Artykuł na stronie

21. Data: 2002-01-14 00:49:11

Temat: Re: Artykuł na stronie
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:a1slih$isu$1@news.onet.pl...

> To by tłumaczyło popularność niektórych bzdur jakie Kwaśniewski głosi.

Których?

Pozdrawiam
Leszek

22. Data: 2002-01-14 17:49:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Których?

Ano np. to, że optymalny wie a nie wierzy :-)
Albo to, że niesprawiedliwe są kasy chorych i trzeba założyć
kasy zdrowych...
Albo to, że niewarto wydawać pieniędzy na sztukę i kulturę...
I wiele, wiele innych, ale jestem głodny i wychodzę na lunch,
więc nie chce mi się więcej pisać - wybacz...
Myślę jednak, (wierzę? he, he ) że już "wiesz" o jakie bzdury mi chodziło.

23. Data: 2002-01-15 22:37:25

Temat: Re: Artykuł na stronie OT: netykieta
Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taką samą oznaką braku "sieciowego wychowania" jest tytułowanie "Pan/Pani"

tu bym powiedzial nawet wiecej - w wielku znanych mi e-kregach ;-)
powiedzenie
Pan/Pani jest wrecz obrazliwe i sluzy jako forma ataku slownego w przypadku
zaostrzenia
dyskusji, oznacza otwarta wrogosc i niechec "personalna"

24. Data: 2002-01-16 00:00:22

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano np. to, że optymalny wie a nie wierzy :-)

Potrafisz to udowodnić, czy tylko tak chlapnęłeś?

> Albo to, że niesprawiedliwe są kasy chorych i trzeba założyć
> kasy zdrowych...

To akurat głoszą wszyscy w Polsce, oprócz Chorych Kas.

> Albo to, że niewarto wydawać pieniędzy na sztukę i kulturę...

A jaki % pieniędzy podatników wydają amerykanie na sztukę i kulturę?

> I wiele, wiele innych, ale jestem głodny i wychodzę na lunch,

To Pszemol nie jesteś już łoptymalny. Łoptymalny nigdy nie jest głodny. :-)

> więc nie chce mi się więcej pisać - wybacz...
> Myślę jednak, (wierzę? he, he ) że już "wiesz" o jakie bzdury mi chodziło.

No, dalej nie wiem.

Pozdrawiam
Leszek

25. Data: 2002-01-16 15:23:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Potrafisz to udowodnić, czy tylko tak chlapnęłeś?

Nie bardzo rozumiem - co mam udowodnić?
To, że większość informacji jakie posiadamy w swojej głowie
to tezy przyjęte na wiarę, nieweryfikowalne? Czy to z książek
czy to od nauczyciela - ogólnie: od autorytetu który szanujemy.
To jest wiara a nie wiedza. Jeśli ktoś przeczyta książkę Leszku,
w której autor napisze że "komórka spala ATP" to czytelnik zaczyna
WIERZYĆ autorowi, że on ma rację. Nie wiedzieć tylko wierzyć...
Jeśli ja przeczytam w książce do geografii, że po drugiej stronie
naszej Planety jest Australia i tam żyją zwierzęta co skaczą,
kangurami zwane to ja WIERZĘ że tak jest a nie WIEM że tak jest.

Rozumiesz?

Czy kdziekolwiek, kiedykolwiek, Kwaśniewski podał swoje DEFINICJE
słów "wiara" i "wiedza" których używa? Bo zapewne nie używa tych
ogólnie znanych. A jeśli chodzi o ogólnie znane definicje wiary
i wiedzy rozróżniające te pojęcia to Kwaśniewski plecie BZDURY.

> To akurat głoszą wszyscy w Polsce, oprócz Chorych Kas.

To, że to co głoszą wszyscy może być nieprawdą udowodnił
już bardzo dawno temu taki jedne co mu Kopernik było...

Tymczasem "Kasy Chorych" (czy jakakolwiek inna forma ubezpieczenia
zdrowotnego) jest formą wsparcia jakie daje społeczeństwo jednostkom
chorym. Nie ma co nadawać specjalnie na "Kasy Chorych" bo podobnie
jest w każdej nowożytnej cywilizacji. Pracujący utrzymują dzieci
i starszych, zdrowi (pracujący) utrzymują tych chorych co do pracy
niestety nie nadają się z powodu choroby. Dlatego właśnie żyjemy
w społeczeństwie aby pomagać sobie wzajemnie. Gdyby każdy musiał
swoją rzepkę skrobać to długo byś sobie nie poskrobał...

> A jaki % pieniędzy podatników wydają amerykanie na sztukę i kulturę?

Nie mam zielonego pojęcia. Wiem natomiast, że miasto Chicago
w najbliższym czasie zasponsoruje z publicznych pieniędzy
remont i rozbudowę dużego i PRYWATNEGO stadionu sportowego...
Tylko dlatego, że jest on "pomnikiem tradycji" tego miasta.

> No, dalej nie wiem.

Teraz już wiesz?

26. Data: 2002-01-16 15:24:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"alf" <s...@a...pl> wrote in message news:a22amp$3b7$1@news.tpi.pl...
> [...]
> powiedzenie Pan/Pani jest wrecz obrazliwe i sluzy jako forma ataku
> slownego w przypadku zaostrzenia dyskusji, oznacza otwarta wrogosc

Dokładnie. Jest to forma izolacji. Manifestacja braku akceptacji w gronie.

27. Data: 2002-01-16 18:41:01

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

| Potrafisz to udowodnić, czy tylko tak chlapnęłeś?

Ja bym potrafiła, ale wertowanie dzieła twojego guru po raz kolejny jest ponad
moje siły. Niemniej takie zdanie "optymalny wie, a nie wierzy" widziałam w
książce "Dieta Optymalna" Jan Kwaśniewski, Marek Chyliński, Katowice 1997 - jak
się będę chciała znowu posmiać, to poszukam.
I nie chlapię tak sobie....
A swoją drogą zweryfikuj swoje słownictwo... jeden chlapie, drugi zmyśla...
Twoja nieufność sugeruje, że zdarza Ci się chlapać i zmyślać...

siwa

28. Data: 2002-01-16 22:52:27

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

> Ja bym potrafiła, ale wertowanie dzieła twojego guru po raz kolejny jest
ponad
> moje siły.

Nie chodzi Siwa o udowodnienie, że nie powiedział. Jest to bezdyskusyjne, że
tak.

Chodzi o to, żeby Pszemol udowodnił, ze twierdzenie "optymalny wie, a nie
wierzy" jest fałszywe.

> A swoją drogą zweryfikuj swoje słownictwo... jeden chlapie,

No, więc chodzi o to, czy Pszemol ma dowody, czy tylko tak na zasadzie, że
on tak uważa.

Pozdrawiam
Leszek

29. Data: 2002-01-17 16:26:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to, żeby Pszemol udowodnił, ze twierdzenie "optymalny wie,
> a nie wierzy" jest fałszywe.

Udowodniłem to właśnie niedawno w odpowiedzi na Twój post.
Znajdziesz moją wypowiedź tu: news:a24644$k5s$1@news.onet.pl

> No, więc chodzi o to, czy Pszemol ma dowody,
> czy tylko tak na zasadzie, że on tak uważa.

He, he :-)
A czy Kwaśniewski ma na to dowody, że optymalny wie a nie wierzy? :-)

30. Data: 2002-01-18 00:01:19

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He, he :-)
> A czy Kwaśniewski ma na to dowody, że optymalny wie a nie wierzy? :-)

Nie wiem , czy ma. Ty jednak powinieneś udowodnić, że nie ma jeżeli temu
zaprzeczasz.

dieta cambridge
klub kwadransowych grubasow
NOWY KANAŁ TVP startuje 3 marca