Re: Balsam nawilżający? CO polecacie?

From: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Balsam nawilżający? CO polecacie?
Date: Fri, 05 Aug 2005 17:10:11 +0200

On Fri, 5 Aug 2005 17:06:20 +0200, in pl.rec.uroda "Ann" <a...@p...op>
wrote in <dcvv9l$mqc$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Wiele kosmetyków pochodzenia zagranicznego szczególnie, są w Polsce
>rozcieńczane. Np niektóre szampny do włosów tej samej filmy sś dużo gęstrze
>za granicą, niż u nas.

Już prosiłam - kasuj niepotrzebne elementy wypowiedzi poprzedniczki.

A co do sedna sprawy - wciąż nie rozumiem, co mówisz. Możesz podać
jakieś konkretne przykłady, linki do informacji na ten temat? Bo to,
że w różnych krajach pozornie ten sam produkt wygląda inaczej, jest
znanym faktem. Inna jest kawa, inne proszki, inne szampony - bo inne
są preferencje nabywców w danym kraju. To wychodzi podczas badań
fokusowych i nie jest jakąś wiedzą tajemną. Tym bardziej więc nie
wiem, o co Ci chodzi z tym balsamem Nivea.

--
pozdrawiam,
amg