Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych

51. Data: 2019-07-11 01:12:41

Temat: Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-10 06:53, gazebo wrote:

> owszem jest

to tylko tak wygląda, jednak w konsekwencji, poszerza horyzonty

52. Data: 2019-07-11 08:41:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/07/2019 o 00:01, Izaura pisze:

> chcesz przez to powiedzieć, że też zostałeś pozbawiony poczucia własnej
> duszy?

nie korzystalem z takiego zelazka

--
gazebo

53. Data: 2019-07-11 08:42:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2019 o 23:54, Izaura pisze:

> wkrótce minie

wiem, pare innych rzeczy tez, smierc, to smierc po prostu

--
gazebo

54. Data: 2019-07-11 08:43:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/07/2019 o 00:12, Izaura pisze:

> to tylko tak wygląda, jednak w konsekwencji, poszerza horyzonty

klapki na oczach?

--
gazebo

55. Data: 2019-07-11 08:45:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2019 o 23:58, Izaura pisze:

> SUPER ZAJEBISTY TUTORIAL JAK SKRĘCAĆ SKRĘTY!

to moze tlumaczyc pare twoich zachowan

--
gazebo

56. Data: 2019-07-11 15:54:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2019 o 22:05, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> na jego zdrowie - natomiast już jedzenie koniny mocno jest wątpliwe z punktu
> widzenia rozumu i godności człowieka, chociaż zdecydowanie mniej niż jedzenie
> psininy. Oba te zwierzęta: pies i koń - hodowane aą w podwójnej funkcji jako
> pomocnicy roboczy i jako przyjaciele człowieka, a jak im niektórzy tę rolę
> wynagradzają?
>
> Tutaj chodzi o to, żeby nie użytkować zwierząt ponad realne potrzeby, nie
> mordować ich dla luksusu. Rozumiem np. że mięso w kuchni jak już się znajdzie
> należy umiejętnie przyprawić do smaku na obiad, ale denerwują mnie te wszystkie
drogie bankiety publiczne, gdzie wystawia się alkohol i dziczyznę, to już
> lepiej jak się mają na nich puszyć sztuką kulinarną - coby daliby coś z ryb,
> które znacznie mniej cierpią podczas pozyskiwania na żywność (pomimo że także
> tracą życie w tym procesie). Poza kontekstem prywatnego zaspokajania głodu
> albo w niewielkim gronie rodzino-przyjacielskim - obnoszenie się
> z mięsożerstwem powoduje, że nawet najlepiej przygotowana i przyprawiona
> potrawa która w składzie ma produkty ze zwierząt rzeźnych albo łownych, może
> za wyjątkiem jednej skromnej wojskowej grochówki z kiełbasą dla głodującego ludu,
wygląda w moich oczach niesmacznie: szkody z jej spożywania przekraczają
> w takim wypadku korzyści i moja podświadomość (detektor gówna czy jak to
> nazwać?) czuje to, że ktoś buduje takim zachowaniem "role model" dla
> niekorzystnej karmy.

tak mnie to troche zastanawia bo nigdy nie spotkalem sie z obnoszeniem
miesozernosci, natomiast niejednokrotnie na ulicy zauwazylem zarowno
strach jak i ciekawosc na widok jakiejs tuszy, duzo milej jest widziec
pokarm w porcjach, no tak jesc trzeba, ale niech ktos inny odwala brudna
robote

--
gazebo

57. Data: 2019-07-13 02:52:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-11 08:43, gazebo wrote:

> klapki na oczach?

klapki z nóg spadają!

//a z oczu, to raczej łuski.

58. Data: 2019-07-13 02:58:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-11 08:45, gazebo wrote:

> to moze tlumaczyc pare twoich zachowan

lepiej mnie to wychodzi

59. Data: 2019-07-13 03:02:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-11 15:54, gazebo wrote:

> [...]
> strach jak i ciekawosc na widok jakiejs tuszy, duzo milej jest widziec
> pokarm w porcjach, no tak jesc trzeba, ale niech ktos inny odwala brudna

jest gorzej niż myślisz.
https://www.plantbasednews.org/post/watch-pro-vegan-
film-casa-de-carne-top-prize

60. Data: 2019-07-14 11:20:38

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2019 o 17:00, gazebo pisze:

> na pewno nie o zwierzeta, z grubsza poszlo, ze nie poczuwali sie do
> bycia z nim bratem, po buddyjsku to ja tego nie wytlumacze

Jak dla mnie głupia postawa. Czemu niektórzy ludzie są tacy dziecinni.
Metoda "odmrażania sobie uszu" na złość wrogowi to zwykła dziecinada.
Strajk głodowy.. jak do diabła można kogoś tak protestującego poważnie
traktować??

Wyborcy PO to przestępcy...
Znalezione w sieci...
Michałkiewicz forever!