Re: Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...

From: "roberte" <t...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...
Date: Thu, 13 Feb 2003 12:25:13 +0100

nie powiem zebym sie poczul serdecznie przywitany ale coz dobre i to
postaram sie ja jak i nowi mam nadzieje na grupie nie przeszkadzac a byc
moze czasami zaskoczyc starych wyjadaczy i oby nam sie udalo... zreszta
przepis na warzywka w jogurcie danie indyjskie powinno przyniesc wiecej
pozytku tak nam nowym jak i doswiadczonym kolegom i kolezankom z grupy
przepisik wieczorkiem po powrocie do domku polecam juz teraz ...