CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!

61. Data: 2014-11-28 12:40:09

Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup

>Różnica między żarówką a LEDem jest przesunięcie widmowe. Żadne z nich nie
>emituje światła zbliżonego do słonecznego.

To zależy jak zdefiniowac owa zblizonosc
http://img.photobucket.com/albums/v71/UnknownVT/CPF/
sunIncandLEDCFL_lightbulb-wars-00-0911-xln-42221615p
.jpg

62. Data: 2014-11-28 12:43:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:58:35 +0100, Ghost napisał(a):

>Pisałam, dupku:

>2014-11-27 18:27
>(...)sklepy sprzedają tradycyjne żarówki, w tym
>"100W", jako "małe urzadzenia grzewcze" albo z napisem "Nie do użytku
>domowego". I takie właśnie kupiłam.

NIe widze tu slowa "specjalne", chrumciu.

63. Data: 2014-11-28 12:45:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 08:17:33 +0100, Chiron napisał(a):

> nie rusz
> gówna, bo śmierdzi- nie odpowiem na żaden twój post.

Dołączam się.

64. Data: 2014-11-28 12:49:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 12:43:21 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> NIe widze tu slowa "specjalne", chrumciu.

Boś tępy.

65. Data: 2014-11-28 12:50:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 12:45:09 +0100, XL napisał(a):

> Dołączam się.

...niniejszym. Bo tępota śmierdzi najbardziej, mam dosyć ghostnego smrodu.

66. Data: 2014-11-28 12:52:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet porządna kamienica od dziecka może zmienić się w nieporządną.

No ale żeby od żarówki też?

Ewa

67. Data: 2014-11-28 12:52:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 12:04, Wiesiaczek pisze:

> A jaki wpływ na reputację kamienicy ma tu dziecko?

Głównie literacki.

Ewa

68. Data: 2014-11-28 13:22:25

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2014 o 12:52, FEniks pisze:

> Głównie literacki.

Liter na głowę? Ech te dzisiejsze dzieci!

--
Wiesiaczek (dziś z Ochsenfurt, Niemcy)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

69. Data: 2014-11-28 13:30:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Fri, 28 Nov 2014 12:43:21 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>Boś tępy.

I tej mojej tępoty nie odróżniasz literalnego "specjalne" od "małe
urzadzenia grzewcze" lub "Nie do użytku
domowego" - czy tez chrumcia jakiś inny pierdolec tutaj nadstawia?

70. Data: 2014-11-28 13:53:41

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.11.2014 um 12:19 schrieb Chiron:

> Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości

&v=SsbaZSmBgNY

> [...]
> jak za komuny jeszcze (choć trudno mi zweryfikować autentyczność badań)
> podawano, że na całym świecie naukowcy uważają, że np czytanie przy
> świetle słońca jest o wiele mniej szkodliwe, niż przy świetle żarówek.
> Świetlówki- ze względu na efekt stroboskopowy- były szczególnie wyklinane.
>
> W LEDach luminofor jest jednakże niemal monochromatyczny- i to
> stanowi problem. Nawet Ci nie podaję linka- bo google wypluwa mnóstwo
> stron o tym. Ponieważ jednak w telewizorach LEDy się bardzo
> rozpowszechniły- to znalazł się dodatkowy powód (niektórzy uważają, że

Zupełnie nie całkiem. Monochromatyczny to jednokolorowy. Biały nie jest
kolorem, tylko ich mieszanką. Podaje się temperaturę spektralną, znaczy
temperaturę ciała doskonale czarnego promieniującego takie właśnie
spektrum.

Waldek

Smażone ma być!
czubryca... taa...