Brak chemii w zwiazku

121. Data: 2010-07-06 13:51:01

Temat: Re: Brak chemii w zwiazku
Od: Adam Jechowy <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 2, 4:22 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Skoro nie wiesz, to nie ta.

Brawo! A nie mozna tak bylo od razu!
Dzieki

122. Data: 2010-07-07 06:02:08

Od: Fantasmagorie <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lip, 15:42, Adam Jechowy <a...@g...com> wrote:

> To chyba wlasnie dokladnie to czego ja szukam...

I co postanowiłeś?

123. Data: 2010-07-07 07:27:16

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Fantasmagorie pisze:

> I co postanowiłeś?

Tak jak napisałaś poprzednio,
już 1-sza wątpliwość postanowiła za niego
i teraz to już tylko kwestia czasu.
S.

124. Data: 2010-07-07 14:18:06

Od: Adam Jechowy <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 7, 3:27 am, Sender <l...@n...piotrek> wrote:

> Tak jak napisałaś poprzednio,
> już 1-sza wątpliwość postanowiła za niego
> i teraz to już tylko kwestia czasu.

A jaka jest pewnosc ze nie bede mial tego samego problemu z nastepna
dziewczyna? Moze ja po prostu taki mam charakter? :(

125. Data: 2010-07-07 16:04:41

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Jechowy" <a...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...
> [...]

A jaka jest pewnosc ze nie bede mial tego samego problemu z nastepna
dziewczyna? Moze ja po prostu taki mam charakter? :(

może go nie masz ;)
ktoś kto ma charakter raczej wie czego chce

kiwiko

126. Data: 2010-07-07 16:06:13

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno jest wiele możliwych scenariuszy, ale o czym z tobą rozmawiać,
jak ty sam nawet nie wiesz czego chcesz?
Może zastanów się wiec czego nie chcesz, na zasadzie kolejnych eliminacji?
Jedna z moich ulubionych maksym traktuje o tym, że jeśli nie wiesz jak
będzie wyglądać twoje jutro, to po prostu stwórz je sam, ale do tego
potrzeba chyba trochę więcej świadomości niż zostało ci dane.
W sumie ciekawe czy można w jakiś rozsądny sposób poszerzyć swoją
samoświadomość.
Tak czy inaczej, twoim problemem nie wydaje się być partnerka ale ty sam
i stąd bym na twoim miejscu zaczął jakąkolwiek zmianę, ponieważ zmiana
partnerki wydaje się chyba trochę bez sensu.
S.

127. Data: 2010-07-07 16:16:37

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości
> [...]
> i stąd bym na twoim miejscu zaczął jakąkolwiek zmianę, ponieważ zmiana
> partnerki wydaje się chyba trochę bez sensu.

bez sensu wydaje sie Twoja niby pomoc. Może byś doradził dobrze, ale
przecież nie było mu dane.
chce Ci się buzie otwierać? po co?

kiwiko

128. Data: 2010-07-08 05:45:24

Od: Fantasmagorie <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 16:18, Adam Jechowy <a...@g...com> wrote:

> A jaka jest pewnosc ze nie bede mial tego samego problemu z nastepna
> dziewczyna? Moze ja po prostu taki mam charakter? :(

Sądzę, że tej pewności nikt nie jest w stanie określić....Dla mnie
bardziej prawdopodobna jest teoria, że to nie ta kobieta, pewnie
sugeruję się tym, iż w moim przypadku tak właśnie było. Również miałam
niesamowite obawy, że to ze mną jest coś nie tak, że mam zdradę
wpisaną w osobowość, obawiałam się, że zawsze już będę się z tym
męczyć, bo nie ukrywajmy ale nie jest to komfortowa sytuacja. Żyjąc w
związku, w którym niby wszystko jest ok a jednak czegoś jeszcze
brakuje co skłania do nawiązywania kontaktu z innymi by choć na chwilę
poczuć się dobrze po czym wrócić do codzienności by żyć z poczuciem
winy to nie jest dobre i należy szukać rozwiązania. Niestety w tym
przypadku by móc w ogóle zacząć szukać tego rozwiązania należy podjąć
ryzyko - zakończyć definitywnie związek. To ryzyko podejmujesz Ty i
tylko do Ciebie już należy decyzja. Życzę powodzenia :)

Pozdrawiam,
Fantasmagorie

129. Data: 2010-07-08 06:06:51

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Fantasmagorie pisze:
> [...]
> poczuć się dobrze po czym wrócić do codzienności by żyć z poczuciem
> winy to nie jest dobre i należy szukać rozwiązania.

Brakuje czegoś, ale do dziś nie wiesz czego, żeby poczuć się dobrze?
Sorry, ale brzmi to tak, jakbyś leżała pod wyjątkowo nieestetycznym
typem i w dodatku niezbyt to było opłacalne.
No ale grunt, że sytuacja się poprawiła ;-)
S.

130. Data: 2010-07-08 06:12:02

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-08 08:06, Sender pisze:

> [...]
> typem i w dodatku niezbyt to było opłacalne.
> No ale grunt, że sytuacja się poprawiła ;-)

Zajmij się sobą

May be :-)
Egzystencjalizm, bunt przeciwko nauce, wolna wola, bezdomni.
KSIAZKA...
Tvpis i Owsiak
obwieszczenie