniec świata?
Masz fajne hobby...

> "W maju 2009 roku podczas mszy świętej, tuż przed komunią, ojciec Joachim Badeni
usłyszał głos od Boga.

Nic w tym nadzwyczajnego nie ma. Nie pierwszy i nie ostatni wyznawca,
który "słyszy" głosy.
W zasadzie, to praktycznie każdy religiant twierdzi, że słyszy, a nawet
z nim gada.

> Powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów.

Zawsze były.

> Kto z nas nie zastanawiał się, czy to nie zapowiedź czasów ostatecznych i
powtórnego przyjścia Chrystusa?

Tylko religianci.
Wybuchy wulkanów, trzęsienia ziemi i powodzie, to nie jest zapowiedź. To
zwykłe zjawiska fizyczne. Powtarzają się (i powtarzały) tak często, że
tego nie da się nawet zliczyć.

>To ostatnia książka zakonnika, który w marcu 2010 roku zmarł w opinii świętości."

Chorzy psychicznie dość często byli traktowani jak święci (i często
świętymi zostawali ogłoszeni przez kościół). To tylko kwestia ilości
ludzi, którzy w te głupoty uwierzą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-11-17 11:15:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 listopada 2018 19:29:10 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Nic w tym nadzwyczajnego nie ma. Nie pierwszy i nie ostatni wyznawca,
> który "słyszy" głosy.
> W zasadzie, to praktycznie każdy religiant twierdzi, że słyszy, a nawet
> z nim gada.

Tutaj raczej widzę świadomą agendę polityczną lobby post-habsburskiego niż
szaleństwo. Badeni to austriacka rodzina arystokratyczna. Często przepowiednie
"końców świata" rozpowszechniane są w celu wywarcia wpływu politycznego na
słuchaczy via religia.

5. Data: 2018-11-20 20:02:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2018 o 17:02, m...@g...com pisze:

> [...]
Judycie Syrek. To ostatnia książka zakonnika, który w marcu 2010 roku zmarł w opinii

gdzies juz pare razy charyzme widzialem, niektorzy przezyli

--
gazebo

6. Data: 2018-11-22 15:18:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 listopada 2018 11:15:42 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> "końców świata" rozpowszechniane są w celu wywarcia wpływu politycznego na

Przynajmniej jeden który cokolwiek wie o autorze ;)
A książka warta lektury i tak, choćby dla poznania intencji Dominikanca :P
https://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,2791,Uwier
zcie-w-koniec-swiata

Szkoda ze nikt nie skomentowal czyli nie obejrzał
https://www.youtube.com/watch?v=A0tKzIzdoLc

7. Data: 2018-11-22 15:20:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 listopada 2018 20:02:15 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
w opinii świętości."

> gdzies juz pare razy charyzme widzialem, niektorzy przezyli

W tv czy na żywo? ;)
Zazwyczaj przeżywają prowodyrzy... ;P

8. Data: 2018-11-26 21:06:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 listopada 2018 15:18:34 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
>
> Przynajmniej jeden który cokolwiek wie o autorze ;)
> A książka warta lektury i tak, choćby dla poznania intencji Dominikanca :P

"Znak" ostatnio dziwne książki wydaje.
W tym m.in. turbolechickie.

Wolałem czasy, kiedy publikowali np. Mertona.

9. Data: 2018-11-27 10:30:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

zcie-w-koniec-swiata

> "Znak" ostatnio dziwne książki wydaje.
> W tym m.in. turbolechickie.

Lepsze byłyby turbosemickie lub turbomuslimskie - w Polsce?

> Wolałem czasy, kiedy publikowali np. Mertona.

Publikują wg popytu.

--
XL

10. Data: 2018-11-27 15:18:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:06:45 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

Badeni usłyszał głos od Boga.

zcie-w-koniec-swiata

> "Znak" ostatnio dziwne książki wydaje.
To pozycja z 2010r
> Wolałem czasy, kiedy publikowali np. Mertona.
Cos ci z niego zostalo?

To oni są najbardziej prześladowani!
My, Polacy - na Marszu i w życiu.
Kosztowne to będą urodzinki.
,,Relacje polsko-ukraińskie nigdy nie były tak dobre jak teraz"???