Re: Botan Botanicus? zagadka rozwiazana

Data: 2000-09-20 17:02:55
Temat: Re: Botan Botanicus? zagadka rozwiazana
Od: c...@w...top.pl (Roman Owoc)

Dziendobrywieczor Grupo
On 20 Sep 00 12:46:24 GMT, Bogusław Radzimierski) pisal::
>Moja przygoda z Botanem zaczela sie w dniu w ktorym mi padla moja poczta
>internetowa.
>Mysle ze swoim postepowaniem nikogo nie urazilem a jesli tak to przepraszam
>nie jako" Botanicus" tylko Boguslaw Radzimierski.
>A swoja droga to nie myslalem ze bedziecie tak ostro walczyc o dobra imie
>Boguslawa.:)) bardzo mi to pochlebia.
>Pozdrawiam wszystich serdecznie i prosze o lagodny wymiar kary.
>Boguslaw Radzimierki psd.(Botan Botanicus)
Z duza ulga przyjmuje, ze Botan.Botanicus nie jest regula na
pl.rec.ogrody :-))
W krotkim czasie przeczytalem jakies 3500 ostatnich listow z grupy,
tak wiec w przyspieszonym tempie przygladalem sie rzeczowej
i sympatycznej atmosferze panujacej na tej grupie.
W ogole atmosfera panujaca w grupie zasluguje na wybitne wyroznienie,
w szczegolnosci na tle innych _publicznie_dostepnych_ grup
dyskusyjnych.
Casus Botanicusa jest dodatkowym potwierdzeniem jak bardzo
dobre opinie o grupowiczach (rozpowiadane w realnym swiecie)
maja elektroniczne acz takze realne potwierdzenie :-)).
Serdecznie wszystkim stalym newso_uczestnikom gratuluje.

Na marginesie:
Do grupy zajrzalem, jak chyba wiekszosc, poszukujac rozwiazania
problemu. Lektura zaleglych watkow korespondencji sprawila, ze
nie tylko nie zdazylem zapytac lecz znalazlem odpowiedzi na takie
pytania , o ktorych jeszcze nie snilem by je zadac.
W wyniku czego sporo pracy ogrodowej czeka, a za udzielone
odpowiedzi zbiorowo dziekuje !

Elektronicznie pozdrawiam
Roman Owoc

p.s.
Botan trafil u mnie dosc szybko do listow automatycznie
wrzucanych przez filtr do kosza, dlatego nie przeszkadzalo mi bledne
ustawienie daty w jego komputerze, jednakze doprawdy nie wiem
czemu listy Boguslawa mialby by miec niepoprawna date.
Rzecz lezy podawaniu daty przez jego komputer jako 00, nie jako 2000.
Jesli nie bedziesz wiedzial jak zmienic prosze o list prywatnie.