Data: 2008-09-09 20:35:57
Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Tue, 09 Sep 2008 22:22:10 +0200, medea napisał(a):
> Ikselka pisze:
>
>> wspaniałości proszku do prania. Sama na to wpadłam, że może służyć także do
>> zwracania uwagi na znacznie bardziej wartościowe sprawy, skor jest tak
>> skuteczna w przypadku proszku :-)
>
> Każdy mądry przedsiębiorca wie, że jak reklama nie chwyta, to trza ją
> zmienić. A Twoja nie chwyta, jak widzisz. Przynajmniej tutaj
Chwyta, chwyta - wielu tutaj tak mocno mnie nie cierpi, że aż kocha :-)
A jeśli nawet ktoś nie kocha, to ma na uwadze, a to największa siła dobrej
reklamy, no, może tylko jej skutki sa wtedy bardziej rozciągnięte w czasie
i niekoniecznie manifestowane z powodu... groźby prysznica :-)
- a tutaj
> jest nagromadzenie ludzi dość mocno rozwiniętych intelektualnie, jak
> pewnie zdążyłaś zauważyć.
>
>> A widzisz, może nawet nie pozornej, no weź przyznaj :-)
>
> Był dość kontrowersyjny przy tym wszystkim, to prawda, ale w sposób dość
> odwrotny do Twojego.
Ano, że odwrotny, to nie znaczy, że lepszy :-)
>
>> Dziś powinna, bo jej nie usłyszą. Ludzie są zobojętniali na słabe sygnały.
>
> Myślę sobie, że nie. Tak naprawdę to się zmienia. Ludzie są dość mocno
> wyczuleni na szczerość i fałsz.
Chyba chciałas napisac "na nieszczerość i fałsz". Są równie wyczuleni na
szczerość i prawdę. Mam sygnały, że się to dzieje i tutaj. Ty może ich nie
odbierasz, bo jesteś nastawiona anty.
--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby
siebie poznać."
S. Lem
|