Autorski przepis na rosół

91. Data: 2012-04-14 17:53:14

Temat: Re: Autorski przepis na rosół
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie ma to jak Twoja polszczyzna, co rusz to zaskakujaca czytelnika
> kolejnymi kwantyfikatorami znaczeń. Ani rusz doścignąć.
> :-/
> http://megaslownik.pl/slownik/synonimy_antonimy/1989
2,siermi%C4%99%C5%BCny
> itd.

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=56519

Prosty, zgrzebny.

Wiem Twoje przywiązanie do linków mocno ogranicza samodzielne myślenie.
Przyzwyczaiłam się.
Na szczęście mam tez na swój temat sporo autoironii i nie obrażam się,
kiedy mi ktoś zwróci uwagę i z uporem maniaka nie udaję, że jestem
omnibusem, w przeciwieństwie do Ciebie.

--

Paulinka

92. Data: 2012-04-14 17:53:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To po cholerę dawać.

Bo mi ten smak pasuje?!

--

Paulinka

93. Data: 2012-04-14 17:58:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Z zurku w garnku zrobić barszcz czerwony, zabielany zresztą. Wprzódy
> (przed zabieleniem) dodaj wywaru z buraków i wzmocnij smak koncentratem
> Krakus.

Koncentrat Krakus? W kuchni rasowej kucharki? Własnoręcznie ukiszony zakwas
z buraków, a nie jakiś erzac.

J.
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom.
www.kontestacja.com

94. Data: 2012-04-14 18:02:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-14 19:58, krys pisze:

> Koncentrat Krakus? W kuchni rasowej kucharki? Własnoręcznie ukiszony zakwas
> z buraków, a nie jakiś erzac.

:)

95. Data: 2012-04-14 18:27:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-14 17:47, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-14 17:23, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> "> Czosnku ząbek. Suszony grzybek.
> Chba Ci sie z żurkiem pomylił ten rosół."
>
> Widzisz tu ziele, aniele?

A pocierpieć w imię stadności to już się nie chce, hę?

Ewa

96. Data: 2012-04-14 18:29:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-14 19:42, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Nie pochlebiaj se.

qr.a

97. Data: 2012-04-14 18:31:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-14 19:35, Paulinka pisze:

> Na 3 litrowy wywar 2 ziarna zagłuszają smak jak jasna cholera...

W ogóle takie podejście, że przyprawy dodaje się wyłącznie w celu
zabicia złego smaku, jest chyba z epoki przedlodówkowej lub/i
komunistyczno-stołówkowej. ;)

Ewa

98. Data: 2012-04-14 18:37:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-14 20:27, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Nie psuj mi strategii.

qr.a

99. Data: 2012-04-14 18:38:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-14 19:40, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

To dużo wyjaśnia.

qr.a

100. Data: 2012-04-14 18:41:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> W ogóle takie podejście, że przyprawy dodaje się wyłącznie w celu
> zabicia złego smaku, jest chyba z epoki przedlodówkowej lub/i
> komunistyczno-stołówkowej. ;)

Oj tam zaraz zostaną mi wytoczone działa w postaci oszczędnej pani domu
sprzed wojny, którą nieopatrznie zacytowałam ;)

--

Paulinka

Przepis za zupę cebulową
Kamionka z Bochni - forma na babę.
AD: ~~** Enjoy Our New FREEBIES & embroidery designs for F.REE !! **~~
Stolnica silikonowa
Jugurt - "napój turecki"- czy tylko mi zaszkodził?