Wrzosiec krwisty - pytanie do praktykow

11. Data: 2007-01-16 15:18:47

Temat: Re: Wrzosiec krwisty - pytanie do praktykow
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jan 2007 22:52:24 +0100, Rafał Wolski napisał(a):

> Administracja Tabazy
> zmusiła mnie groźbą i szantażem do sfotografowania kolorowych odmian i
> umieszczenia ich zdjęć w Tabazie.

Eee... aż tak źle było?

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2007-01-16 17:10:30

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>On jest Boskoop czy Booskop? Jesli to pierwsze, to w tabazie jest blad.
>Administratorzy tabazy - poprawicie, czy mam pisac na Wasze konta
>tamze?

>Pozdrawiam
>:Agnieszka Biernacka

Administratorzy Tabazy napisali dobrze, to ja popełniłem błąd. C.v. Booskop.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

13. Data: 2007-01-16 17:12:50

Temat: Re: Boskoop
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Aj nie, przepraszam, jednak Boskoop.

Już wszystko mieszam, za dużo przed komputerem siedzę!

14. Data: 2007-01-16 17:14:43

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski napisał(a):

> Aj nie, przepraszam, jednak Boskoop.
>
> Już wszystko mieszam, za dużo przed komputerem siedzę!

Hi hi hi;)

Ja tez to zawsze mieszalam, dopoki nie zapamietalam, ze to brzmi jak
biskup ;) A generalnie, to chyba takie miasto w Holandii?

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

15. Data: 2007-01-16 17:23:48

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> C.v. Boskoop
> C.v. Robert Chapman
> C.v. Orange Queen
> C.v. Bonita
> C.v. Con Brio
> C.v. Gold Knight
> C.v. Golden Carpet (płożąca)
> C.v. Sunset (płożąca)
> C.v. Wickwar Flame
> C.v. Winter Red

Con Brio u mnie przebarwia się w kierunku pomarańcz-brąz. Podobne barwy
ma jeszcze Firefly. Wczesną wiosną oba są koloru ciemno fioletowego
(zdjęcia są w TaBazie).

> W moim odczuciu najładniejsze są chyba C.v. Boskoop, C.v. Gold
> Knight i C.v.Winter Red, ale to rzecz gustu tak na prawdę.

Mnie najbardziej podoba się Robert Chapman - i ze względu na atrakcyjną
barwę przez cały rok i ciekawy pokrój taki lekko 'paprotkowy'. Ten jest
rzeczywiście intensywnie pomarańczowy zimą a czasami nawet wpada w
czerwień, ale bordo u mnie nigdy nie osiągnął.

Pozdrawiam
Baśka

16. Data: 2007-01-16 17:23:51

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Eee... aż tak źle było?
> Pozdrawiam,
> Marta

El Komendante nalegał! :-))

17. Data: 2007-01-16 18:01:48

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>A generalnie, to chyba takie miasto w Holandii?
>Pozdrawiam
>Agnieszka Biernacka

Nazwa Boskoop wzięła się stąd, że niejaki Harry van de Laar odkrył ją w 1967
roku w swoim ogrodzie w mieście Boskoop w Holandii :-)
A miasto samo w sobie jest dość znane z targów ogrodniczych.

18. Data: 2007-01-16 18:09:06

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Podobne barwy
> ma jeszcze Firefly. Wczesną wiosną oba są koloru ciemno fioletowego
> Pozdrawiam
> Baśka

Ja osobiście nie przepadam za tą odmianą, głownie ze względu na kolor liścia
i pokrój. Ale jak pisałem wcześniej, to rzecz czysto subiektywna.
A faktem jest, że i Firefly przebarwia się na zimę, z tym, że dyskutowałbym
co do ciemno fioletowego :-)

19. Data: 2007-01-16 18:14:58

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):

> [...]
> rzeczywiście intensywnie pomarańczowy zimą a czasami nawet wpada w
> czerwień, ale bordo u mnie nigdy nie osiągnął.

Oooo, to ja musze nabyc. U mnie pieknie wyglada C.v. Boskoop i Rafał
miał rację, ze powinnam wiecej dac z zółtymi liscmi. Swoja droga
obecnie pieknie mi wrzosy kwitna;-)

--

Gosia

20. Data: 2007-01-16 19:34:38

> [...]