Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

131. Data: 2000-09-02 12:09:37

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesi?czki
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

{leh.} wrote in message ...

>Kto wie, kto wie...
>
>:)

Hmmm, chyba mam odmienne poczucie humoru.
On mowi o konowale, ktory nie potrafi wykryc ciazy, a Ty zartujesz...

Moncia

132. Data: 2000-09-02 12:10:22

Temat: Re: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"{leh.}" wrote:
> Przynajmniej przeludnienia nie bedzie.
> W afryce rodzi sie duzo i zbyt happy to oni tam nie sa.

Owszem są miejsca gdzie rodzi się za dużo.
Ale między za dużo a za mało jest jeszcze "w sam raz".

Niestety u nas rodzi się za mało i skutki tego odczujemy,
no chyba, że wpuścimy do naszego kraju kilka milionów młodych
imigrantów. Tylko który polityk wytłumaczy ludziom taką konieczność?

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

133. Data: 2000-09-02 12:25:29

Temat: Re: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoĹ?ywanie..
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. wrote in message ...

>Ja cie
>A jakie widzisz Monciu moralne usprawiedliwienie dla aborcji plodu
ludzkiego
>?
>"Mozliwosc wyboru" - tez mnie to lekko smieszy :)

No smieszne to raczej nie jest.
Jakie moralne usprawiedliwienie?
Ano w tym wypadku bylby to blad lekarza, ktory kazal kobiecie]
odstawic tabletki, potem nie wykryl ciazy.
Jest nim tez przyszle zycie rodziny, ktora nie chciala juz nastepnego
dziecka.
Pojawienie sie go na swiecie nie uszczesliwiloby ich, ... a jak czuloby sie
dziecko,
ktore otrzymuje sygnaly, ze jest niechciane?

Osobiscie wolalabym nie istniec, niz byc odrzucona przez rodzine,
od ktorej otrzymalam/otrzymuje nadal duzo wsparcia, ciepla.

Z reszta, poruszamy kwestie, o ktorych nie powinnismy sie wypowiadac... sama
nie wiem,
jak w danej sytuacji bym sie zachowala, jesli zas Ty deklarowalbys, ze
"nigdy bys trego
nie zrobil" to conajmniej by mnie to zdegustowalo (to tak, jakbym miala
obwieszczac swiatu, ze nigdy nie zgole brody, i nie chodzi tu o
rownowartosc porownania,
ale o kategorycznosc wypowiedzi w kwestiach, ktore nigdy nas bezposrednio
nie berda dotyczyly).

A wiec niemoralne jest wypowiadanie sie w kwestiach wyborow osobowych przez
ludzi, ktorych temat nie dotyczy.

Pozdr
Moncia

134. Data: 2000-09-02 12:31:00

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

135. Data: 2000-09-02 13:17:06

Od: {leh.} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"moncia" <m...@h...com> pisze:

>Nie dzieci, tylko plodu, to roznica.

Ty mialas obiekcje do zdania z wyrazem "dzieci", ale
rozumiem o co chodzi.

>IMHO tak, bo jak wytlumaczysz w sensie moralnym chec wplywania na mozliwosc
>wyboru innych ludzi?

A ilez innych instytucji wplywa na mozliwosc wyboru innych ludzi ?
Sady, policja, wiezienia, komornicy, US, ZUS itd itp

Pozdrawiam, Leh.
--
bezplatna Gazeta Internetowa: { http://www.gazeta.sky.pl }
leh#z.pl // Lepiej ze zlej knajpy wyjsc niz do dobrego swiata isc

136. Data: 2000-09-02 13:42:56

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "driada" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulysses :
> A czy potepiasz holocaust???
potepiam, jak chyba kazdy normalny czlowiek

>Przeciez wg przekonan hitlerowcow zydzi tez nie
> byli w pelni ludzmi (tak jak wy traktujecie nienarodzone dzieci).> Mam
> nadzieje ze jestes konsekwentny i uwazasz, ze nie mamy prawa oceniac
> faszystow ani zadnych innych zbrodniarzy.
po pierwsze nie jestem facetem, jak i nie jestem zadne WY
druga sprawa, to obracasz kota ogonem i tyle.
'polityka' Niemcow wobec Zydow zostala niejako 'nakrecona' przez grupke
ludzi,a reszta jedynie wykonywala rozkazy, czesto pod grozba ,ze w razie
sprzeciwu ich samych spotka taki sam los. oczywiscie byly jednostki ktore
robily to z zapalem, z przyjemnoscia... podkreslam JEDNOSTKI
natomiast decyzja o usunieciu ciazy jest decyzja dwojga ludzi /czesto nawet
jedynie jednej osoby - samotnej matki/ ich PRYWATNA sprawa

ja widze roznice pomiedzy tymi dwoma zagadnieniami a Ty?

a jeszcze jedno: ja NIGDZIE nie napisalam, ze popieram aborcje w kazdym
wypadku . jednak nie uwazam jej za morderstwo. jestem ZA ABORCJA kiedy
dziecko jest owocem gwaltu, kiedy wiadomo ze ma jakies wady /to okrutnie
brzmi, jakbym mowila o jakims towarze, ale nie potrafie znalezc innego
okreslenia, i prosze sie jego nie czepiac/ , kiedy zagraza zdrowiu/zyciu
matki. nie wiem co sadzic o aborcji w przypadku rodzin wielodzietnych.

> Nie pozdrawiam glupoli i bandytow

a ja nie pozdrawiam osob ograniczonych

--
driada, Member of SC, OM pss, TTChup
"Czlowiek z wiekiem staje sie rozumny,

137. Data: 2000-09-02 13:53:59

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

driada wrote:
> potepiam, jak chyba kazdy normalny czlowiek
[..]
> druga sprawa, to obracasz kota ogonem i tyle.
[..]

Schodzicie na manowce zastanawiając się nad różnicami
ludobójstwa. Mowa była o prawie do potępiania zbrodni.

Natomiast znowu widać sprzeczności w Twoich poglądach
bo dlaczego jesteś PRZECIW, ale ZA ?

Bo albo wiesz, że ta zabijana istota nie różniąca się
niczym od rodzącego się dziecka jest człowiekiem,
nikt więc nie może jej pozbawiać życia z jakiejkolwiek
przyczyny tym bardziej niezawinionej przez nią, albo...

albo nie wiesz o tym, nie chcesz wiedzieć i masz to po prostu
głęboko gdzieś co się z tą istotą dzieje.

A więc - jest to dla Ciebie człowiek czy nie jest ?

A jeśli jest to skąd taka amoralna i cyniczna postawa, że
można go zabić bo niezbyt zdrowe, bo pochodzenie nie bardzo
arystokratyczne (gwałt) itp. itd. ??

Arek

p.s.
Zabicie trzeciej osoby NIE JEST prywatną sprawą dwóch osób
się na to decydujących.

138. Data: 2000-09-02 14:03:23

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

{leh.} wrote in message ...

>[...]A ilez innych instytucji wplywa na mozliwosc wyboru innych ludzi ?
>Sady, policja, wiezienia, komornicy, US, ZUS itd itp

Ciekawie potraktowane. I na tych polach tez zdazaja sie tematy
kontrowersyjne.
Jednak tu spotykamy sie z kwestia podstawowa.

Ludziska, nie twierdze, ze aborcja nie jest zlem, ale czy dobrem jest
zmuszanie kobiety, by urodzila niechciane dziecko?

Jesli przyjac, ze ktos trzeci moze wplynac na te decyzje, to powiedzcie mi,
czy istnieje mozliwosc zmuszenia rodziny do pokochania narodzonego
czlowieka?

Bo nasza, jak i wszystkie dyskusje wokol aborcji koncentruja sie tylko na
tych dziewieciu
miesiacach, w czasie ktorych ksztaltuje sie czlowiek w lonie matki, reszte
jego zycia
odcinamy gruba krecha jako temat odrebny, a czasem jakby i temat sie
konczyl.

Pozdrawiam
Moncia

139. Data: 2000-09-02 14:50:05

Temat: Re: Bezzabiegowe - do Ulyssesa
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego piszesz na priv, a nie na pl.soc.seks,
czyzbys bal sie, ze Twoja "tworczosc" zostanie poddana krytyce???

Moncia, jednak z pozdrowieniami, a przede wszystkim z zyczeniami poprawy
zdrowia.

140. Data: 2000-09-02 15:05:11

Od: "driada" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. :
> Natomiast znowu widać sprzeczności w Twoich poglądach
> bo dlaczego jesteś PRZECIW, ale ZA ?
(...)
> A więc - jest to dla Ciebie człowiek czy nie jest ?
nie, to nie jest dla mnie czlowiek. plod do 7, 8 miesiaca nie jest dla mnie
czlowiekiem. czlowiekiem okreslam osobe potrafiaca przezyc poza
organizmem matki. chociazby nawet w inkubatorze

> A jeśli jest to skąd taka amoralna i cyniczna postawa, że
> można go zabić bo niezbyt zdrowe, bo pochodzenie nie bardzo
> arystokratyczne (gwałt) itp. itd. ??
wiem, ze gdybym zostala zgwalcona, i w wyniku tego zaszla w ciaze, nie
potrafilabym nosic pod sercem dziecka czlowieka ktory mnie skrzywdzil.
wolalabym usunac. moze i jest to samolubne, ale nie umialabym i juz. tak
samo jesli bym wiedziala ze moje dziecko bedzie uposledzone, spoleczenstwo
nie jest tolerancyjne wobec ludzi 'innych', wolalabym tego mojemu dziecku
oszczedzic , balabym sie ze w sytuacju kiedy mnie juz zabraknie ono sobie
nie poradzi, aborcja nie bylaby najwlasciwszym wyjsciem, ale tak bym
wlasnie postapila. mam nadzieje ze nigdy nie bede w takiej sytuacji
ale uwazam jednoczesnie ze jesli ciaza jest zwykla 'wpadka' , nie
zagrazajaca zyciu kobiety, to powinna byc donoszona do konca, trzeba byc
odpowiedzialnym .

> Zabicie trzeciej osoby NIE JEST prywatną sprawą dwóch osób
> się na to decydujących.
Arek, tez tak sadze, ale wszystko sie rozbija o to,co napisalam na
poczatku... nie bede Cie przekonywac do tego co mowie i nie chce byc
przekonywana przez Ciebie . mam nadzieje ze wzajemnie uszanujemy swoje
opinie
--
driada, Member of SC, OM pss, TTChup
"Czlowiek z wiekiem staje sie rozumny,
Czlowiek z wiekiem do trumny"

Mikrofale??
wysokie OB + utrata wagi -> jakies pomysly
Wojsko z A na D
propranolol + alkohol.
migrana -gdzie leczyć?