Brak ukończonych studiów wyższych

71. Data: 2010-03-04 08:39:34

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message
news:hmnq11$4be$1@news.onet.pl...

> No dobra, to w którym momencie liczyłeś się z jej zdaniem
> i skorzystałeś cokolwiek na nim?
> Qura ma tak kpiarsko-żartobliwy sposób bycia tutaj,
> że nawet jak coś powie być może ciut bardziej poważnego (istotnego),
> to i tak będzie to co najwyżej inną formą żartu ;-)
> ENder

Ma za to mój najwyższy szacunek - wykształcenie dało jej także wyższość nad
innymi w wychowaniu i humaniźmie "stosowanym"..

72. Data: 2010-03-04 08:48:38

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 09:37, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> "Iska" <f...@o...pl> wrote in message

d.googlegroups.com...
> [...]
qh.googlegroups.com...

> [...]
> A ty gównem w stylu "sziksa'' nie obrzucasz?
> Dla ciebie wszyscy to zydzi, jak dla globa katole.
>
> Błąd - nie porównuj mnie z głąbem, ja wiem, z kim mam do czynienia.
> Na szacunek dobrych ludzi trzeba sobie zasłużyć i zasługiwać przez całe
> życie.
> Będąc u kogoś (alieny u gospodarzy) nie sra mu się na dywan w salonie, czy
> do szuflad, nie wiesza chuji na krzyżu, nie niszczy mu się majątku - lista
> może być długa. Takich GWniarzy można i trzeba wybanować z kopem w tłustą
> czy chudą dupę. Niech spierdala tam skąd przyszedł, bo nie umie i nie chce

A konkretnie o kim czy do kogo ty mówisz - GWniarzy.
Więc...kto to są ci GWwniarze których trzeba stąd wykopać - nicki?
Bo ja na ten przykład jestem strasznie niedomyślna wiec moge niechcący
ciebie nie załapać, jeśłi o mnie równiez chodzi.

73. Data: 2010-03-04 08:59:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iska" <f...@o...pl> wrote in message
n.googlegroups.com...
> [...]

Bo ja na ten przykład jestem strasznie niedomyślna wiec moge niechcący
ciebie nie załapać, jeśłi o mnie równiez chodzi.

Nie znam Ciebie, więc nie podłączaj się do tych, których pobieżnie
opisałem. No chyba, że się utożsamiasz z nimi (ja bym się nie przyznał nawet
do rodzonego brata, gdyby był taki-syn)...

74. Data: 2010-03-04 09:03:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że nawet jak coś powie być może ciut bardziej poważnego (istotnego),
> to i tak będzie to co najwyżej inną formą żartu ;-)

Qra Szanowny Pimpusiu ma dar znakomitego puentowania różnych sytuacji.
I za to niewątpliwie ją szanuję, śledząc wszelkie jej poczynania z dużą
przyjemnością i błyskiem w oku.

MK

75. Data: 2010-03-04 09:11:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> [...]
> że nawet jak coś powie być może ciut bardziej poważnego (istotnego),
> to i tak będzie to co najwyżej inną formą żartu ;-)

Qra ma po prostu talent, którego ty nie potrafisz nawet zauważyć, a co
tu dopiero liczyć na jakiekolwiek zrozumienie lub poważanie.

Ewa

76. Data: 2010-03-04 09:13:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawodowo: ogromne.
>
> Dlaczego?
> Miałem zawodowo do czynienia z osobami bez wykształcenia, i uważam,
> że pomimo nawet konkretnych swoich zalet są generalnie o wiele mniej
> profesjonalni.

Ale miałeś do czynienia z osobami z wykaształceniem w kierunku chociaż
zbliżonym do pracy którą mieli wykonywać ? Bo jeśli tak - to się zgadza.
Z kolei przeze mnie przewinęło się trochę osób po studiach. Robota
wymagająca nauczenia się tej roboty. Stanowcza większość podchodziła na
zasadzie gdzie walnąć młotkiem aby był efekt. Tylko dwie osoby na dziesięć
były w stanie złapać w locie ideę co i na co by dopiero poźniej przejść do
"jak" ... które to w zasadzie jest logiczną konsekwencją idei, którą jeśli
ktoś załapie to raczej nie musi się pytać jak.
I teraz te dwie osoby: jedna skończyła MEL na PW - czyli elita, druga
elektronikię na PW - też elita, tyle że mniejszego kalibru niż MEL. Reszta
niekumająca to z reguły jakieś szemrane kierunki z serii zarządzanie i inne
pitu pitu niejednokrotnie na mało renomowanych uczelniach.
Jednakowoż i jedni i drudzy wyższe wykształcenie posiadali :)
Mój wniosek. Wyższe wykształcenie jest zbyt powszechne (w sensie posiadania
go przez byle kogo) by mogło w dzisiejszych czasach o czymś stanowić ... a
już najmniej o profesjonaliźmie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

77. Data: 2010-03-04 09:17:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmmii6$ku$11@node2.news.atman.pl...
> Witam,
>
> Jako że konsternacja nastała na p.s.p., chciałabym delikatnie zapytać, czy
> dla Was wykształcenie ma jakieś znaczenie?
> Jeśli tak, to jakie i dlaczego?
>
> --
>
> Paulinka

A tam konsternacja.

Wiesz, wszelkie rodzaje wykształcenia, umiejętności itd. należy chyba
traktować po prostu jak możliwości. Im więcej masz możliwości, tym więcej
życie ma Ci ciekawych rzeczy do zaoferowania. I to jest podstawowy zysk z
wykształcenia.

Oprócz oczywiście różnych znajomości sympatyczno-prywatnych, które pojawiają
się w czasie studiów i trwają długie lata.

I może jeszcze kształtowanie sposobu myślenia. Cenię sobie swoje
wykształcenie techniczne, bo uporządkowało mój sposób myślenia. Choć nie
przepracowałam "w zawodzie" jednego dnia, a pracę oparłam na innych
umiejętnościach.

Dobrze jest też mieć różne drogi odejścia, bo świat wokół nas szybko się
zmienia. Zmieniają się też nasze oczekiwania, nasze podejście, nudzimy się
itd.

W ogóle, to marzy mi się życie takie jak Marka Twaina - 50 różnych zawodów.
I jeszcze postudiowałabym...matematykę i neurokognitywistykę (jest w WSPS od
jakichś 2-3 lat). Tak dla czystej przyjemności. Problem w tym, że życie
trochę krótkie, a pożyć przecież też w międzyczasie trzeba.

Poza tym Paulinko, można zawsze podejmować decyzje krótkoterminowe. Np.
kolejne 2 lata poświęcam dzieciakom, a po ich upływie zastanowię się co
dalej. Może zmieni Ci się perspektywa?
Znam kilka osób, które studiowały, jak już miały prawie dorosłe dzieciaki. Z
różnych powodów (oczywiście względy profesjonalne. Ale znam też kobietkę,
która zrobiła studia koło 50tki, bo mąż całe Zycie wmawiał jej, że jest
"durna" i musiała sobie i jemu udowodnić. Ale bardziej sobie.
Normalnie....byłam z niej dumna).
Bo przecież wszelkie decyzje podejmujesz dla siebie i w oparciu o jakieś tam
racjonalne przesłanki.
A robaczka, który podgryza i bezczelnie mruga do Ciebie oczkiem, możesz
zawsze.... strzelić w odwłok. Chyba, że chcesz zobaczyć, co ów robaczek ma
Ci do powiedzenia :-))))

MK

78. Data: 2010-03-04 09:26:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW nie wiem co ci mówi twoja nie najsprawniejsza intuicja,
> ale bynajmniej nie atakuję i nie krytykuję qury.

Cieszę się, bo szanuję jej ogarnianie i wspomniane już puentowanie sytuacji
z jej własnego, qrzego punktu widzenia, często bardzo ciekawego.

MK

79. Data: 2010-03-04 09:28:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS no tak, nie zauważyłem,
> że musiałem w ten sposób sprowokować odzew lojalnych przyjaciół,
> ale kompletnie nie o to mi chodziło.
> Tak jak wszyscy zgodnie zauwazyli, mocną stroną qury są puenty,
> ale są to zwykle suche puenty, bez jakichś refleksji
> czy choćby minimum tła i moim zdaniem na tym wiele tracą.
> Więc może dałby radę ją zmotywować delikatnie do tego - oczywiście żadnego
> musu nie ma ;-)
> ENder

Motywuj, motywuj Qre,
ale nie zdziw się, jak skończysz cały ..."ujajany" :-))))

(ps. wiesz, że kury to w prostej linii potomkowie wielkich i drapieżnych
gadów? )

MK

80. Data: 2010-03-04 09:35:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No już dobrze, dobrze.
> Wszyscy już wiedzą, że ją szanujesz ;-)
> ENder

Pimpuś, ale nie obrażaj się.
Każdy z nas ma specyficzne talenty, które wymieszane dają smakowitą całość.

Ty masz np. ewidentny talent do mieszania, co zapobiega, jakże nudnej i
okrutnej, stagnacji :-)))

MK

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...