Atlas anatomiczny

1. Data: 2005-02-27 18:09:45

Temat: Atlas anatomiczny
Od: "Carim" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
zabieram sie za pisanie mojej pracy magisterskiej (Internetowy atlas
struktur anatomicznych ukladu nerwowego)
i potrzebowalbym jakis atlas anatomiczny i ze zdjeciami rentgenowskimi mozgu
i rdzenia kregowego
mozecie cos ciekawego i niedrogiego polecic

2. Data: 2005-02-27 18:26:36

Temat: Re: Atlas anatomiczny
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.02.05, około 19:09, Carim bulgocze

> i potrzebowalbym jakis atlas anatomiczny i ze zdjeciami rentgenowskimi mozgu
> i rdzenia kregowego

Bóg Gógel jest wielki, pomódl się do niego.
Taki pierwszy strzał, który mi zaproponował, to na przykład:
http://www.med.harvard.edu/AANLIB/cases/caseNA/pb9.h
tm
Tu tylko rezonans, ale neuro tematy są popularne i w sieci jest tego nieco.

Zdr.
--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-02-27 21:38:01

Od: "Piotr" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest nawet takie wydawnictwo na płytce. zapytaj w księgarni medycznej na
Mikołajskiej. Co do skanowania książki to obawiam się że to niezbyt legalne.
Piotr

4. Data: 2005-02-28 12:25:50

Od: "Carim" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tm
> Tu tylko rezonans, ale neuro tematy są popularne i w sieci jest tego

ze google jest wielkie to ja wiem i mam kilka ciekawych linkow
ale chodzilo mi o jakas ksiazeczke godna polecenia i nie droga
znalazlem kilka ale byly albo strasznie drogie a jak tanie to kiepskie i ze
slabymi ilustracjami

5. Data: 2005-02-28 16:20:36

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.02.05, około 13:25, Carim bulgocze

> [...]
> ale chodzilo mi o jakas ksiazeczke godna polecenia i nie droga
> znalazlem kilka ale byly albo strasznie drogie a jak tanie to kiepskie i ze

To się robi tak, że się idzie do czytelni i prosi panią za ladą, żeby
wybrała specjalność zakładu ;)

--
ika - umop apisdn

6. Data: 2005-03-01 00:47:21

Od: "dr.KENio" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carim" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mozgu
> i rdzenia kregowego
> mozecie cos ciekawego i niedrogiego polecic

polecam atlas radiologiczny DANIELA.... naprawde bardzo dobrze opracowana
pozycja

Łysienie plackowate - pomocy
gdzie dobry proktolog?
siwe wlosy
Toxoplazmoza oczna -lekarz
rzucanie palenia (jaki preparat pomocniczo)