Re: BÓB - robaczywy!

From: Berta <m...@N...SPAMUJ.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: BÓB - robaczywy!
Date: Tue, 15 Jul 2003 12:24:57 +0200

> Uwielbiam bob. Czekam na niego cala zime i wiosne i co? W tym roku udalo mi
> sie go kupic trzy razy i ze smakiem zjesc. Gdy po raz czwarty przytachalam
> do domu woreczek z tym zielonym cudem, okazalo sie, ze wszystkie ziarenka
> naznaczone sa "slicznymi", malymi dziurkami. Rozkroilam ziarenko, a tam
> okolo trzymilimetrowy bialy robaczek z czarna glowka :(( Od dwoch tygodni
> chodze po calym miescie i ogladam worki z bobem. Wszedzie to samo. Tylko raz
> udalo mi sie kupic malo zarobaczywiony. Przejzalam wszystkie ziarenka -
> [...]

A we "wroclawskim" bobie tez sa robaki... :( Ostatnio tez mialam chec na
bob, ale jak zobaczylam nakrapiane ziarenka to z przerazeniem
ucieklam... i wcale to nie bylo jednostkowe spotkanie z robalami...
tak wiec zaprzeczam jakoby byla to lokalna skaza bobu ;)

Berta

Odpisujac na priv'a usun z adresu <NIE.SPAMUJ.>