Bardzo prosze o jakaś radę

1. Data: 2003-05-24 21:41:59

Temat: Bardzo prosze o jakaś radę
Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mogą znaczyć powiększone węzły szyi, żuchwy i za uchem?
Troszke boli mnie gardło, ale nie mam i nie miałam goraczki
odkąd pojawiły się węzły, czyli od tyg.
Bola mnie tylko one, mam chrypkę i grapie mnie w gardle.
No i twardy guzek który wyskoczył mi z tyłu głowy.
Byłam u lekarza, na guzek dostałam antybiotyk w płynie.
Podobno to jakaś rozdrapana krostka.
Grzałam szyje cała sobotę, przeszedł troche ból
węzłów, ale przy dotyku nadal bolą.
Jakie badania powinnam zrobić?
Gdyby to była grypa już by chyba wylazła.

Morfologię zrobiłam dla świetego spokoju jak tylko zaczeły wychodzić
pierwsze węzły ( za uchem )
Wyszła dobrze, jedynie OB troszke za wysokie bo 19.
Byłabym bardzo wdzięczna za jakąś radę.

Mika

2. Data: 2003-05-28 19:11:58

Temat: Re: Bardzo prosze o jakaś radę
Od: "GazGaz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pierwsze węzły ( za uchem )
> Wyszła dobrze, jedynie OB troszke za wysokie bo 19.

Ta okolica - to może mononukleoza - trwać może różnie długo; wirusowa. Jak
węzły bolą, to z reguły oznacza odczyn zapalny; czy nie bolą Cie po spożyciu
alkoholu bardziej lub wyłącznie? jeśli tak to może budzić niepokój; jeśli
nadal się będzie utrzymywać powiększenie i lekarze nie znajdą odpowiedzi, co
to jest, to może będzie wskazane pobranie takiego jednego węzła w całości do
"oglądnięcia". Robiłaś morfologię, ale czy z obrazem odsetkowym (ile
granulocytów i jakich, ile monocytów, ile limfocytów) ?

Oznaczenia karetek
Czy można opalać blizny?
Grypa jelitowa?
firma "Natural" z Jeleniej Gory i materace
SARS pytanie