Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych

21. Data: 2019-07-08 17:09:24

Temat: Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2019 o 22:46, Izaura pisze:

> Jak już napisałem.
> Wszystko to dlatego, że nie patrzysz na swoje życie z perspektywy życia
> wiecznego nieśmiertelnej duszy.

walnij sobie kielicha albo sie wyspowiadaj, mnie do tego nie namawiaj,
bo ja juz wola reinkarnacje, poczytaj o tym, wcielisz sie w karalucha
--
gazebo

22. Data: 2019-07-08 17:26:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 16:09, gazebo pisze:

> walnij sobie kielicha albo sie wyspowiadaj, mnie do tego nie namawiaj,
> bo ja juz wola reinkarnacje, poczytaj o tym, wcielisz sie w karalucha
natchnales mnie wspomnieniem a propos wiary w niesmiertelnosc duszy,
jakis cadyk czy moze kacyk, chcac miec wiernopoddancza sluzbe wymyslil
niezly bajer, spil swoich chlopcow a potem podstawil im panienki i
wszystko czego mogli sobie zamarzyc, pokazal im w ten sposob co osiagna
po smierci ginac dla niego bez namyslu, ile w tym prawdy? nie wiem

--
gazebo

23. Data: 2019-07-08 18:21:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 16:07, gazebo pisze:

> bo to jest religia i praktycznosc teraz polega na ubiciu pradem (w
> Anglii, do tego sie odnosze) a poderznieciu gardla aby religii stalo sie
> zadosc

no zreszta, mozna tez dywagowac dlaczego katolicy myja rece wchodzac do
kosciola, obmywajac rytualnie mam na mysli, badz islamisci w toalecie
swoj tylek badz reke bo do konca nie wiem, spotykam sie z tym od lat,
wiedza oni o bakteriach i robactwie? czy tak jak jakis katolik chcial
mnie przekonac, ze oni od zawsze wiedzieli o bakteriach i stad jest ten
zwyczaj obmywania rak, no nie wiem, naprawde nie wiem co tam plywa w tej
wodzie swieconej, to ja juz wole islamistow, uzywaja wody z kranu
--
gazebo

24. Data: 2019-07-08 22:08:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 16:58, gazebo wrote:

> laske faktycznie mam, jak sie posliznalem i rozwalilem kolano to pare
> dni bez niej ani rusz

a mięso jadłeś?

25. Data: 2019-07-08 22:18:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 17:09, gazebo wrote:

> walnij sobie kielicha albo sie wyspowiadaj, mnie do tego nie namawiaj,
> bo ja juz wola reinkarnacje, poczytaj o tym, wcielisz sie w karalucha

no własnie o tym mówie!

https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ

//link, który złośliwie wyjebałes, właśnie o tym traktuje.

26. Data: 2019-07-08 22:24:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 17:26, gazebo wrote:

> [...]
> wszystko czego mogli sobie zamarzyc, pokazal im w ten sposob co osiagna
> po smierci ginac dla niego bez namyslu, ile w tym prawdy? nie wiem

Nie musisz podejmować tak ekstremelnych działań.
Horyzonty mentalne poszerzysz nawet po wysłuchaniu, (z uwagą), tych
kilkunastu prezenacji.

https://www.youtube.com/results?search_query=studioz
aprog+REINKARNACJA

27. Data: 2019-07-08 22:28:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 18:21, gazebo wrote:

> [...]
> zwyczaj obmywania rak, no nie wiem, naprawde nie wiem co tam plywa w tej
> wodzie swieconej, to ja juz wole islamistow, uzywaja wody z kranu

Ależ nie musisz dokonywać aż tak dramatycznych wyborów.
Wystarczy, że sam poczujesz w sobie ten Boski Pierwiastek.

https://www.youtube.com/results?search_query=studioz
aprog+Mistycyzm

28. Data: 2019-07-08 23:07:54

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 22:28, Izaura wrote:

> Ależ nie musisz dokonywać aż tak dramatycznych wyborów.
> Wystarczy, że sam poczujesz w sobie ten Boski Pierwiastek.
>
> https://www.youtube.com/results?search_query=studioz
aprog+Mistycyzm

//dodam tylko, że książek, filmów i prezentacji nie ocenia się po tytule.

29. Data: 2019-07-09 06:40:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 21:08, Izaura pisze:

> a mięso jadłeś?

a kiedy?

--
gazebo

30. Data: 2019-07-09 06:41:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 21:28, Izaura pisze:

> Ależ nie musisz dokonywać aż tak dramatycznych wyborów.
> Wystarczy, że sam poczujesz w sobie ten Boski Pierwiastek.

na szczescie jestem daleko
--
gazebo

Wyborcy PO to przestępcy...