Bialy nalot na jezyku

1. Data: 2000-05-07 21:44:51

Temat: Bialy nalot na jezyku
Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze tu dostane jakas fachowa porade ?
Otoz pewnego dnia zauwazylem u siebie na jezyku jakis dziwny bialy nalot.
Poszedlem z tym do lekarza i powiedzial, ze to jakies sprawy grzybiczne.
Przepisal mi cos do plukania ust. Plukalem plukalem i nie pomoglo. Lekarz
ten powiedzial, ze to sie moze nie dac wyleczyc ( czy oby napewno ? ) i ze
raczej nie zaraze ta choroba innych osob ( moze zle sformulowalem mu
pytanie, ale mi chodzilo o pocalunki z dziewczyna. Nie chce jej narazic na
jakies "niespodzianki" z mojej strony.) Wiec prosze was o fachowa porade czy
to sie da wyleczyc i czy istnieje niebezpieczenstwo, ze zaraze tym moja
dziewczyne poprzez pocalunki. Dodam iz ta choroba nie zarazilem sie raczej
od innej osoby i o higiene jamy ustnej dbam z nalezyta dbaloscia.

2. Data: 2000-05-09 14:19:02

Temat: Re: Bialy nalot na jezyku
Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal K." wrote:

> [...]
> dziewczyne poprzez pocalunki. Dodam iz ta choroba nie zarazilem sie raczej
> od innej osoby i o higiene jamy ustnej dbam z nalezyta dbaloscia.

Jesli nie ma przyczyn chorobowych np. stany zapalne (o tym niech napisza
lekarze.) . To prawdopodobnie chodzi o zla diete. Dodatkowo polecam
ziola "czyszczace krew". Zarazliwe nie jest ale nieestetyczne.

3. Data: 2000-05-10 08:33:52

Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@u...org.pl...

> Jesli nie ma przyczyn chorobowych np. stany zapalne (o tym niech napisza
> lekarze.) . To prawdopodobnie chodzi o zla diete. Dodatkowo polecam
> ziola "czyszczace krew". Zarazliwe nie jest ale nieestetyczne.

Lekarz powiedzial, ze to moglo byc oslabienie organizmu w jakims tam okresie
i dlatego to zlapalem. A jezeli chodzi o zla diete to znaczy jaka ona
powinna byc aby nic takiego nie zdarzylo sie komus innemu ? I jeszcze jedno
czy te ziola "czyszczace krew" maja jakas nazwe i czy powinien je przepisac
lekarz ???

pzdr

4. Data: 2000-05-10 09:46:39

Od: "Beata" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy te ziola "czyszczace krew" maja jakas nazwe i czy powinien je
przepisac
> lekarz ???

Najlepszym ziołem jest spirytus, ale nie od ruskich.

--
Telewizja-schizowizja, otumania i ogłupia...
* piotr'ek * Volna Republika Olkusz *

5. Data: 2000-05-10 10:09:42

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy te ziola "czyszczace krew" maja jakas nazwe i czy powinien je przepisac
Nie może przepisac lekarz, bo to _niezbyt naukowe_. A co do czyszczenia
krwi, to najlepsze sa upusty, chociaz metoda nie jest zbyt nowoczesna
;-))) ; warto doczytac Jozefa Dietla, zdaje sie doktoryzowal sie
dowodzac ze upusty to nie najlepszy pomysl. NB na p.s.m pewnie bedzie
troche zwolennikow puszczania krwi, ktorym sie naraze.... ;-)))))

Tak na serio, to prawdopodobnie miales jakis spadek odpornosci, miejmy
nadzieje, ze przejsciowy. Tego typu bialawe zmiany bywaja np. u
niemowlakow, kobiet w ciazy - rozumiem, ze to Ciebie nie dotyczy :-)).
Na wszelki wypadek mozna zobaczyc poziom glukozy, morfologie - pewnie
wszystko w porzadku, ale _strzyzonego_... Jeszcze jedno. Jesli palisz
rakowiny, to moze byc zwiazek.

Krzysiek Okon, MD

6. Data: 2000-05-10 13:14:14

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal K." wrote:

> [...]
> czy te ziola "czyszczace krew" maja jakas nazwe i czy powinien je przepisac

Sam mialem podobny problem. Oczywiscie o oslabieniach nie moglo byc mowy
bo w tym czasie intensywnie trenowale i kondyche mialem ogromna.
Chinczycy traktuja ten objaw jako cenna wskazowke diagnostyczna. Bardzo
ciekawe - odsylam do odpowiednich ksiazek.
Ziola sa pomocne. Polecam bratek, polonicznik, macznice i inne podobne.
W diecie musisz ograniczyc do minimum skrobie i cukier. Duzo warzyw i
owocow. Z mies tylko delikatne - kurczaki, ryby ew. straczkowe. Takie
zjawisko wywoluje tez mleko i jego przetwory. Na "wschodzie" sa
specjalne skrobaczki do jezyka uzywane dla oczyszczenia go z toksyn.
Mozna sie posluzyc niezbyt ostrym nozem. Dla znikniecia tego swinstwa
potrzeba czasami az pol roku.
Pozd. Wlodek.

7. Data: 2000-05-11 08:35:48

Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3eaS4.45718$O...@n...tpnet.pl...

> Najlepszym ziołem jest spirytus, ale nie od ruskich.
>
> --

Powaznie myslisz o zastosowaniu tutaj spirytusu ??? To chyba musi bolec ??
Czy taka kuracja bedzie skuteczna ???

8. Data: 2000-05-11 08:41:11

Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KO <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Nie może przepisac lekarz, bo to _niezbyt naukowe_. A co do czyszczenia
> krwi, to najlepsze sa upusty, chociaz metoda nie jest zbyt nowoczesna

I czy oby skuteczna na moj przypadek ???

> [...]
> troche zwolennikow puszczania krwi, ktorym sie naraze.... ;-)))))
>
> Tak na serio, to prawdopodobnie miales jakis spadek odpornosci, miejmy

No miejmy nadzieje :-)

. Tego typu bialawe zmiany bywaja np. u
> niemowlakow, kobiet w ciazy - rozumiem, ze to Ciebie nie dotyczy :-)).

Raczej nie :)

> Na wszelki wypadek mozna zobaczyc poziom glukozy, morfologie - pewnie
> wszystko w porzadku, ale _strzyzonego_...

Poziom glukozy ?? Moze.......... ale czy to ma cos wspolnego ??????

> Jeszcze jedno. Jesli palisz
> rakowiny, to moze byc zwiazek.

Nie pale wogole takze jedno z powiazan jest wykluczone :)

> Pozdrawiam

Pozdrawiam rowniez

9. Data: 2000-05-11 08:50:22

Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ciekawe - odsylam do odpowiednich ksiazek.
> Ziola sa pomocne. Polecam bratek, polonicznik, macznice i inne podobne

I w jaki sposob to zazywac i czy mozna takie ziola dostac w aptekach ??
Szczerze sie przyznam, ze wczesniej nie stosowalem terapii ziolowych :)
.
> W diecie musisz ograniczyc do minimum skrobie i cukier. Duzo warzyw i
> owocow. Z mies tylko delikatne - kurczaki, ryby ew. straczkowe. Takie
> zjawisko wywoluje tez mleko i jego przetwory.

Byc moze to zla dieta gdyz tak patrzac z perspektywy czasu to najwiecej
pozeralem przetworuffff zawierajacych duzo tluszczu ( wiecie zapiekanki,
jakies tluste miesko, no i wogole bo chcialem przybrac na wadze aby sie
podciagnac do wyzszej kategorii wagowej na zawodach :))) Nie wiem czy to
moze miec jakies znaczenie, ale strasznie lubie slodycze a, ze moja kochana
siostrunia pracuje w cukierni to codziennie mam dostawe extra ciast
polecam ), no i bardzo duzo slodze np. herbate ( moze cukrzyca ?? ).

> Na "wschodzie" sa
> specjalne skrobaczki do jezyka uzywane dla oczyszczenia go z toksyn.
> Mozna sie posluzyc niezbyt ostrym nozem.

Kiedys gdzies przeczytalem wlasnie, ze powinno sie takie cos scierac np.
recznikiem z jezyka co tez robilem, ale pozostaja po tym straszne ranki.
Wiec czy takie scieranie moze byc pomocne ????

> Dla znikniecia tego swinstwa
> potrzeba czasami az pol roku.

Boshhhh :(((

> Pozd

Pozdrawiam rowniez
p.s. Jesli to wyleczyles to podziel sie jakimis cennymi szczegolami na ten
temat.

10. Data: 2000-05-13 22:07:54

Od: a...@a...com (AnikaV12) szukaj wiadomości tego autora

> Dla znikniecia tego swinstwa
> potrzeba czasami az pol roku.

Boshhhh :(((

Sprobuj uzywac plukanki do ust, te gotowe kupowane w drogerii, lecz te nie
slodzone. Idealna jest "LISTERINA" -Antiseptic ta w kolorze brazowym.
Amerykanie uzywaja jej nagminnie. Ja tez jej uzywam i: na jezyku od lat nie ma
zadnych "nalotow", nie "psuja sie zeby", nie wiem co to bol gardla i nawet jak
zaczela mnie atakowac opryszczka na ustach przysuszylam ja czysta listeryna i w
tym momencie male pryszcze pousychali i nic nowego sie nie tworzy.Wysylam
listeryne Rodzinie w Polsce bo w moim miescie jej nie ma. Mysle, ze mozna
poprosic aptekarzy by ja zaczeli sprowadzac. Moim zdaniem nie ma nic lepszego.
W NY kosztuje 1'5 l $6.99. Jednak wystarcza na dlugo. Jedna nakretka do
szklanki wody.
Pozdrawiam :-))

Anika

Witamina C
nie wiem jaki nadać tytuł???
Srodki przeczyszczajace
Baza informacji o lekach firmy Schering AG
Baza informacji o lekach firmy Schering AG