Re: Ból łechtaczki

From: Doktor <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ból łechtaczki
Date: Mon, 10 Feb 2003 19:03:17 +0100
Sender: ...@1...117.119.18

Był(a) poniedziałek, 10 luty 2003 godz. 18:57:55, gdy Piotr Kasztelowicz
napisał(a):

> to poco bierzesz sobie taki nick. Az korci aby odpisac Ci, jesli
> tak to radz sobie z tym problemem medycznym sam.
>
> To tak samo jak ja na liscie dyskusyjnej zajmujacej sie problematyka
> tradycyjnego budownictwa ludowego wystepowal pod nick'iem "ciesla"
> i zadawal pytanie jak przygotowac bale swierkowe do obrobki tlumaczac
> sie gesto, ze mam nick "ciesla" ale z zawodu nie jestem ciesla itp.

Człowieku. Tego nicka uzywam od ponad roku i przy jego pomocy napisałem
już ponad 10 000 postów na innych grupach. Na pl.sci.medycyna jest to
mój pierwszy w życiu post. Nie widzę powodu, żebym miał z tego tytułu
robić jakieś cuda. Gdybym miał zamiar tu być stałym bywalcem to pewnie
bym się zastanowił nad zmianą nicka. Mam jednak nadzieję, że zdrowie
mnie i moim najblizszym będzie dopisywało i nie będę tu stałym gościem.

Szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie i to wszystko. Jeżeli ktoś
będzie w stanie mi odpowiedzieć na zadane pytanie to bardzo się cieszę,
jeżeli nie, to trudno, będę szukał odpowiedzi gdzie indziej. Nie
zamierzam jednak udzielać się na pl.sci.medycyna stale.

Właśnie aby unknąć takich głupich komentarzy, specjalnie sprawę nicka na
wstępie wytłumaczyłem. Widzę jednak, że to też nie jest metoda.

Że umoralniać potrafisz i lubisz to już wiem. A czy mógłbyś mi dodatkowo
pomóc w przedstawionym przeze mnie problemie?

--
Doktor | d...@p...onet.pl | Zapraszam na: www.twa.storm.pl
Konfiguracja Outlook Express, opis OE-QuoteFix, linki do 40tude Dialog,