Brak ukończonych studiów wyższych

91. Data: 2010-03-04 10:50:05

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:hmo0nj$h9r$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> startowego bez przymiotników określających: ''antypolskich pisarzy jak
> makabryczny bajkopisarz" i "staliniątek w 2 czy trzecim pokoleniu",
> ponieważ nie są to argumenty rzeczowe, tylko wyraz Twoich emocji, zamiast
> tego podaj konkrety z ich książek, tzn. odpowiednie cytaty, z którymi się
> nie zgadzasz lub numery stron, na których podają fakty niezgodne wg Ciebie
> z prawdą oraz źródło, którym się posługujesz, podważając te informacje.

> Niestety, zaprezentowałeś, delikatnie mówiąc, niejasny przekaz, więc nie
> mogę odpowiedzieć Ci na zadane powyżej pytanie.

Idę popracować, takie życie:-). Oczywiście- postaram się odpowiedzieć
wieczorem. Jednak chciałbym, abyś najpierw napisała, czy gdybym postawił
tezę, że Żydzi są potworami, których należy niszczyć, i jako dowód podał Ci
linki do filmów, książek takich autorów jak: Veit Harlan, Sayyid Kutb czy
Heinrich Mohn. Jak zareagujesz? Przeczytasz? Obejrzysz filmy?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.

Nie dziwi Cię też to, że np wśród potomków nazistowskich Niemców spotyka się
postawy potępienia do rodziców, dziadków nawet do tego stopnia, żeby
pozbawić się płodności (sic!), a dzieci, wnuczki stalinowski oprawców nie
dość, że nie mówią złego słowa o rodzicach (dziadkach) oprawcach, to jeszcze
idą w ich ślady, kultywują pamięć i mają się dobrze?

92. Data: 2010-03-04 10:52:51

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> dodatkowym problemem jest
> jeszcze coraz bardziej posunięta "specjalizacja" studentów.
> Tzn. wiele uczelni i kierunków nie przywiązuje kompletnie wagi do czegos
> innego niż tylko własne poletko.

Nie jest u nas z tym tak "zle", jak na zachodnich uczelniach (pije
glownie do USA), czy juz nawet w ichniejszych szkolach. U nas jednak w
liceach ogolnoksztalcacych, jak sama nazwa wskazuje, dominuje wiedza ogolna.
I.

93. Data: 2010-03-04 11:52:41

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> linki do filmów, książek takich autorów jak: Veit Harlan, Sayyid Kutb czy
> Heinrich Mohn. Jak zareagujesz? Przeczytasz? Obejrzysz filmy?

Wiele zależy od poziomu i stylu konwersacji, jaki zaproponujesz. Jeśli
będzie niespójny, emocjonalny, pełen frazesów, ogólników, przytyków
osobistych (nie chodzi o mnie, a o np. autorów książek) i kalek
myślowych (nie mylić z niepełnosprawnymi), to na pewno nie będzie mi się
chciało. Jeśli rzeczowy i konkretny, bazujący na dokumentach,
rozpatrujący wszelkie dostępne "za" i "przeciw", to może znajdę czas na
grzebanie. Z tym, że weź pod uwagę, że ja nie widzę zjawisk w
czarno-białych barwach i nie popadam w skrajności, zawsze są + i -
każdej historii. Im dalej wchodzimy w historię i obyczajowość, tym
więcej niuansów. Więc możesz być nieusatysfakcjonowany niską temperaturą
dyskusji z mojej strony.

> [...]
> dość, że nie mówią złego słowa o rodzicach (dziadkach) oprawcach, to jeszcze
> idą w ich ślady, kultywują pamięć i mają się dobrze?

Poruszasz mnóstwo rozmaitych problemów w jednym, czy dwóch zdaniach.
Nie jest istotne w tej rozmowie, czy i co mnie dziwi, bo nie rozmawiamy
o mnie, a o zjawiskach zewnętrznych. Co nie znaczy, że mamy uogólniać
zachowania potomków nazistów i stalinistów. Myślę, że w ich rodzinach
losy potomków przestępców były rozmaite, nie mam wiedzy statystycznej
(którą Ty być może dysponujesz) na temat ich zachowań, ani też o
pozbawianiu się płodności/ pójściu w ślady antenatów. W Rosji jest wielu
czcicieli Stalina do tej pory, w Niemczech są neonaziści. Jaki jest %
tych ludzi w społeczeństwie Rosji i Niemiec? Tego nie wiem. Jak również
nie wiem, jaki % Niemców chce pozbawić się płodności z przyczyn
polityczno-moralnych.
--
B.

94. Data: 2010-03-04 13:51:37

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

(...)
> Zgadzam sie w pełni. Dodałbym tylko, że dodatkowym problemem jest
> jeszcze coraz bardziej posunięta "specjalizacja" studentów.
> Tzn. wiele uczelni i kierunków nie przywiązuje kompletnie wagi do czegos
> innego niż tylko własne poletko.
>
> Ile razy słyszałem od "inzynierów", że on będzie programy pisał, więc do
> czego mu fizyka? A o filozofii, psychologii, historii nie wspomnę (jakis
> czas temu było chyba nawet jakies uzgodnienie dotyczace tego, ze np. w
> programie studiów technicznych powinny znajdować sie również zajęcia z
> innych dziedzin)

akurat mi sie wydaje, ze wyzsza uczelnia to juz nie jest liceum
ogolnoksztalcace, i powinna byc specjalizacja w kierunku. Potem to sie wie
duzo ale nie na temat. Moglabym podawac pere celnych przykladow z wlasnego
poletka. Jesli juz to moze zrobic to jak jest w USA, pierwsze 4 lata studiow
to "wiedza ogolna" a nastepne 4 "specjalistyczna". Wtedy po 8 latach mozna
by uznac, ze sie ma wyzsze wyksztalcenie.

i.

95. Data: 2010-03-04 14:09:59

Temat: Re: Brak uko?czonych studi?w wy?szych
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 10:28, niebożę Vilar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Ender"<e...@n...net> napisa? w wiadomo?ci

> Motywuj, motywuj Qre,
> ale nie zdziw si?, jak sko?czysz ca?y ..."ujajany" :-))))

Chwilę mnie nie było, a tu takie się ciekawe sytaucje dzieją.

> (ps. wiesz, ?e kury to w prostej linii potomkowie wielkich i drapie?nych
> gad?w? )

Właśnie. Zaraś przyślę dziadka Tyrusia Rexa, on z Wami chętnie pogada
(najnowsze badania sugerują iż żywił się truchłem).

Qra, muszę częściej do zaprzyjaźnionej Łódki wybywać

96. Data: 2010-03-04 14:11:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 09:02, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Et tu, Chiron, contra me?

Qra

97. Data: 2010-03-04 14:12:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 09:12, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

I o to chodzi, Chłopcze, o to chodzi!

Qra, z wyżyn erystyki

98. Data: 2010-03-04 14:13:44

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> [...]
> (najnowsze badania sugerują iż żywił się truchłem).
>
> Qra, muszę częściej do zaprzyjaźnionej Łódki wybywać

Przed chwilą telewizornia zapodała, że w hrabstwie Essex Qry zadziobały
lisa, który wdarł się był nocą do Qrnika...

99. Data: 2010-03-04 14:17:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 10:12, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Przecież to powiedziałem.
> Skompresowany opis, często trafny, ale kpiarsko-żartobliwy.
> Kiedyś ktoś tu chyba nazwał to wyobraźnią werbalną.

Za komplement dziękuję.

> Także kompletnie nie trafiłaś w to, co ja podniosłem
> i szacunek dla kogoś za żarty może chyba świadczyć
> jedynie o znacznej irracjonalności.

Ta się w życiu przydaje.

> W twoim przypadku to może być typowe, a u faceta to troszkę jest żenujące.
> ENder

Wyobraźnia u faceta jest żenująca? No weź nie rób jaj!

> BTW nie wiem co ci mówi twoja nie najsprawniejsza intuicja,
> ale bynajmniej nie atakuję i nie krytykuję qury.

A się już na chwilę wystarszyłam, że znów czymś się naraziłam.

Qra

100. Data: 2010-03-04 14:18:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 10:03, niebożę Vilar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Ender"<e...@n...net> napisa? w wiadomo?ci

> Qra Szanowny Pimpusiu ma dar znakomitego puentowania r?nych sytuacji.
> I za to niew?tpliwie j? szanuj?, ?ledz?c wszelkie jej poczynania z du??
> przyjemno?ci? i b?yskiem w oku.

Dzięki o Pani! To zaszczyt błyskać dla tak szacownegoo towarzystwa.

Qra

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...