Re: Barbarzyńcy...

Data: 2018-12-15 01:29:22
Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2018-12-14 11:23, Trybun wrote:

> W sumie nic nie znacząca maska. Chodzi o to aby sobie porządzić, no i
> okazja do obłowienia się też jest nie do pogardzenia. To jednak chyba
> jest nie do uniknięcia i trzeba wkalkulować w koszty, jednak bydlak
> mówiący - "nie będzie kabaretu, będzie chór" podczas gdy ludzie chcą
> kabaretu - jest nie do akceptacji.

i właśnie z powodu braku akceptacji powyższej sytuacji, już od
wczesnych lat 60-dziesiątych XX wieku, oddziałuje się w sposób
zinstytucjonalizowany na podświadomość ludzi w taki sposób, aby chcieli
'chór'.

Prace teoretyczne w tym zakresie prowadzono już na przełomie XIX i XX wieku.

"Gross uważał, iż człowiek może zmienić sposób swojego postrzegania
rzeczywistości, kiedy odrzuci wszystkie fałszywe wartości, sposób
myślenia i działania, narzucane przez społeczeństwo burżuazyjne,"...

https://drabina.wordpress.com/2012/01/06/psychoanali
za-w-sluzbie-anarchizmu-zycie-i-poglady-otto-grossa-
duchowego-ojca-c-g-junga/