Brak ukończonych studiów wyższych

101. Data: 2010-03-04 14:20:11

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 10:46, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Jesteś pewna, że jej nie ograniczasz swoją postawą typu:
> - boszeszszsz, qura jestes boska jaka jesteś i taką cię bóstwię (znaczy
> my wszyscy i nie zmieniaj się) i nie słuchaj, co ten ender pierdzieli -
> zresztą kij wie o so mu hosi.
> ? (to retor i nie odpowiadaj mi proszę, bo coś dziś kiepsko znoszę
> bezsensy)

Jesteś pewien, że cokolwiek może mnie poza mną samą ograniczać? (retor)

Qra

102. Data: 2010-03-04 14:23:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 10:26, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> PS no tak, nie zauważyłem,
> że musiałem w ten sposób sprowokować odzew lojalnych przyjaciół,
> ale kompletnie nie o to mi chodziło.
> Tak jak wszyscy zgodnie zauwazyli, mocną stroną qury są puenty,
> ale są to zwykle suche puenty, bez jakichś refleksji
> czy choćby minimum tła i moim zdaniem na tym wiele tracą.
> Więc może dałby radę ją zmotywować delikatnie do tego - oczywiście
> żadnego musu nie ma ;-)

Załóżmy, drogi ENderze, że sam decyduję o rozległości tła i
wyczerpliwości refleksji, dobrze?

Qra, oczy też mam niebieskoszare

103. Data: 2010-03-04 14:27:55

Od: marmar <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "Bbjk"<b...@q...pl> wrote in message
>
> Nie zapominaj o humaniźmie...

Sfienta racja. Duzo takowych lazi po swiecie. "Ja jestem humanista"
twierdzi kazdy kto nie byl w stanie nauczyc sie "rachowac".

104. Data: 2010-03-04 14:34:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 11:52, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Nie jest u nas z tym tak "zle", jak na zachodnich uczelniach (pije
> glownie do USA), czy juz nawet w ichniejszych szkolach. U nas jednak w
> liceach ogolnoksztalcacych, jak sama nazwa wskazuje, dominuje wiedza
> ogolna.

Wiedza ogólna jest potrzebna. Potem niech się specjalizują, w czym sobie
zechcą. Życie zawodowe obecnie nie przywiązuje człowieka do jednego
zawodu, dlatego warto mieć więcej niż jedną specjalizację.
Innym problemem jest kiepska jakość kształcenia, zarówno licealisty jak
i studenta.

Qra

105. Data: 2010-03-04 14:49:11

Temat: Re: Brak uko?czonych studi?w wy?szych
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 15:13, niebożę Panslavista wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Tak. Waleczne siostry Albionu.

Qra

106. Data: 2010-03-04 14:50:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 15:27, niebożę marmar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Sfienta racja. Duzo takowych lazi po swiecie. "Ja jestem humanista"
> twierdzi kazdy kto nie byl w stanie nauczyc sie "rachowac".

Zawężasz pojęcia. Humanistą był Leo Da Vinci.

Qra

107. Data: 2010-03-04 14:58:29

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawodu, dlatego warto mieć więcej niż jedną specjalizację.
> Innym problemem jest kiepska jakość kształcenia, zarówno licealisty jak i

Bo zapomniano, że studia są po to, by nauczyciele kontrolowali przebieg
samokształcenia.

108. Data: 2010-03-04 16:03:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk napisał(a):
> [...]
> startowego bez przymiotnik�w okre�laj�cych: ''antypolskich pisarzy jak
> makabryczny bajkopisarz" i "stalini�tek w 2 czy trzecim pokoleniu",
> poniewaďż˝ nie sďż˝ to argumenty rzeczowe, tylko wyraz Twoich emocji,
> zamiast tego podaj konkrety z ich ksi��ek, tzn. odpowiednie cytaty, z
> kt�rymi si� nie zgadzasz lub numery stron, na kt�rych podaj� fakty
> niezgodne wg Ciebie z prawd� oraz �r�d�o, kt�rym si� pos�ugujesz,
> podwa�aj�c te informacje.

> Niestety, zaprezentowa�e�, delikatnie m�wi�c, niejasny przekaz, wi�c nie
> mog� odpowiedzie� Ci na zadane powy�ej pytanie.
On prezentuje jedynie dzicz buraczaną której kościółek sprał łebsko,
ale nie widzi, że te opisy przez artystów, były krytykami, tych którzy
mu sprali łebsko i którzy swoim zwyrodnialstwem dopuścili się
nagorszych rzeczy, czyli fałszują historię i literaturę, bo oni bardzo
są bezkarni i potrzebują debilstwa które im z głupoty da wiarę. A
inteligencja tutaj zawsze była atakowana przez buraczaną dzicz.

109. Data: 2010-03-04 16:05:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> Heinrich Mohn. Jak zareagujesz? Przeczytasz? Obejrzysz filmy?
>

> --
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron
>
> p.s.
>
> Nie dziwi Ci? te? to, ?e np w?r?d potomk?w nazistowskich Niemc?w spotyka si?
> postawy pot?pienia do rodzic?w, dziadk?w nawet do tego stopnia, ?eby
> pozbawi? si? p?odno?ci (sic!), a dzieci, wnuczki stalinowski oprawc?w nie
> do??, ?e nie m?wi? z?ego s?owa o rodzicach (dziadkach) oprawcach, to jeszcze
> id? w ich ?lady, kultywuj? pami?? i maj? si? dobrze?

Tak obejrzy i wypisze skierowanie na leczenie.

110. Data: 2010-03-04 16:35:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 16:37, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Żebyś mogła decydować sama o rozległości tła i
> wyczerpliwości refleksji to najpierw musiałoby być jakieś tło
> i jakaś refleksja, choć może ci się wydawać inaczej.

Fakt. Nie mam takiego bogatego życia wewnętrznego i zewnętrznego jak Ty.
Co jednak nie czyni mnie czymś gorszym.

> Powiem ci uczciwie, że źle mi się czyta twoje posty.

Obowiązku czytania to raczej nie ma.

> Przepraszam, ale są do zwykle jakieś wtrącenia tylko.
> Tego jest dużo i jakościowo średnie.
> Palnąć sobie coś na jakiś temat to sam mogę,

Nikt nie zabrania. Ty sam decydujesz.

> a chciałbym ciebie troszkę poczytać.
> Więc gdybym mógł prosić, nie jako przymus czy pretensja,
> ale jako serdeczna prośba to byłoby mi naprawdę miło.
> Przemyśl to sobie proszę, ok?

Nieraz się tu wypowiadałam. Wszystko zależy od potrzeby. Mojej. Innych.

> PS prócz ciebie mogą ciebie jeszcze ograniczać twoje ograniczenia,
> a jest u ludzi w czym wybierać ;-)

A to akurat ciekawe, co piszesz.
Może ja w realu mniej jestem zwięzła? Ale nie mnie oceniać. Raczej chyba
inni sie tutaj mogliby wypowiedzieć.

Qra

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...