Bóg jest wspaniały

1. Data: 2005-05-29 19:12:41

Temat: Bóg jest wspaniały
Od: "Maciej Katner" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chory na schizofrenię paranoidalną. Od 13 lat Jezus jest moim
Zbawicielem. Jest też moim psychologiem, a Biblia jest moim najlepszym
przewodnikiem psychologii. Wiara ma obietnicę życia wiecznego w Jego
Królestwie. Bóg pragnie aby każdy człowiek nawrócił się i otrzymał darmo
życie wieczne.

Maciej Katner

1. Data: 2005-05-29 19:24:22

Temat: Re: Bóg jest wspaniały
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner:
> Jestem chory na schizofrenię paranoidalną.
> Od 13 lat Jezus jest moim Zbawicielem.

A ile masz lat i od ilu lat jestes chory?

--
Czarek

1. Data: 2005-05-29 19:55:10

Od: gm <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2005 21:12:41 +0200, Maciej Katner <k...@w...pl>
napisał:

> Jestem chory na schizofreni? paranoidaln?. Od 13 lat Jezus jest moim
> Zbawicielem. Jest te? moim psychologiem, a Biblia jest moim najlepszym
> przewodnikiem psychologii. Wiara ma obietnic? ?ycia wiecznego w Jego
> Królestwie. Bóg pragnie aby ka?dy cz?owiek nawróci? si? i otrzyma? darmo
> ?ycie wieczne.
>
> Maciej Katner

Od 13 lat jestes chory?

Biblia moze byc przewodnikiem z tego co wiem tam jest kilka ciekawych ideii

1. Data: 2005-05-29 20:21:15

Od: "Maciej Katner" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gm" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> Od 13 lat jestes chory?
>
> Biblia moze byc przewodnikiem z tego co wiem tam jest kilka ciekawych
ideii

Od 20 lat jestem chory, a mam 42 lata........ Maciej Katner

1. Data: 2005-05-29 20:24:01

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*gm* wrote in <news:op.srjyx81m3evzve@wypas> :

> Biblia moze byc przewodnikiem z tego co wiem tam jest kilka ciekawych ideii

"oko za oko, ząb za ząb"

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-05-29 20:29:44

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

_ValteR_ napisał(a):

> "oko za oko, ząb za ząb"

"gdy ktoś uderzy cię w policzek nadstaw mu drugi"

moja wersja

"gdy ktoś pizgnie cie z noża daj mu siekierę"

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tnv.brednie - grupy dobre w ryj

1. Data: 2005-05-29 21:51:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner:
> Od 20 lat jestem chory, a mam 42 lata........

Jakie wyznanie praktykujesz?

--
Czarek

1. Data: 2005-05-29 22:03:29

Od: "Maciej Katner" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

> "oko za oko, ząb za ząb"
>
> --
> Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
> Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

"Oto idą dni - mówi Wszechmogący Pan - że ześlę głód na ziemię, nie głód
chleba ani pragnienie wody, lecz słuchania słów Pana." Księga Amosa 8,11

Maciej Katner

1. Data: 2005-05-29 22:09:31

Od: "Maciej Katner" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciej Katner:
>
> Jakie wyznanie praktykujesz?
>
> --
> Czarek

Należę do Kościoła Chrześcijan Baptystów...... Maciej Katner

1. Data: 2005-05-29 22:14:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner:
> [...] Księga Amosa 8,11

<<Oto nadejdą dni - wyrocznia Pana, Jahwe - gdy ześlę głód na ziemię,
nie głód chleba ani pragnienie wody, lecz głód słuchania słów Jahwe.
Wtedy błąkać się będą od morza do morza, z północy na wschód będą
krążyli, by znaleźć słowo Jahwe, lecz go nie znajdą. W dzień ten
pomdleją z pragnienia piękne dziewice i młodzieńcy. Ci, którzy
przysięgają na winę Samarii i mówią: Na życie twego boga, Danie!; na
życie boga [/umiłowanego], Beer-Szebo! - upadną i już nie powstaną.>>

/Am 8:11-14, BT wyd. II/

Wiesz czym jest Prawda?

--
Czarek

RE: Czy to miłość, przyjaźń, przyzwyczajenie?
Miłość, przyjazn, przyzwyczajenie?...
Jak się koło toczy ...
Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)
o zmaianie osobowosci..