Balsam nawilżający? CO polecacie?

1. Data: 2005-08-05 13:14:50

Temat: Balsam nawilżający? CO polecacie?
Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Kochane!

Potrzebuje jakis skuteczny nawilzający balsam do ciała... Czego od niego
oczekuję?
- Chce zeby nie był zabojczo drogi koło 20-30 zł /250ml. - Mam 20 lat i od
jakiegos czasu na pupie pojawia mi sie cellulit, wiem, ze balsam, niewiele
pomoże, ale moze któres są bardziej odpowiednie i wspomagają cwiczenia...
- głównie zależy mi na nawilżeniu
- może mieć miły zapach, byle by nie był przesadnie słodki:)

Dziekuje za rady i pozdrawiam!!
Nancy

-----------------------
Chcesz założyć bezpłatny rachunek internetowy? Zero opłat!!! Bezpłatna
karta.
POLECAM mBank i eKonto
http://www.mbank.net.pl/mbank/pp/?ts=1123248049738&o
ption=ppmbank&prod=1&sprzedawca=87719138

1. Data: 2005-08-05 13:24:56

Temat: Re: Balsam nawilżający? CO polecacie?
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dcvoob$bo5$1@news.onet.pl...
> Witajcie Kochane!
> Potrzebuje jakis skuteczny nawilzający balsam do ciała... Czego od niego
> oczekuję?

GARNIER Skin Naturals Intensywna pielęgnacja http://tinyurl.com/8een7

Idealnie się wciera, szybko wchłania, ma bardzo przyjemny, delikatny zapach,
jest wydajny i przy tym, jak na komsetyk wysokiej jakości (osobiście bardzo
sobie Garniera cenię) niedrogi - 250ml około 14zł, a 400ml ok. 20zł.

Do różnych typów skóry http://tinyurl.com/cfzrq (na pewno do bardzo suchej,
ujędrniający, do skóry wrażliwej, a czwarty... nie pamiętam :)

Polecam

Dorota

1. Data: 2005-08-05 13:39:32

Od: "Ann" <a...@p...op> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> POLECAM mBank i eKonto
> http://www.mbank.net.pl/mbank/pp/?ts=1123248049738&o
ption=ppmbank&prod=1&sprzedawca=87719138

Moim zdaniem najlepszybędzie Nivea body (w granatowym opakowaniu). Przede
wszystkim nie jest rozcieńczany, tak jak większośc kosmetyków.

1. Data: 2005-08-05 13:43:22

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Aug 2005 15:39:32 +0200, in pl.rec.uroda "Ann" <a...@p...op>
wrote in <dcvq70$hnc$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Moim zdaniem najlepszybędzie Nivea body (w granatowym opakowaniu). Przede
>wszystkim nie jest rozcieńczany, tak jak większośc kosmetyków.

Byłoby super, gdybyś kasowała niepotrzebne elementy wypowiedzi
poprzedniczki.

Poza tym, mam pytanie - co masz na myśli, mówiąc, że balsam Nivei nie
jest - jak inny - rozcieńczany?

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-05 14:55:48

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dcvu1f$fkt$1@opal.icpnet.pl...

> GARNIER Skin Naturals Intensywna pielęgnacja http://tinyurl.com/8een7

Zapomniałam dodać, że można stosować w walce z cellulitem. Ja biorąc
prysznic masowałam się mocno dość twardą rękawicą, a potem już na suchą
skórę wcierałam właśnie w/w balsam. Naprawdę pomaga - efekt widać już po
niecałym miesiącu, jeśli będziesz te zabiegi powtarzała codziennie raz albo
dwa :) I nie potrzeba środków przeznaczonych specjalnie do cellulitu.

D.

1. Data: 2005-08-05 15:06:20

Od: "Ann" <a...@p...op> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poprzedniczki.
>
> Poza tym, mam pytanie - co masz na myśli, mówiąc, że balsam Nivei nie

Wiele kosmetyków pochodzenia zagranicznego szczególnie, są w Polsce
rozcieńczane. Np niektóre szampny do włosów tej samej filmy sś dużo gęstrze
za granicą, niż u nas.

1. Data: 2005-08-05 15:10:11

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Aug 2005 17:06:20 +0200, in pl.rec.uroda "Ann" <a...@p...op>
wrote in <dcvv9l$mqc$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Wiele kosmetyków pochodzenia zagranicznego szczególnie, są w Polsce
>rozcieńczane. Np niektóre szampny do włosów tej samej filmy sś dużo gęstrze
>za granicą, niż u nas.

Już prosiłam - kasuj niepotrzebne elementy wypowiedzi poprzedniczki.

A co do sedna sprawy - wciąż nie rozumiem, co mówisz. Możesz podać
jakieś konkretne przykłady, linki do informacji na ten temat? Bo to,
że w różnych krajach pozornie ten sam produkt wygląda inaczej, jest
znanym faktem. Inna jest kawa, inne proszki, inne szampony - bo inne
są preferencje nabywców w danym kraju. To wychodzi podczas badań
fokusowych i nie jest jakąś wiedzą tajemną. Tym bardziej więc nie
wiem, o co Ci chodzi z tym balsamem Nivea.

1. Data: 2005-08-05 15:15:11

Od: "Dorota D." <potforrrek@to_nalezy_usunac.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <a...@p...op> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem najlepszybędzie Nivea body (w granatowym opakowaniu). Przede
> wszystkim nie jest rozcieńczany, tak jak większośc kosmetyków.

I ja na przykład z tego względu balsamów NIVEA nie lubię - są gęste przez co
gorzej się wcierają.

D.

1. Data: 2005-08-05 15:17:03

Temat: Re: Balsam nawilżajšcy? CO polecacie?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-05 17:10:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Anna M. Gidyńska* skreślił te oto słowa:

> [...]
> są preferencje nabywców w danym kraju. To wychodzi podczas badań
> fokusowych i nie jest jakąś wiedzą tajemną.

DziFna ta Polska, ja to mam preferncje, że polski Persil prał tak samo
skutecznie jak niemiecki, ale widac w badanich fokusowych wyszło, że Polki
nie widzą róznicy ;)

Nie wiem o co chodzi z tym balsamem Nivei, ale moje obserwacje są takie, że
jak wchodzi na polski rynek nowość jakaś i ma tylko polskie nalepki a
robiona jest zagranicą to ma inną konsystencję, często właściwości w
stosunku do identycznego produktu, który zaczyna być produkowany w
Polsce... Nie jest to może szczególnie częste, ale kilka takich kwiatków
wyłapałam (niekoniecznie na rynku kosmetycznym).

--
Lia

1. Data: 2005-08-05 15:29:48

Od: "n." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2005-08-05 17:10:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Anna M. Gidyńska* skreślił te oto słowa:

to nie tylko o preferencje chodzi.
jest to pewnego rodzaju strategia by na rynek polski (czyt. europy wschodniej)
'zachodnie' firmy wypuszczaly gorsze jakosciowo produkty.
wyprobowalam to w anglii
np rimmel w anglii jest nieporownywalnie lepszy niz w polsce
do tego tanszy.
to samo H&M - w warszawie jakby ciuchy 3 kategorii, jakosciowo po prostu zle.
w anglii, owszem, firma tania, ale jakosciowo dobra.
szkoda, ale tak jest.

n.

czym demakijaż oczu przy noszeniu soczewek ?
Fryzjer Męski w Krakowie
gdzie znajdę zamszową torebkę?
Poznan-kosmetyczka;tanio z dojazdem
fryzurka!