Re: Biegły s?dowy

1. Data: 2002-06-18 17:22:32

Temat: Re: Biegły s?dowy
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Jeszcze jedno - napisalabym skarge do jakiegos zrzeszenia psychologow na
>tego, ktory tak "doradzal".
To niewiele da, bo stowarzyszenia psychologów nie mają de facto realnej
władzy (mogą najwyżej usunąć ze swoich szeregów, co nie stanowi żadnej
sankcji zawodowej).
Lepsze rozwiązania:
- adwokat Karolki "Grzechutka" powinien wystąpić do sędziego z wnioskiem
o powołanie innego biegłego, gdyż obecny nie daje rękojmi należytego
wypełniania swoich obowiązków,
- adwokat Karolki "Grzechutka" może też zawiadomić Prezesa Sądu
Okręgowego o postępowaniu biegłego, bo tylko on (Prezes) może upomnieć
biegłego, lub nawet usunąć go z listy.

Oczywiście może ona to też zrobić sama.

>Dorrit powinna wiedziec gdzie i jak to zrobic.
A jeśli to była ona?:-)))
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-06-18 19:09:21

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
message news:mmquguccvjq5eskprfiq8s29sfe8q3fst8@4ax.com...
(...)> >Dorrit powinna wiedziec gdzie i jak to zrobic.
> A jeśli to była ona?:-)))

A chcesz po rozumie?!
:):):)
Kaska
P.S. Zgadzam sei z toba, ale mysle, ze srodowisko tez powinno byc
informowane o praktykach, ktore mu uwlaczaja.

1. Data: 2002-06-18 19:18:53

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>A chcesz po rozumie?!
>:):):)
Wiesz - Bogini dość obcesowo traktowała "Grzechutka".:-)))

>P.S. Zgadzam sei z toba, ale mysle, ze srodowisko tez powinno byc
>informowane o praktykach, ktore mu uwlaczaja.
Zgoda, ale jak na razie ono niewiele (de facto nic) może.:-(
Dlatego też ważniejsze jest informowanie sądu, który ma jakąś władzę nad
biegłymi a środowiska dodatkowo.
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-06-18 19:26:37

Temat: Re: Re: Biegły s?dowy
Od: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz) szukaj wiadomości tego autora

Witam

>Lepsze rozwiązania:
>- adwokat Karolki "Grzechutka" powinien wystąpić do sędziego z wnioskiem
>o powołanie innego biegłego, gdyż obecny nie daje rękojmi należytego
>wypełniania swoich obowiązków,

tez radzilbym tak samo.
Ponadto psycholog przeprowadzil badanie traumatyzujaco - nie
uprzedzajac ani matki ani dziecka, ze zamierza zrobic konfrontacje
na oczach dziecka. Ten argument podalbym

>- adwokat Karolki "Grzechutka" może też zawiadomić Prezesa Sądu
>Okręgowego o postępowaniu biegłego, bo tylko on (Prezes) może upomnieć
>biegłego, lub nawet usunąć go z listy.

uwazam, ze takiego bieglego jesli tak postapil nalezy skreslic z listy
poniewaz przypuszczam, ze jak w medycynie (znowu beda mieli
niektorzy do mnie pretensje, ze porownuje do lekarzy) obowiazuje
tajemnica badania.
Naruszone zostalo przede wszystkim dobro dziecka, ktore zostalo
zmuszone bez przygotowania do uczestniczenia w takiej konfrontacji.
Generalnie rzecz naganna

P.
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

1. Data: 2002-06-18 19:28:31

Od: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Jun 2002 19:09:21 GMT, "Pyzol" <p...@s...ca> wrote:

>P.S. Zgadzam sei z toba, ale mysle, ze srodowisko tez powinno byc
>informowane o praktykach, ktore mu uwlaczaja.

srodowisko psychologow to nie lekarskie, gdzie istnieje moze
krytykowane ale jest sadownictwo zawodowe i tryb zglaszania
takich skarg, gdzie jednak karze sie i upomina. Mozna to zglosic
do instytucji zajmujacych sie przestrzeganiem praw dziecka bo
prawa dziecka zostaly tutaj najdotkliwiej naruszone - tak mi
sie wydaje

1. Data: 2002-06-18 20:21:46

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki" > >:):):)
> Wiesz - Bogini dość obcesowo traktowała "Grzechutka".:-)))

Nie w znam sytuacji, a za Boginia przepadam! ( serio)

Dorrit jest tzw. no nonsense czlowiekiem, moze czasem przesadzic ale komu to
sie nie zdarza? Jest ostra, pyskata, oraz "opinionated". Trudno abym za nia
nie przepadala - sama taka jestem, a siebie lubie bardzo!
:)
Kaska

1. Data: 2002-06-19 03:18:00

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Nie w znam sytuacji, a za Boginia przepadam! ( serio)
W takim razie zastanawiam się, czy grożą mi reperkusje z twojej strony
za jej tępienie.:-)

>Dorrit jest tzw. no nonsense czlowiekiem, moze czasem przesadzic ale komu to
>sie nie zdarza? Jest ostra, pyskata, oraz "opinionated". Trudno abym za nia
>nie przepadala - sama taka jestem, a siebie lubie bardzo!
Hmm - Bogini ma jedną wadę - jest mało odporna na złośliwe ataki (a być
powinna), co uwielbiam wykorzystywać.:-)))
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-06-19 03:20:18

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>poniewaz przypuszczam, ze jak w medycynie (znowu beda mieli
>niektorzy do mnie pretensje, ze porownuje do lekarzy) obowiazuje
Biegli są zobowiązani do jej przestrzegania, natomiast psychologowie nie
są formalnie zobowiżazani do tego (dopiero w Ustawie o zawodzie
psychologa wprowadza się pojęcie tajemnicy zawodowej).
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-06-19 09:08:07

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w
wiadomości news:3d0f888d.1821498@news.man.torun.pl...
.
> Ponadto psycholog przeprowadzil badanie traumatyzujaco - nie
> uprzedzajac ani matki ani dziecka, ze zamierza zrobic konfrontacje
na oczach dziecka.

Nadinterpretacja. Karolka nigdzie nie napisała, że "konfrontacja" była
robiona w obecności dzieci!

Znów błąd, bo psychologa z Rodzinego Ośrodka
Diagnostyczno -Konsultacyjnego moze upomnieć i wywalić z pracy tylko
jego kierownik, a nie prezes Sądu Okręgowego. Prezes tylko uczestniczy
w komisji konkursowej na kierownika RODK i ma 1 glos decydujący.
Pozostałe 2 należą do prac. naukowego z pedagogiki i psychologii.
Kierownik RODK ma pełną swobodę, również kadrową w kierowaniu
Osrodkiem.

> uwazam, ze takiego bieglego jesli tak postapil nalezy skreslic z
listy

A może on w ogóle nie jest na liście biegłych :).
> poniewaz przypuszczam, ze jak w medycynie (znowu beda mieli
> niektorzy do mnie pretensje, ze porownuje do lekarzy) obowiazuje
> tajemnica badania.

Jaka tajemnica? Przecież opinia idzie do sądu, gdzie maja prawo
zapoznać sie z nią wszyscy zainteresowani tzn. sąd, adwokaci, powód i
powódka oraz my, jeżeli taka będzie wola powódki bądź powoda.

> zmuszone bez przygotowania do uczestniczenia w takiej konfrontacji.
> Generalnie rzecz naganna

Już to pisałeś na początku listu. Lubisz się powtarzać?
Dorrit

1. Data: 2002-06-19 09:51:53

Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz - Bogini dość obcesowo traktowała "Grzechutka".:-)))

Może Dorrit się na mnie szkoli...
Pozdrowienia
Karolka "Grzechutek"

Re: Względność abstrakcji czyli pułapka skali
Re: Wyprawa na MARSA - aspekt psychologiczny
Re: Względność abstrakcji czyli pułapka skali
Na kazdy temat
Chron swoje zycie prywatne !