Awaria pralki ARDO

1. Data: 2005-07-24 17:53:43

Temat: Awaria pralki ARDO
Od: "Marek K." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z pralka ARDO ładowaną od góry. Po kazdym praniu w pojemniku na
płyn do płukania zostaje woda. Stało się to prawie od razu po upływie
gwarancji. Chwilowo w działaniu jest strzykawka. niał ktoś może taki
problem?

2. Data: 2005-07-24 18:42:38

Temat: Re: Awaria pralki ARDO
Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek K. <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> płyn do płukania zostaje woda. Stało się to prawie od razu po upływie
> gwarancji. Chwilowo w działaniu jest strzykawka. niał ktoś może taki

Próbowałeś porządnie umyć "dwizdek", przez który zasysany jest płyn?

3. Data: 2005-07-24 19:15:27

Od: "Marek K." <t...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Próbowałeś porządnie umyć "dwizdek", przez który zasysany jest płyn?

Taa od tego zacząłem. niestety nic nie dało. Dalej zostaje woda

wałki do malowania
Zawór z głowicą termostatyczną na powrocie
Lodówka dziwnie się zachowuje
Halogenki na poddaszu
pralka-małe wymiary