Biały nalot na języku ( foto)

1. Data: 2005-07-27 09:26:28

Temat: Biały nalot na języku ( foto)
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć, mam 21 lat, zęby i język myje 3 razy dziennie, zęby mam wszystkie zdrowe
/ mój problem polega na tym, że praktycznie cały czas mam biały nalot na języku
( od paru lat)/ najgorzej jest rano gdy się budze - wtedy mam język biały na
całej długości, nieprzyjemny zapach w jamie ustnej, obrzydliwy smak, biały śluz
na wargach /
Jak to leczyć ? co to za choroba ? do jakiego lekarza się wybrać ?

oto mój język ----- > http://img269.imageshack.us/my.php?image=j281zyk3bl.
jpg

2. Data: 2005-07-27 09:36:52

Temat: Re: Biały nalot na języku ( foto)
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-07-27 12:10:19

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam napisał:
> [...]
> na wargach /
> Jak to leczyć ? co to za choroba ? do jakiego lekarza się wybrać ?

i przez te parę lat meki z tym nalotem nie wpadło ci do głowy zeby pójść
z tym do lekarza?

4. Data: 2005-07-27 13:58:22

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i przez te parę lat meki z tym nalotem nie wpadło ci do głowy zeby pójść
> z tym do lekarza?

dopiero dzisiaj wpadłem na ten pomysł :)
jak to wyleczyć ?

5. Data: 2005-07-27 15:43:28

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości > cześć, mam 21 lat, zęby i język
> [...]
śluz
> na wargach /
> Jak to leczyć ? co to za choroba ? do jakiego lekarza się wybrać ?

Wpisz w wyszukiwarkę candidia i poczytaj sobie.
A jesli chodzi o lekarza, to może to byc dermatolog, gastrolog, nawet
internista, jęsli zna się na leczeniu tego.
Podstawa to zmiana diety.

6. Data: 2005-07-27 16:08:01

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam napisał:
> i przez te parę lat meki z tym nalotem nie wpadło ci do głowy zeby pójść

> dopiero dzisiaj wpadłem na ten pomysł :)
> jak to wyleczyć ?

laryngolog będzie wiedział.

7. Data: 2005-07-27 16:56:38

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpisz w wyszukiwarkę candidia i poczytaj sobie.
> A jesli chodzi o lekarza, to może to byc dermatolog, gastrolog, nawet
> internista, jęsli zna się na leczeniu tego.
> Podstawa to zmiana diety.

myśle, że to nie jest candidia ponieważ:
- nic mnie nie boli
- kupe mam normalną
- itp

8. Data: 2005-07-28 09:36:17

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nikt mi nie chce pomóc ?
Do lekarza się troche boje iść bo nie chce mieć wkładanej rurki przez gardło do
żołądka :(

9. Data: 2005-07-28 10:14:43

Od: "Guśka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

candida nie boli, i nie zawsze powoduje inna kupe!!
A jezor czyscisz, oprocz szorowania zebow??
Nie sadze by od razu wkladali Ci rurke do zoladka.
Jesli nie chcesz isc do lekarza, potrenuj diete przez conajmniej 2 miesiace,
sam zobaczysz...
Poczytaj w google jak oczyscic organizm z toksyn.

10. Data: 2005-07-28 10:46:40

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 28 Jul 2005 12:14:43 +0200, Guśka
<news:dcab9c$s2f$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> A jezor czyscisz, oprocz szorowania zebow??

Ja czyszczę przy myciu zębów.

Mam tu do przekazania pewną nowinkę dla tych co pytają o *czyszczenie
kamienia nazębnego*.
Otóż kupiłam sobie pomarańczową pastę do zębów Blenda-Med ( Whitening
Impressions), tą którą tak reklamują w TV.
Po pierwszym już myciu jest rezultat! W związku z tym polecam, tym bardziej,
że nie opłaca się wywalać pieniędzy na jakieś ultradźwięki i piaskarki.

--
Kaja

Nietypowy ból głowy
bolące jajniki