Re: Bisocard jej nie pomaga

Data: 2009-07-12 18:29:31
Temat: Re: Bisocard jej nie pomaga
Od: Paweł <p...@g...com>

On Jul 12, 1:43 pm, aszheri <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> psychiatrycznie a zarazem jest chorowity,,, to może przyjść moment
> w ,którym 'ktoś kiedyś nie weźmie jago objawów, dolegliwości serio'
> tylko dla tego, że nie potrafi lub nie chce wyjść za barierę
> stereotypowego myślenia w stylu "wariatowi z gruntu się nie powinno
> wierzyć, pewnie przesadza " Taki sposób myślenia powoduje, że nawet
> korzonki są diagnozowane jako dolegliwość psychogenna,,,, to dopiero
> paranoja w parodii ,,, co Ty na TO ?   ;D
> Mam tu na myśli takich pacjentów, którzy nie twierdzą na co dzień, że
> są Napoleonami,,, ale cóż,,, i Napoleon może zaniemóc i co wtedy? NIC?

Absolutnie nie mam tendencji do zwalania wszystko na psychikę, ale
pomyślmy...

1.Osoba młoda - zaburzenia lękowe często mają początek w okresie
dojrzewania

2. Ujemny wynik holtera - nie pokazujący żadnej arytmii! poza
tachykardią, jednak subiektywnie odczuwane przez pacjenta fenomeny
jak:

> nierówne bicie serca i subiektywne wrażenie
> jakby drgało i zamykało sie w nieodpowiednim momencie, ma wrażenie ,że
> krew uderza w nie
Nie brzmi to jak wyznania znerwicowanej osóbki, jeżeli skonfrontuje
się to z wynikiem Holtera?

3. Ujemny wynik badań dodatkowych

4. W tym momencie warto popatrzeć na problem szeroko z uwzględnieniem
też rachunku prawdopodobieństwa. Tylko dlatego odważyłem się
zasugerować kwestię zaburzeń lękowych - przecież na tej grupie znaczna
część piszących (bez obrazy) to po prostu hipochondrycy