Re: Braun Multiquick

Data: 2005-11-13 13:41:22
Temat: Re: Braun Multiquick
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl>

Michał napisał(a):

> Nieslusznie męczysz. TZ, to najwiekszy skarb i trzeba sie z Nim obchodzic
> delikatnie:)

Och, nie, nie... ja mu tylko delikatnie, trzy razy zasugerowalam w smsie :)

> Brauna warto kupić. Ja mam 600 watowego z opcją turbo. Jest w użyciu
> codziennie. Taki full wypas to ma tylko więcej funkcję kruszenia lodu i
> metalowy do tego pojemnik.

Acha, a ten metalowy pojemnik mozna dokupic osobno?
Jak czytałam o zestawach (tzn. probowalam czytac, bo kiepsko u mnie z
niemieckim) to wersja full wypas w Saturnie, nie ma opcji kruszenia
lodu, a ma ja za to inna, o polowe tansza wersja. Jak to z tym jest?

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space