Barbarzyńcy...

31. Data: 2018-12-06 22:54:09

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-06 o 19:01, XL pisze:

> Czyli to MY sobie zabieramy wolność - widać źle wybieramy.
> Wybierajcie Ruch Narodowy!

Czyli mamy wybierać jeszcze gorzej?
ONRy (i inne jego klony) to skrajne przeciwieństwo wolności.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2018-12-07 11:43:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli to MY sobie zabieramy wolność - widać źle wybieramy.
> Wybierajcie Ruch Narodowy!

Tak naprawdę nie mamy możliwości wyboru,. Generalnie Polacy głosują nie
z sympatii tylko wybierają potencjalne mniejsze zło. Myślę że prawo do
oddawania głosu na NIE załatwiłoby tą sprawę, złodzieje, sprzedawczyki i
zwykle kanalie szybko sobie szukałyby innego zajęcia - poza polityką.

Jak najbardziej rozważę oddanie głosu na RN. Tzn gdy nie będzie
kandydatów prawdziwie lewicowych to mój głos macie wy.

33. Data: 2018-12-07 11:44:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-06 o 22:54, Kviat pisze:

> Czyli mamy wybierać jeszcze gorzej?
> ONRy (i inne jego klony) to skrajne przeciwieństwo wolności.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie byli przy korycie, a więc skąd, z czego takie czarne prognozy?

34. Data: 2018-12-07 11:58:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-07 o 11:44, Trybun pisze:

> Nie byli przy korycie, a więc skąd, z czego takie czarne prognozy?

Pisałem ci to wielokrotnie: z podręczników historii.
Jeszcze nie dotarło?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2018-12-07 12:29:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
>
> Jak najbardziej rozważę oddanie głosu na RN. Tzn gdy nie będzie
> kandydatów prawdziwie lewicowych to mój głos macie wy.

Dzięki!

--
XL

36. Data: 2018-12-08 10:48:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-07 o 11:58, Kviat pisze:

> Pisałem ci to wielokrotnie: z podręczników historii.
> Jeszcze nie dotarło?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Dotarło, a co na to lekarz?

37. Data: 2018-12-08 10:48:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-07 o 12:29, XL pisze:

> Dzięki!

Nie ma za co, tym bardziej że nie robię tego z jakiejś sympatii, ale mam
co do was oczekiwania.

38. Data: 2018-12-08 12:09:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie ma za co, tym bardziej że nie robię tego z jakiejś sympatii, ale mam
> co do was oczekiwania.

Dzięki za oczekiwania!
Jak dotąd moje wszystkie się spełniły i nie zawiodłam się. Mało tego, będąc
w Zarządzie Regionu mam możliwość współtworzyć i obserwować ,,plac boju" i
widzę, że idziemy do przodu. Oby tak dalej.

--
XL

39. Data: 2018-12-08 19:29:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-08 o 10:48, Trybun pisze:

> Dotarło,

Skoro dotarło, to skąd u ciebie te głupie pytania?

> a co na to lekarz?

Przeczytał podręcznik i teraz nie zadaje głupich pytań.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2018-12-09 09:23:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-08 o 19:29, Kviat pisze:

> Skoro dotarło, to skąd u ciebie te głupie pytania?

> Przeczytał podręcznik i teraz nie zadaje głupich pytań.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ile4 razy mam ci jeszcze pisać abyś w odpowiedzi nie odnosił się do
pojedynczych słów..

Zastanawiałaś się miernoto intelektualna jak tezy byś przytaczał z
historii gdyby to Hitler wojnę wygrał?

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców