[Trochę OT] Zdjęcie do CV

11. Data: 2006-06-20 14:04:51

Temat: Re: [Bardzo OT] Zdjęcie do CV
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-20 15:56:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agatek* skreślił te oto słowa:

> A ja robiłam i też dostałam. Pewnie w pewnym momencie rekrutacji zdjęcie nie
> jest już potrzebne. Być może jednak na początku jak kandydatów jest dużo,
> odseparowanie ich po wyglądzie - ten niechluj, ten zapuszczony, ten
> niereprezentacyjny itd. ułatwi sprawę? Nie wiem, gdybam. Pytanie czy
> zaszkodzi??

Prawnei to wymaganei zdjęc na wiekszosc stanowisk jest niezgodne z prawem,
znaczy z sygnowaną przez Polskę konwencją Międzynarodowej Organizacji
Pracy. Jak się tego u nas przestrzega - widac.
To, że np w GB nie wymaga sie zdjec - to własnie m.in. efekt przestrzegania
prawa przez pracodawców.

IMO jesli pracodawca nei wymaga zdjęcia - to nei dołaczac zdjecia, inaczej
wychodzi, ze się nawet zrozumieć prostego komunikatu z ogłoszenia nie
potrafi.
Jak wymaga - no można zaryzykowac i nie dołaczac, ja nei dołączałam, i nie
przeszkodziło mi to na etapie przebierania wsróc cefałek.

A tego zdjęcia co umiesciłas w linku bym nie dołączała, bo jakoś tak
szalenie mało efektownie i nieprofesjonalnie wygląda widoczna duża częśc
lewej strony koszuli. To nie jest oryginalnie bluzka z połami do
wywinięcia, tylko koszulowate coś bardziej, w czym kołnierzyk powinien
ładnie lezeć po obu stronach.
Sporo zależy od stanowiska w sumie, ale na mnie to sprawia takie dośc
niechlujne wrażenie. Poza tym mało kto wychodzi dobrze na zdjęciach w
białych bluzkach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

12. Data: 2006-06-20 14:08:31

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-20 16:11:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Theli* skreślił te oto słowa:

> Nie wolno tez dyskryminowac ze wzgledu na plec, tylko jak to ukryc? ;)

Nie mówic na głos, że za Chiny Ludowe nie zatrudni się baby ;)

13. Data: 2006-06-20 14:11:01

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> prawa przez pracodawców.

Nie wolno tez dyskryminowac ze wzgledu na plec, tylko jak to ukryc? ;)

th

14. Data: 2006-06-20 14:11:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-20 16:14:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

A potem przyjsc w masce na rozmowe? ;)

15. Data: 2006-06-20 14:14:11

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2006-06-20 14:17:37

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> A potem przyjsc w masce na rozmowe? ;)

I z jakims ustrojstwem zmieniajacym glos :)

th

17. Data: 2006-06-20 14:19:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Ja wiem, ze w Polsce jest "moda" na zdjecia do cv, ale jak dla mnie to
> jest jakies strasznie burackie (podobnie jak dopisywanie wieku, stanu
> cywilnego, ilosci potomostwa itp.).

"Syn Jerzy, ur. 19XX, uczeń XV Liceum w Zadupiu Dolnym, klasa o profilu
matematyczno-fizycznym"
Córka Jadwiga, ur. 19XX, studentka II roku socjologii Wyższej Szkoły Tego i
Owego w Pińczowie
Syn Marek, ur. 19XX, uczeń II klasy gimnazjum w Skiroławkach"

--
JoP

18. Data: 2006-06-20 14:43:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> Wszędzie gdzie wysyłałam pisałam wiek.

Twoja sprawa.

> Kurcze, może też płci nie
> umieszczać??

A jak masz zamiar to robic ?!

> Co pracodawcy za różnica jakiej płci pracownika zatrudnia?

Takiemu, ktory bierze pod uwage kwalifikacje pracownika ? Zadna.

> ten niereprezentacyjny itd.

To chemik musi byc "reprezentacyjny" ? Ciekawe rzeczy piszesz... bo to
mi sie raczej z np. hostessa kojarzy. No, chyba ze masz zamiar byc
komiwojazerem u firmy farmaceutycznej ;-)

ułatwi sprawę? Nie wiem, gdybam. Pytanie czy
> zaszkodzi??

W Polsce moze i nie. W USA pewnie tak. Itp. itd.

D. (co zna sie na swojej robocie i dzieki temu nie musi byc
"reprezentacyjna")
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

19. Data: 2006-06-20 14:57:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> D. (co zna sie na swojej robocie i dzieki temu nie musi byc
> "reprezentacyjna")

bo do Twojej roboty nie trzeba byc. to chyba najmniej wazny czynnik ;)

iwon(k)a

20. Data: 2006-06-20 15:05:28

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> bo do Twojej roboty nie trzeba byc.

Nie tylko do mojej, w wiekszosci prac nie wymagajacych calodziennego
kontaktu z klientami wyglad nie ma chyba najmniejszego znaczenia (wiek i
plec rowniez, pomijajac oczywiscie prace na budowie ;-) )

Rozumiem, ze jesli ktos odpowiada na ogloszenie dotyczace np. pracy na
recepcji to dolaczenie zdjecia moze byc nawet na miejscu, natomiast znam
osoby, ktore wysylaly zdjecia w odpowiedzi na ogloszenie o pracy dla
telefonistki w infolinii ;-)
Zadziwia mnie ta mania zdjec w cv, ot tyle.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

allegro, aukcja - kupic, czy nie?
jak wam sie podobaja takie kreacje?
depilacja dla panów w Warszawie - gdzie ?
uchwyty (kółka bambusowe) do torebek?
OB czy Tampax?