Re: Badanie CA125-Pilne!!!Pomóżcie!!!!

Data: 2004-09-28 19:54:54
Temat: Re: Badanie CA125-Pilne!!!Pomóżcie!!!!
Od: "Aska" <a...@o...pl>

> Jestem w tej samej sytuacji tylko, że nie w ciąży. Ca - 125 wykryje, czy
> torbiel. która się zrobiła może mieć znamiona narosli nowotworowej. Torbiele
> pojawiają się i znikają :))) Myślę, że pierwsze co dziewczyna powinna zrobić
> to iść do kompetentnego(=prywatnie), sprawdzonego lekarza. W Krakowie mogę
> podac namiar.
> Pozdrawiam
> Dominika
> PS. Moja ma 6x5 cm przynajmniej tyle było miesiąc temu przed leczeniem
> duphastonem i w środe 06.10 dowiem się czy pomogło.
> [...]

hejk ato ja si emoe dopisze coby podtrzymac jakos załamaną sąsiadkę ......z
torbielami borykam się hmm..........od 8 klasy szkoly podstawowej ( wtedy sie
wchłonęła pod wplywem jakiegos sztucznego hormonu ), następną juz dwukomorowa
miałam w wieku 21 lat ( wtedy lezenie Cilestem , w końcu biopsja ściągniecie
tego całego plynu, zbadanie go histopatologicznie -obraz odpowiadający
torbieli prostej , depo medrol wstrzyknięcie w to miejsce i antybiotyk )

4 lata spokoju i od pol roku mam znowu ech........leczenie Minulet,
Microgynon21 etc torbiel dwukomorowa po pol roku usg wielkośc 66,5/40 po
miesiącu od poprzedniego 65/39mm wiec opornie cościk sie zmniejsza

szczerze mowiac wolałabym ju zleczyc przyczyne powstawania a nie sama torbiel
ael jak wiadomo ciezko teraz trafić na lekarza kt. bylby odpowiedni itd

niech kolezanka nie załamuje się , jeszcz enic nie jest przesądzone , tak smao
jak duzo kobiet ma torbiele w czasie ciązy kt dopiero wtedy czasem znikają (
ostatni arada mojego doktora zajść w ciąże moze pomoze hehehe i ponoc u
niektórych kobiet pomaga )

tak wiec głowa do góry grunt to nie poddawac sie czarnym myślom :))

i tak jak radziła Dominika i ja poszukac dobrego lekarza ......nawet prywatnie
( chocia zja sie lecze prywatnie ale jakos na razie malo skutecznie ) jak ktos
ma namiar na dobrego ginekologa w Białymstoku to prosze o kontakt hehehe

pozdrówka i będzie dobrze, musi byc , a pozytywne myślenie moze wiele zdziałac

pozdrawiam

Aska