Autorski przepis na rosół

81. Data: 2012-04-14 17:40:00

Temat: Re: Autorski przepis na rosół
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:11:39 +0200, Paulinka napisał(a):

> (...)Autor prosił o autorski przepis, (...)
> Nie ma nic bardziej irytującego, niż ikselowe przemądrzałe uwagi,

I na tym się skup.

> co do
> czyichś tradycji kulinarnych.
> Tym bardziej, że doświadczenia z jej kuchni regionalnej i w sumie dość
> siermiężnej

Spróbuj jej dorównać 333333-)

> są tylko jednym z miliona sposobów, a nie jedynie
> obowiązującym wzorcem.

Vide tytuł wątku.
Hint: autorski.
Ikselowy.

--

XL wiosenna

82. Data: 2012-04-14 17:40:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:15:49 +0200, Qrczak napisał(a):

> A... jak już o tem. Smarujesz pińcet postów o wyższości wywaru z woła
> nad innymi wywarami, prawdziwie polskim zestawem przypraw ponad wszystko
> a potem się zasłaniasz, że autorski przepis?

Tak.
--

XL wiosenna

83. Data: 2012-04-14 17:42:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:25:36 +0200, jerzy.n napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jmcb4e$c3c$1@node2.news.atman.pl...
> To nie miał byc obowiązkowy wzór, ja nie prosiłem o jakieś hrabiowskie
> przepisy, które i tak kucharz bez tytułu szlacheckiego przygotowywał.Kuchnia
> siermiężna, ciekawe to bardzo, ja mimo udowodnionego pochodzenia, bardzo
> lubię kwasnice którą sam przygotowuje i to nie jest hrabiowskie menu, a
> bardzo goralskie jedzenie. Dajcie sobie Panie spokoj z docinkami ...

Panie zirytowały się. Ponieważ to MOJE "irytujace" uwagi są tak naprawdę
irytujace - PANIE się po pańsku zirytowały siermiężnością mojej kuchni i
jedyną słusznoscią uwag 3333-)

--

XL wiosenna

84. Data: 2012-04-14 17:43:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:32:47 +0200, Paulinka napisał(a):

> Siermiężny w znaczeniu prosty.
> Docinki jak zwykle wyszły pierwsze spod palców ideału.

Proszę wskazać "pierwsze docinki", klamczucho.
--

XL wiosenna

85. Data: 2012-04-14 17:45:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:32:47 +0200, Paulinka napisał(a):

> Siermiężny w znaczeniu prosty.

Nie ma to jak Twoja polszczyzna, co rusz to zaskakujaca czytelnika
kolejnymi kwantyfikatorami znaczeń. Ani rusz doścignąć.
:-/
http://megaslownik.pl/slownik/synonimy_antonimy/1989
2,siermi%C4%99%C5%BCny
itd.
--

XL wiosenna

86. Data: 2012-04-14 17:45:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:35:35 +0200, Paulinka napisał(a):

> Na 3 litrowy wywar 2 ziarna zagłuszają smak jak jasna cholera...

To po cholerę dawać.
--

XL wiosenna

87. Data: 2012-04-14 17:47:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:45:03 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie ma to jak Twoja polszczyzna, co rusz to zaskakujaca czytelnika
> kolejnymi kwantyfikatorami znaczeń. Ani rusz doścignąć.
> [...]

cd.
...idiotko - w znaczeniu moiściewy :->
--

XL wiosenna

88. Data: 2012-04-14 17:48:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I na tym się skup.

Ziele angielskie do ROSOŁU??? - awżyciu. (by) XL

No to może sama się skup.

> Spróbuj jej dorównać 333333-)

Oczywiście gościłam Cię u siebie w domu nie jeden raz i znasz moją
kuchnię od podszewki...
Wiesz co, daruj sobie, bo to nawet zabawne nie jest.

> Vide tytuł wątku.
> Hint: autorski.
> Ikselowy.

To się trzymaj swojego autorskiego przepisu i się odstosunkuj od innych.

--

Paulinka

89. Data: 2012-04-14 17:50:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Proszę wskazać "pierwsze docinki", klamczucho.

1. Ziele angielskie do ROSOŁU??? - awżyciu.

2. No wiem, jak się nie ma dobrej wołowiny, to trza zielem zagłuszać, co się
ma... ale ręczę Ci, że z dobrej, młodej wołowinki rosół nie wymaga ziela
angielskiego,(...)

--

Paulinka

90. Data: 2012-04-14 17:51:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Panie zirytowały się. Ponieważ to MOJE "irytujace" uwagi są tak naprawdę
> irytujace - PANIE się po pańsku zirytowały siermiężnością mojej kuchni i
> jedyną słusznoscią uwag 3333-)

A ta dalej swoje. Słuszność Twojego _autorskiego_ przepisu na rosół,
jest słuszna wyłącznie dla Ciebie.

--

Paulinka

Przepis za zupę cebulową
Kamionka z Bochni - forma na babę.
AD: ~~** Enjoy Our New FREEBIES & embroidery designs for F.REE !! **~~
Stolnica silikonowa
Jugurt - "napój turecki"- czy tylko mi zaszkodził?