Re: Bole stawow kolan

Data: 2006-06-19 12:41:37
Temat: Re: Bole stawow kolan
Od: "szarlotka" <a...@n...wytnijto.o2.pl>

W artykule news:e719jo$64l$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Anika z adresu <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Jak mozna dojsc przyczyny bolu stawow?(kolan glownie)
> od 2 lat mnie mecza, z przerwami, i w sumie jest coraz gorzej....
> lykam Artresan, bralam przez 20 dni ostatnio Diclak, i bola nadal,
> chociaz przy braniu 2 tabletek dziennie byla poprawa...wyniki aso sa
> oki....przeswietlenie kolan tez nic nie wykazalo...badania ogolne na
> nic wg. lekarza na wskazuja, i ze niby sa to zmiany
> zwyrodnieniowe...no ale na przeswietleniu nic nie wyszlo...
> bola jak siedze zwlaszcza...przy wchodzeniu na schody, przysiadzie,
> nie moge wstac bez podparcia rekami...czuje sie jak kaleka...

witam

ja mam bóle kolan w sumie od '98r. i przez 4 lata byłam pod obserwacją w
kierunku tocznia, ale przed diagnozą określano mój stan jako kolagenozę
czyli bardzo ogólnie
powinnaś zrobić badania na przeciwciała przeciw jądrowe ANA (w większości
chorób o podłożu reumatoidalnym one występują ale nie zawsze) ale na samym
początku musisz na pewno poszukać dobrego reumatologa, który już będzie
wiedział jakie konkretne i specjalistyczne badania trzeba zrobić w tym
kierunku

> moj lekarz rodzinny w sumie powiedzial ze beda bolec, taki kimat
> itd...

kompletna bzdura... nie mogą boleć cały czas, trzeba znalezc powód, zrobić
dokładne badania, dobrać ewentualne leczenie i obserwować czy ból będzie
ustępował czy nie

pozdrawiam i napisz co dalej:)