Brak ukończonych studiów wyższych

81. Data: 2010-03-04 09:41:36

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hmnqr3$eld$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Polski nie - ma wielowiekową tradycję, ale może powstanie polski
> odpowiednik tego tworu, który nazywany jest jiddisz...

Mam kumpla, który w początkach internetu w Polsce był jednym z głównych
piewców języka "polskawego" w sieci- wiesz- polskie znaki diakrytyczne
pisane np tak "e~" albo tak: "e'" - żeby tylko podporządkować się
standardowi American ASCII. No cóż, takie miałhobby, ale jak potem Bill
Gates poprawił obsługę polskich znaczków, a także pojawiło się wiele
programików (nawet lepszych od microsoftowych, jak Gurbiela "Ogonki")-
odpuścił dostosowywanie Polaków do amerykańskich komputerów:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

82. Data: 2010-03-04 09:41:40

Od: Ender <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

83. Data: 2010-03-04 09:46:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> umiejętności.
> Oczywiście, jak we wszystkim nie ma reguł, człowiek bez formalnego
> wykształcenia może mieć szerokie horyzonty i głęboką wiedzę, a wielu nawet
> po dobrych uczelniach prezentuje żałosny poziom pod każdym względem. Dużo,
> może najwięcej też zależy od tego, co się wyniosło z domu; nawyk czytania
> książek, szukania wiedzy, myślenia, czy bezkrytyczne podejście do "prawd"
> przekazywanych przez dowolne "autorytety" i powielanie schematów i erzaców
> myślowych.
> Kultura to jeszcze odrębna sprawa, tego i na uniwersytecie się nie

To jak nazwiesz np pojmowanie kwestii relacji polsko- żydowskich poprzez
literaturę antypolskich pisarzy jak makabryczny bajkopisarz Gross, czy
staliniątek w 2 czy trzecim pokoleniu- jak np Bikont, Cała? Czy tak robi
osoba wszechstronniewykształcona, część polskiej elity- czy wykształciuch-
operujący polit- gramotą w miejscu argumentów?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

84. Data: 2010-03-04 09:47:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewna, że jej nie ograniczasz swoją postawą typu:
> - boszeszszsz, qura jestes boska jaka jesteś i taką cię bóstwię (znaczy my
> wszyscy i nie zmieniaj się) i nie słuchaj, co ten ender pierdzieli -
> zresztą kij wie o so mu hosi.
> ? (to retor i nie odpowiadaj mi proszę, bo coś dziś kiepsko znoszę
> bezsensy)

Rozumiem, że masz nastawienie "motywacyjne" i nawet to doceniam, choć
momentami postępujesz dosyć brutalnie.

Co do Qry to, nie wiem czemu, wierzę w jej dojrzałość i świadome
podejmowanie decyzji.

MK

85. Data: 2010-03-04 09:54:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba nie czytasz jej ze zrozumieniem.
> ENder

Zawsze mogę się mylić.

Ale Qra dorosła chyba jest.... mam wrażenie.

MK

86. Data: 2010-03-04 09:55:56

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> programików (nawet lepszych od microsoftowych, jak Gurbiela "Ogonki")-
> odpuścił dostosowywanie Polaków do amerykańskich komputerów:-)

Do dzisiaj mam taki program - z osiem klawiatur... :-))))

87. Data: 2010-03-04 09:56:47

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osoba wszechstronniewykształcona, część polskiej elity- czy wykształciuch-
> operujący polit- gramotą w miejscu argumentów?

Zapomniałeś o Noblistce?

88. Data: 2010-03-04 09:57:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, zniosłem ile dałem radę.
> Irytujesz mnie swoją ignorancją, a nie chcę być nie uprzejmy.
> EOT

To może, dla odmiany, dziś poćwiczymy __Twoją__ cierpliwość???

:-P

MK

89. Data: 2010-03-04 10:06:31

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> To jak nazwiesz np pojmowanie kwestii relacji polsko- żydowskich
poprzez
> literaturę Gross, czy
> staliniątek w 2 czy trzecim pokoleniu- jak np Bikont, Cała?

Jeśli masz ochotę na dyskusję merytoryczną, to proszę wyjść z punktu
startowego bez przymiotników określających: ''antypolskich pisarzy jak
makabryczny bajkopisarz" i "staliniątek w 2 czy trzecim pokoleniu",
ponieważ nie są to argumenty rzeczowe, tylko wyraz Twoich emocji,
zamiast tego podaj konkrety z ich książek, tzn. odpowiednie cytaty, z
którymi się nie zgadzasz lub numery stron, na których podają fakty
niezgodne wg Ciebie z prawdą oraz źródło, którym się posługujesz,
podważając te informacje.

> Czy tak robi
> osoba wszechstronniewykształcona, część polskiej elity- czy wykształciuch-
> operujący polit- gramotą w miejscu argumentów?

Niestety, zaprezentowałeś, delikatnie mówiąc, niejasny przekaz, więc nie
mogę odpowiedzieć Ci na zadane powyżej pytanie.
--
B.

90. Data: 2010-03-04 10:48:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk wrote:

> [...]
> "autorytety" i powielanie schematów i erzaców myślowych.
> Kultura to jeszcze odrębna sprawa, tego i na uniwersytecie się nie

Zgadzam sie w pełni. Dodałbym tylko, że dodatkowym problemem jest
jeszcze coraz bardziej posunięta "specjalizacja" studentów.
Tzn. wiele uczelni i kierunków nie przywiązuje kompletnie wagi do czegos
innego niż tylko własne poletko.

Ile razy słyszałem od "inzynierów", że on będzie programy pisał, więc do
czego mu fizyka? A o filozofii, psychologii, historii nie wspomnę (jakis
czas temu było chyba nawet jakies uzgodnienie dotyczace tego, ze np. w
programie studiów technicznych powinny znajdować sie również zajęcia z
innych dziedzin)

Stalker

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...