Re: Brak diagnozy, nie wiem co robic.

From: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Brak diagnozy, nie wiem co robic.
Date: Tue, 23 Sep 2008 10:50:16 +0200

ernest wrote:

> Użytkownik "Marcinek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Niemalże książkowa agorafobia. Zbadaj dokłądnie "ciało" i udaj się na
> psychoterapię, nie lekcewarz nerwicy bo sama nie przejdzie a będzie się
tez moje 3 grosze. jako objaw tak, jako wskazanie do terapii to juz na twoja
odpowiedzialnosc (psychoterapia w kraju gdzie masz ponoad 50% socjopatow i
znikomy i max kosztowny system psychiatryczny to bardzo ryzykowna i
kosztowna sprawa - ja tez sie boje ludzi w kosciele i wcale nie uwazam tego
za chorobe psychiczna ;) )

kolejne 3 grosiki to wskazanie znow na robale, zaburzaja prace ukladu
oksytocynowego ,a on odpowiada jak wiadomo za czynnosci spoleczne.
zwierzeta zarazone pasozytami staja sie bardziej ruchliwe , brawurowe i
latwiej daja sie zlapac drapieznikom, samice parza sie z wieksza iloscia
samcow (zwiekszona smialosc) etc.

odczuwanie leku w sytuacji gdzie trzeba sie opanowac moze wynikac wlasnie z
takiego 'wzmozonego' napedu (zamiast wyciszenia i opanowania lek przed
obcymi miedzy ktorych sie niebacznie weszlo, chorobami ktore mozna zlapac
od nich, albo napiecie lekowe wynikajace z napiecia seksualnego), nerwica
to to sie moze skonczyc ;)