Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

201. Data: 2000-01-31 00:53:14

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Jan 2000 18:34:08 +0100 "Adamus" <a...@m...pl>
napisal(a):

> [...]
>guzy zwane potworniakami, zawierajce wewnatrz zeby, wlosy i inne egzotyczne
>tkanki tez nalezy uznac za istoty zywe? A moze zabronic usuwania
>potworniakow?
>Przez stwierdzenie "zyje" chcialem raczej powiedziec "nie oddycha
>zamodzielnie, nie odzywia sie samodzielnie, nie wydala samodzielnie", przez
>"odzywianie" z kolei rozumiem nie czynnosc typu wziecie do lapy lyzki i
>wsuwanie z talerza, lecz wykorzystanie wlasnego przewodu pokarmowego itd.
>(dlatego nie uwazam noworodka za pasozyta).

Aby uzasadnic z gory przyjeta teze, tworzymy nowa biologie?
Poczytaj sobie o tym co to jest organizm, zycie itp. Po co wymyslac
cos, co inni juz wymyslili?

gr

202. Data: 2000-01-31 00:53:16

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 28 Jan 2000 11:46:35 GMT "Wiesio" <w...@k...net.pl> napisal(a):

>Niszczac nasiona drzewa nie niszczymy drzewa tylko nasiona (pestki). Za
>wyzucenie do kosza pestki nic ci nie grozi ale za spalenie duzego drzewa
>mozesz dostac mandacik.

Im grubsze drzewo, tym wieksza kara. Czy grubsze drzewo jest bardziej
drzewem od chudego? Czy modrzew jest bardziej drzewem od topoli (bo
tez wieksza kara)?

gr

203. Data: 2000-01-31 00:53:19

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 29 Jan 2000 02:40:04 +0100 "LeGaba" <l...@p...com>
napisal(a):

>Merde! Jak tak dalej pójdzie to Kościół przeforsuje w sejmie ustawę
>zakazująca mężczyznom masturbacji! A polucje będą traktowane jako
>"ludobójstwo z zaniedbania"... Jak kobieta będzie mieć okres, to też ją
>oskarżą, ale "tylko" o "zabójstwo"... coż dodać?

Tak się składa, że trudności z rozróżnieniem żywego organizmu od jego
komórek rozrodczych, można spotkać chyba wyłącznie wśród zwolenników
aborcji (w usenecie, również w tym wątku, nie brak na to przykładów).
Kościół do nich z pewnością nie należy. Tak więc pod zły adres
kierujesz swoje obawy.

LeGabo, mam prośbę aby w dyskusji nie uciekać się do pomówień, OK?
Bardzo nie lubię jeśli ktoś mi (ja też należę do Kościoła) przypisuje
jakieś bzdurne poglądy.

gr

204. Data: 2000-01-31 00:53:20

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Jan 2000 18:48:40 +0100 "Adamus" <a...@m...pl>
napisal(a):

>Dokladnie tak! Do momentu pierwszego wdechu czy przeciecia pepowiny nie jest
>to czlowiek. Tylko blagam, nie wyjezdzaj mi zaraz z blizniakami
>pasozytniczymi, zroslakami i innymi degeneracjami...

Jakas nowa biologia?

Jest to zywy organizm?
Jego rodzicami sa ludzie?

gr

205. Data: 2000-01-31 12:38:22

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> wrote in message
> Z zaciekawieniem uslyszalem komentarz do ustawy o transplantacji
> narzadow,
> ze pacjent przyjety do szpitala
> w kazdej chwili moze zastrzec brak zgody na pobranie narzadow po
> smierci.
>

> Dla mnie to zabrzmialo jak horror.

[ciach]
Brak zgody na transplantacje powinien znajdowac sie w jakims dokumencie, np.
dowodzie osobistym. Mówie brak zgody, a nie zgoda, bo rejestrowac w jakims
urzedzie zgody nikomu nie bedzie sie chcialo.
W momencie realnego zagrozenia zycia czlowiek moze podejmowac decyzje
niecalkiem zgodne z jego prawdziwa wola, wiec mysle, ze w szpitalu nie
powinno sie tego robic, chociaz na dzien dzisiejszy nie ma ww. wpisu w
dowodzie, wiec co robic....

pzdr
Sliwtan

206. Data: 2000-01-31 13:59:39

Od: "Boguslaw Szostak" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swiat sie wali - zgadzam sie z Expertem...
(a moze to ten drugi "falszywy Expert" napisal)

expert [...]

Boguslaw

207. Data: 2000-01-31 13:59:49

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

208. Data: 2000-01-31 15:07:51

Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2000, Lucyfer wrote:

/Dnia Fri, 28 Jan 2000 14:06:16 +0100, ---monika---
/<t...@f...edu.pl>, napisal/a:
/
/> I tak na przyklad dla chescijan sprawa
/>jest jednoznaczna - czlowiek jest czlowiekiem od momentu zaplodnienia.
/
/Nie wiem gdzie siostro droga wyczytalas w Biblii o ty, ze czlowik jest
/od momentu zaplodnienia. Poprosze o odpowiedni cytacik.

Np. Luk.1:41-44

monika
_ _ ____________
( ! )onika__________|rochimczuk
_______________________________
http://info.fuw.edu.pl/~trochim

209. Data: 2000-01-31 15:27:43

Od: "Krzysztof Ciesielski" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gibson napisał(a) w wiadomości: ...
>Np. "Rzecznik policji poinformowal o schwytaniu groznego przestepcy Artura
>O. Bandzior "wpadl" podczas rutynowej kontroli drogowej. W samochodzie,
>ktory prowadzil stwierdzono brak prawego swiatla mijania. Wezwana na
miejsce
>brygada antyterrorystyczna zabezpieczyla dowody w postaci przepalonej

Nie przesadzajmy. Morderstwo (a aborcja jest morderstwem, do tego tym
najgorszym, bo dokonywanym z premedytacją i z chęci zysku) to chyba jednak
coś więcej, niż uszkodzone światło w samochodzie. Aczkolwiek obowiązkiem
policji jest również wyłapywać kierowców prowadzących niesprawne - przez to
niebezpieczne - pojazdy.

Pozdrawiam

K. Ciesielski

210. Data: 2000-01-31 15:29:48

Od: "Krzysztof Ciesielski" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gibson napisał(a) w wiadomości: ...
>Ale kasa na interwencje w przypadku otrzymania (prawdopodobnie) anonimu to
>nagle znalazla sie?

Czy równie mocno protestowałbyś, gdyby policja przyjechała do Twojego domu,
po Twoim telefonie w stylu: "ratunku, chcą mnie zamordować"? Kradzież,
pobicie, włamanie nawet - to wszystko nic w porównaniu z próbą morderstwa.

Pozdrawiam

K. Ciesielski

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu