Re: Bukszpan

Data: 2004-11-10 11:22:12
Temat: Re: Bukszpan
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
news:5e1e.000003d2.4191f4f5@newsgate.onet.pl...

> W ubiegłym roku sadzonki dostałam w listopadzie.Byly różne -od 8 do 15 cm
> Skrzynkę po pelargoniach napełniłam do połowy /torf ,piasek,trochę ziemi,
> bo tak akurat miałam/Końce umaczalam w sypkim ukorzeniaczu i dość gęsto
> do skrzynki,bo chciałam upchać wszystkie.Podlałam ,zawinęłam w worek
foliowy
> i postawiłam na parapecie w mieszkaniu. Sadzonki rosły co 4-5 cm.
> Aha,nic nie kombinowałam z tzw piętką bo nie wiedziałam;-)

Ja trochę inaczej, bo żywopłocik zakładałam - wykopałam rowek w gruncie, na
dnie ziemię wymieszałam z piaskiem i resztka jakiegoś perlitu, ukorzeniacz,
długość taka sama jak u Lilki, oczywiście to co szło do ziemi, to bez liści,
zostały tylko te ponad gruntem. Tkałam gęsto. Ukorzeniałam w marcu, wiosna
była wilgotna, od czasu do czasu podlewałam dodatkowo zraszając górę. Bez
folii.

Pozdrawiam, Basia.