Bakłazanowe II (P) bo sezon

1. Data: 2002-07-18 10:49:42

Temat: Bakłazanowe II (P) bo sezon
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przystawka z bakłażana
na 1 osobę
1 bakłażan
opakowanie gęstego jogurtu lub sera Tosca
2 ząbki czosnku
sól, pieprz, odrobina chili
Bakłażana włożyć do piekarnika na 20 minut. Potem od razu obrać
ze skórki, pokroić w drobną kostkę, wymieszać z jogurtem,
zmiażdżonym czosnkiem, solą, pieprzem. Na wierzchu skropić oliwą z
odrobiną chili. Najlepiej smakuje z ciepłym chlebkiem tureckim,
pitą, albo białą bułką.

http://twojstyl.whb.pl/ts_kuchnia/10_baklazan.html

1. Data: 2002-07-18 14:19:43

Temat: Re: Bakłazanowe II (P) bo sezon
Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW napisał:
>Przystawka z bakłażana

heh takie wlasnie wczoraj jadlam podobne (znaczy na czuja takie) w
Klezmer Hojs, ale chili nie dali i czosnku, jak dla mnie, bylo zbyt
malo :(
i mysle sobie, ze byloby pyszniejsze na cieplo, bo mnie dali na
zimniutko lodowkowo

i jeszcze jadlam kuraka w imbirze i miodzie i markewce i rodzynkach i
... nie byl pyszny ....

a czulam, ze jak zaeksperymentuje zamiast zamowic czorbe i pierog
ruski, to bedzie bez sensu!
--
oshin
-----

1. Data: 2002-07-19 09:15:13

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Jul 2002 14:19:43 GMT, oshin <o...@d...pl> napisal/a:

> [...]
>zimniutko lodowkowo
>
>i jeszcze jadlam kuraka w imbirze i miodzie i markewce i rodzynkach i

zjedz tam wątróbkę... coś nie-sa-mo-wi-te-go!

hmmm
ja chcę do Klezmer-Hois, natychmiast!

1. Data: 2002-07-19 11:21:31

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm napisał:
>zjedz tam wątróbkę... coś nie-sa-mo-wi-te-go!
nie lubie watrobki

>Klezmer-Hois,
a na fakturze maja Klezmerhojs, a na szyldzie Klezmer-Hois
trudne ... ;O

oshin, co miala tam weselisko ... kiedys

--
oshin

1. Data: 2002-07-19 13:21:41

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie lubie watrobki

>a na fakturze maja Klezmerhojs, a na szyldzie Klezmer-Hois
>trudne ... ;O

a gdzie jest Klezmer-Hojs????? na Kazimierzu??? To gdzie dokladnie????
Monisia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-07-19 20:20:32

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 19 Jul 2002 15:21:41 +0200, "Monisiatko"
<M...@i...pl> napisala:

>a gdzie jest Klezmer-Hojs????? na Kazimierzu??? To gdzie dokladnie????

na Szerokiej numer 6

eeech...

hmmm

1. Data: 2002-07-22 10:37:47

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko napisał:
>a gdzie jest Klezmer-Hojs????? na Kazimierzu??? To gdzie dokladnie????
na rogu miodowej/starowislnej/szerokiej
taki pomaranczowy domek, co kiedys mykwa zydowska byl
--
oshin
--

Baklazanowe (P)