Brak ukończonych studiów wyższych

521. Data: 2010-03-07 21:52:15

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> W tamtej zamierzchłej naszej dyskusji chodziło o niego jako prowadzącego
> właśnie. Pozwolił komuś wyjść z sesji i popełnić samobójstwo, o ile się
> nie mylę.

Mysle, ze mozna to albo wlozyc miedzy mity, albo wyczul, ze taka forma
prowokazji bedzie w danym przypadku skuteczna.
BTW - ktos, kto rzeczywiscie _naprawde_ chce popelnic samobojstwo,
rzadko kiedy o tym komukolwiek wspomina, zwlaszcza publicznie. Wiekszosc
takich pogrozek jest rownoznaczna wolaniu o pomoc.
I.

522. Data: 2010-03-07 21:52:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli ciekaw jesteś czy ~znam ten twój "ból"?
OK, znam, z autopsji.

Znałem [z autopsji] również dokładnie takie "koguty" jak tnr.

Jeśli chciałbyś o tym pogadać, to dawaj. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Po namyśle powiem ci, że zastanawiające, że to ty właśnie to piszesz.

523. Data: 2010-03-07 21:53:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> jego

18.html

>>> milionerzy,wid,11294245,wiadomosc.html?ticaid=19c32&
_ticrsn=3

> jeszcze pare postow wyzej bylas uniwersalna :)

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, nad cudami muszę trochę popracować.
A potem... przypominam sobie, że jestem księgową ;)
--

Paulinka

524. Data: 2010-03-07 21:54:14

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Mieszasz.
> Przyjrzyj się jeszcze raz tej wymianie zdań od początku:
>
> CB do Paulinki:
>
> "Zresztą sama wiesz jak jest kiedy zaczynasz naukę w szkole średniej, a
> później na studiach"
>
> Ty na to:
>
> "No, wlasnie nie wie, jak napisala."
>
> Nie pisała, że ma formalnie wyższe wykształcenie, ale przecież zaczynała
> studia, to wie, jak jest. Logiczne. :)

OK, to teraz wiem, o jaka wymiane chodzilo. Tak to jest, jak sie po nocy
odpowiada. Sorry.
I.

525. Data: 2010-03-07 21:55:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hmusb7$a7b$45@node2.news.atman.pl...
>
> Nie śmiejemy się z Globa i wiemy, że w jego tekstach jest sporo racji.
> Ale cięęężko się z nim rozmawia (jesli w ogóle mozna to podciągnąć pod nazwę
> rozmową).
> Czasami... jakoś bym mu pomogła, cholera, bo miota się jak karp na patelni.
> Ale przecież nie przez sieć. I nie wbrew samemu Globkowi. Nic na siłę. Może
> lubi się tak miotać? Może dopiero wtedy czuje, że zyje?
>
> Czytam go więc od czasu do czasu, żeby zobaczyć, czy nie wykombinował czegoś
> [...]

To tak jak ja. Ostatnio mocno się zaciął.

--

Paulinka

526. Data: 2010-03-07 21:56:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypisywałaś jej własne cechy i chciałaś aby MS wyobraził
sobie co ona mogłaby poczuć.

Nie wiesz dotąd jaka ona jest.
Nie wiadomo czy jest taka jak ty.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hn16sr$fek$6@node1.news.atman.pl...

Nie idealizowałam jego partnerki.

527. Data: 2010-03-07 22:00:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Przypisywałaś jej własne cechy i chciałaś aby MS wyobraził
> sobie co ona mogłaby poczuć.

Musiałabym przejrzeć ten wątek od nowa, żeby to zweryfikować. Być może
masz rację, jestem uczulona na zdradę i kłamstwo. Jeśli pisałam w ten
sposób, to pewnie podświadomie postawiłam się w roli osoby, którą ktoś
wykorzystuje i oszukuje.

> Nie wiesz dotąd jaka ona jest.
> Nie wiadomo czy jest taka jak ty.

Z opisów Ednera wiem na 100%, ze inna niż ja.

--

Paulinka

528. Data: 2010-03-07 22:01:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> OK. A ja na to, że sam fakt "mania mniej czasu" nie jest przeszkodą, bo
> liczą się o wiele bardziej takie sprawy jak świadomość, dojrzałość,
> zorganizowanie.

Wszystko prawda. Elementy te prowadza do skuteczniejszego planowania
swego czasu (o ile rzeczywiscie sie potrafi), co niekoniecznie musi sie
przekladac na osiaganie dobrych wynikow w nauce i lepszego jej przyswajania.
Konczac, widzialam spora roznice miedzy osobami z rodzinami a tymi,
ktore wiodly swobodne zycie bez zobowiazan. Kwestie pracy zawodowej
pomijam, bo dotyczyla niemal wszystkich, wiec jest malo znaczaca.
I.

529. Data: 2010-03-07 22:02:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej przyjaźnię się z osobami, które kurniki omijają
szerokim łukiem.

Bingo! :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Kontrolne sprawdzenie (możliwości) oddziaływania? ;-)

530. Data: 2010-03-07 22:03:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> To akurat było do marchewki, która obwąchuje tu chyba niektórych,
> czy aby mną nie zalatują.
> Stąd też i styl był sympatyzujący z jej.
> Paniała tera? To nie podskakuj ;-P

Znowu? Aż się prosisz, żeby Cię na grillu osmalić ;)
Niby się wytłumaczył, ale szpilę musiał wetknąć.

--

Paulinka

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...