Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

381. Data: 2000-02-08 12:09:16

Temat: Re: Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech wie ze jak zwinie wozek to policja moze
> go zastrzelic. Ja sie tego nie boje bo sznuje cudza wlasnosc.
>
> a moze pan expert wlasnie jest zlodziejem?
>
> unky
durny jestes.

w sklepach sprzedaja akcesoria do otwierania samochodow za 50-100 zl

twoj dzieciak otworzy dla hecy samochod sasiada
a sasiad go zastrzeli
bedziesz wtedy dalej glupio gadal ?

Bedziesz sie wlamywal do swojego samochodu, gdy zgubisz kluczyki
i policja cie zastrzeli
bedziesz wtedy jasniej myslal ?

Wartosc samochodu = zycie ludzkie to jest chora ideologia.

Sa tysiace patentow na 100% zabezpieczenie samochodow przez producentow.
Czemu tego nie wdrazaja do produkcji ?
Nie wiem
ale na zlodziejstwie nikt nie traci
producent ma wiekszy zbyt,
warsztaty robia remonty
ubezpieczalnia moze podniesc skladke
itd itd.
i zlodzieje maja co robic

Jezeli w kazdym samochodowym programie telewizyjnym mowia jak latwo sie
wlamac i to pokazuja, ze otwarcie drzwi trwa 5-10 sekund

to wina lezy po stronie producenta samochodow,
ktory wrecz zacheca mlodziez do otwarcia drogiej bryki i przejechania
sie po dyskotece, aby zaimponowac dziewczynom.

1000 patentow na 100% zabezpieczenia samochodow wynaleziono.
Czemu ich nikt nie wdraza ?

Jacek

382. Data: 2000-02-08 12:13:01

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Zadykowicz wrote:

> Unky <u...@f...onet.pl> wrote in message
> >
> Nie pan ekspert probuje czasami wywolac swoimi bredniami burze na grupie,
> na szczescie coraz wiecej osob ma go w grupie Blocked Senders :)

dla ciebie to brednie,
jak zgubisz kluczyki i bedziesz usilowal otworzyc swojego grata na sile
to sasiad lub policja z pewnoscia cie zastrzeli.

wystarczy samochod z centralnym zamkiem postawic w duzym sloncu i sie
nie otworzy.

Czy wtedy tez mam strzelac jak bedziesz manipulowal przy zamkach
czy mam sie wczesniej upewnic zes nie-zlodziej

Chociaz nie wiem jak to poznac z odleglosci 10-20 metrow.

Jacek

383. Data: 2000-02-08 12:14:03

Temat: Re: prawo, medycyna, szajse...
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Bazyl napisa?(a) w wiadomo?ci:
>
> A jesli twoj maz, ktorego bardzo kochasz ma jedyn? szans? na prze?ycie w
> postaci przeszczepu i brak jest dawcy to co wtedy? - wyruszasz na miasto,
> zeby jakiegos upolowac? - popatrz na to z tej strony

masz kase to upolujesz zdrowego pacjenta, swiezo po wypadku

384. Data: 2000-02-08 12:53:11

Od: "Babba" <K...@m...corke.com> szukaj wiadomości tego autora

>zabijaniem wydaje sie byc najmniej humanitarny.
>
> Humanitaryzm dla kogos kto ograbia ludzi czasami z dorobku calego zycia?
> Na styl japonski glodny szczur w garnku do tylka przywiazac, zeby mial
czas
> przemyslec sprawe.

> I nadal kradl :)))
> Z jakiej bajki wyskoczyles expercie?
Przykre, ale masz Rafał rację.

385. Data: 2000-02-08 13:02:45

Od: "Tester" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Samochod nie do otwarcia :)))) Jak nie da sie otworzyc zamka to mozna
> wywalic szybe i po sprawie. To moze jeszcze szyby pancerne :)))) A
moze
> czolg sie koledze sni? :)))) Chetnie strzelalbym do zlodziei przez ta
duza
> rurke na wiezycce.

Polecam "Tomorrow never dies" (przedostatni Bond). BMW mogles otworzyc
jedynie napierdalajac dzialem wiekszym od czolgowego w jeden punkt na
szybie przez jakies 1-2 minut. Ale to robi troche halasu i na pewno
sasiedzi wezwaliby policje.
Aha, i to wcale nie jest fikcja, da sie cos takiego zrobic.

386. Data: 2000-02-08 13:05:17

Od: "Babba" <K...@m...corke.com> szukaj wiadomości tego autora

To jest chore.
Wina producenta, ze fure wciagneli na lawete i odjechali.
Wina producenta, ze facetowi leb urwali i odjechali autem.
Co Ty opowiadasz? Przemyslales swoje pomysly?
> Ale gdy zostanie wykazany brak nalezytej starannosci
> przy projektowaniu zamkow i zabezpieczen , to oczywiscie wysokie
> milionowe kary.
Moze gdy chodzi o bezpieczenstwo kierujacego pojazdem i szkody wynikle
ze zlej konstrukcji pojazdu. (podpalajace zderzak tlumiki w porsche)
Ale nie zlodziej. Zabezpieczenia sa w samochodach bardzo umowne.
Szyby pancerne???????
> Analogia z bankami, sklepami internetowymi jest oczywista.
> Banki sa bezpieczne, maja bezpieczne systemy komputerowe, maja
> bezpieczne sejfy bo takie sa wymogi.
Jaka nanalogia??????? Budynek ze stali i betonu ma konkurowac z
samochodem????
Sejf bankowy z urzadzeniem 126p???????
> To juz lepiej w sklepach ustawic regaly dla zlodziei z towarami
> zatrutymi cjankiem.
> Ukradnie i kara go spotka.
> Mieszkania zostawiac pod napieciem .
> Zlodziej wejdzie i prad go zabije.
I tak powinno byc. Po co tam wlazil???

> Pomyslow na wytepienie zlodziejstwa podobno jest wiele, ale ten z
> zabijaniem wydaje sie byc najmniej humanitarny.
Dla kogo?
Co ma wspólnego z humanitaryzmem zabicie czlowieka dla
pieniedzy???????

387. Data: 2000-02-08 14:03:11

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Babba wrote:

> To jest chore.
> Wina producenta, ze fure wciagneli na lawete i odjechali.

wlasnie nie na lawete wciagneli,
ale kupili w sklepie zestaw do otwierania samochodu w przypadku
zgubienia kluczykow za 50 zl
i zestaw ten pozwala otworzyc drzwi prawie kazdego samochodu w sekundy ,
no niech bedzie w 2 minuty.

Ewidentnie ze samochod jest do dupy,
jezeli w sklepie sprzedaja zestaw ktory zastepuje dowolny kluczyk do
drzwi.

> Wina producenta, ze facetowi leb urwali i odjechali autem.
> Co Ty opowiadasz? Przemyslales swoje pomysly?

Oczywiscie.
Jezeli samochod nie da sie otworzyc zlodziejowi to go njikt nie ukradnie
a na lawete trzeba wciagnac. Z ulicy jak stoi w ciagu nie da sie
wciagnac na lawete.

> Ale nie zlodziej. Zabezpieczenia sa w samochodach bardzo umowne.

Sa umowne , a powinny byc ustawowe i obowiazkowe.

> Szyby pancerne???????
klejonowe boczne i foliowane wystarcza.

> Jaka nanalogia??????? Budynek ze stali i betonu ma konkurowac z
> samochodem????
> Sejf bankowy z urzadzeniem 126p???????

a czemu nie z bryka za 200.000 zl

> Dla kogo?
> Co ma wspólnego z humanitaryzmem zabicie czlowieka dla
> pieniedzy???????

Chyba nie rozumiesz.
Prawo przewiduje dla zlodzei kary wiezienia
a nie egzekucje na miejscu popelnienia przestepstwa.

388. Data: 2000-02-08 14:41:30

Od: "Jakub Hojnacki" <j...@p...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert napisal:
>Wartosc samochodu = zycie ludzkie to jest chora ideologia.
Wartosc samochodu, a zycie zlodzieja (a nie niewinnej postronnej osoby) w
opisywanych przypadkach. Wedlug mnie pewna róznica. Nikt mu krasc nie kazal.
Niemniej jednak opisywane przez Ciebie wczesniej przypadki sa rzeczywiscie
niezbyt zachecajace. Ale u nas od strzelania jest policja. Nie tylko od
kalibracji predkosciomierzy.

>Sa tysiace patentow na 100% zabezpieczenie samochodow przez producentow.
Ja znam jeden patent na 100% zabezpieczenie samochodu: nie miec go. Nikt Ci
go wtedy nie ukradnie, nie okradnie, nie przytrze, nie wybije szybki. Innych
100% patentów nie ma i póki co nie bedzie.

>Czemu tego nie wdrazaja do produkcji ?
> [...]
Zapomniales, ze traci (byly) posiadacz auta. Równiez od wielu ludzi
slyszalem: "Kupilbym Golfa, ale te czesto kradna. Wezme Rovera, bede mial
spokój." I co, myslisz, ze firma VW tak bardzo na tym zyskuje?

> [...]
>ktory wrecz zacheca mlodziez do otwarcia drogiej bryki i przejechania
>sie po dyskotece, aby zaimponowac dziewczynom.
Wina jest nie producenta, a prawa. Taki smarkacz powinien wyladowac za
kratkami i zabulic takie kolegium zeby na nie 5 lat musial pracowac - cos
jak kredyt na samochód. Wtedy dwa razy by sie zastanowil. A jak za mlody -
to samo dla jego rodzica. Mielibysmy swiety spokój.

>1000 patentow na 100% zabezpieczenia samochodow wynaleziono.
Na które zlodzieje wynalezli 3000 sposobów. Walka trwa - jedni i drudzy sie
doskonala. Tylko prawo polskie jak bylo kulawe - tak jest.

JHJ

_/_/_/ _/ _/ _/_/_/ Jakub Hojnacki
_/ _/_/_/ _/ j...@p...wroc.pl
_/ _/ _/ _/ _/ _/ http://jhj.ckp.pl
_/_/ _/ _/ _/_/ ICQ: 29210806

389. Data: 2000-02-08 15:11:32

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Feb 2000, Osoba Smiertelna wrote:
/> "---monika---" <t...@f...edu.pl> wrote

/Szczerze Pani powiem, ze osobiscie jestem zwolennikiem rownosci plci,

Z prostych obserwacji wynika, ze plci meska i zenska sa rozne. Nie sadze
by mozna bylo mowic o ich rownosci. Ale mozna mowic o tych samych prawach
(tych nadawanych przez ludzi - bo natura i tak roznicuje plcie swymi
prawami). I mozna je uwazac za rownowartosciowe. I szczerze Panu powiem -
rowniez jestem zwolenniczka przyznania obu plciom tych samych praw - w
granicach ustalonych przez (jak kto woli) matke nature/Pana Boga. I
szczerze - uwazam obie plci za rownowartosciowe.

/lecz
/w/g mojej oceny religia katolicka (czym sie specialnie nie wyroznia na tle
/innych) - pomimo Pani zapewnien - nie staje murem za takim wlasnie pogladem

/(na przyklad kobieta nie moze zostac ksiedzem, a wiec nie moze wykonywac
/czynnosci wlasciwych ksiedzu - nie sa do tego uprawnione to znaczy ze sa
/traktowane gorzej, nie znaczy to ABSOLUTNIE ze sa gorsze, lecz nie ROWNO
/UPRAWNIONE).

Aby zostac ksiedzem trzeba miec powolanie. To nie jest tylko i wylacznie
urzad ustanowiony przez ludzi. Kobiety powolan nie maja. I Kosciol o tym
wie, dlatego nie udziela im sie swiecen kaplanskich (bo czasem ludzie moga
siie pomylic w odczytaniu swojego powolania). Ale nierozsadnie jest mowic,
ze kobiety sa tu pokrzywdzone przez Boga, bo nie maja powolan. To tak jak
by powiedziec, ze mezczyzni sa pokrzywdzeni - bo nie zachodza w ciaze.
Plci sie roznia pod roznymi wzgledami i tyle.

/Role Marii odlozmy na bok, nie mam do tego zastrzezen. Porozmawiajmy o
/wspolczesnych kobietach - poniewaz to bylo wlasnie moja intencja od samego
/poczatku.

Tak?
ok.

/> Pan napisal, ze Kosciol "sprowadza seks do warstwy prokreacyjnej". Ja Panu
/> zwrocilam uwage, ze Kosciol postrzega znaczenie wspolzycia miedzy
/> malzonkami jako cos wiecej - w tym jako dawanie przyjemnosci.
/
/Przyjemnosc nie jest pochwalana w tym zakresie jako cos oderwanego od
/prokreacji. Sama Pani tak napisala - "w 2362 nigdzie *nie* jest napisane, ze
/przyjemnosc bez prokreacji jest ok". Zgodnie z logika na placu boju jako
/wlasciwa moralnie pozostaje jedynie przyjemnosc w celu prokreacji.
/
/> W podanych przeze mnie urywkach katechizmu nie ma sprzecznosci. One sobie
/> nie przecza (uzupelniaja sie).
/

/Nauka jest moim zdaniem sprzeczna. Abstrahujac od "urywkow".

Nie jest sprzeczna. Jest prosta. Seks sluzy: prokreacji - ale nie tylko -
stad moj protest na Panskie "sprowadza do warstwy prokreacyjnej", dawaniu
sobie nawzajem przyjemnosci, dzielenie sie soba. Wszystkie te elementy
powiiny isc razem. Panu sie nie podoba, ze Kosciol sprzeciwia sie
oddzieleniu seksu od prokreacji wiec szuka Pan bledu w naukach KK.

monika
_ _ ____________
( ! )onika__________|rochimczuk
_______________________________
http://info.fuw.edu.pl/~trochim

390. Data: 2000-02-08 15:39:29

Od: Gwidon Naskrent <n...@h...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Feb 2000, ---monika--- wrote:

> [...]
> siie pomylic w odczytaniu swojego powolania). Ale nierozsadnie jest mowic,

Wiec mezczyzni nie moga sie pomylic w odczytaniu? Widze 'ludzie' a
rozumiem 'kobiety'.

> ze kobiety sa tu pokrzywdzone przez Boga, bo nie maja powolan. To tak jak
> by powiedziec, ze mezczyzni sa pokrzywdzeni - bo nie zachodza w ciaze.
> Plci sie roznia pod roznymi wzgledami i tyle.

Ciaza jest zjawiskiem naturalnym, a powolanie (cokolwiek by to nie bylo) -
paranaturalnym i subiektywnym. Nie widac go np. po brzuchu.

> [...]
> powiiny isc razem. Panu sie nie podoba, ze Kosciol sprzeciwia sie
> oddzieleniu seksu od prokreacji wiec szuka Pan bledu w naukach KK.

Kosciol sprzeciwia sie rowniez oddzieleniu prokreacji od seksu :-)

Seks moze i nie sluzy tylko prokreacji, ale to nie zmienia faktu ze jest
przez nia zdominowany. Skoro uzywanie sztucznej antykoncepcji jest
grzechem, bo nie prowadzi do zaplodnienia (i zostaje sama przyjemnosc :),
oczywistym jest ze przyjemnosc osobno nie moze sie ostac.

GSN

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA