CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!

141. Data: 2014-12-02 22:07:32

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Dec 2014 21:33:51 +0100, @ napisał(a):

> ;)))))
> A na jakiej podstawie wysnulas wniosek, ze ich uzywam ?
> Bo chyba nie na takiej, ze uznalam te bzdety youtubowe za niewiarygodne ? ;)

Nie obchodzi mnie, czy ich używasz, czy nie. Nie obchodzi mnie, co uznajesz
za co.

142. Data: 2014-12-02 22:49:28

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie obchodzi mnie, czy ich używasz, czy nie.

Nie odpowiedzialas na pytanie - to po pierwsze :)
Nie małpuj moich odpowiedzi z poprzednich postow- to sie nie godzi istocie
(rzekomo) myslacej :)
To po drugie.

> Nie obchodzi mnie, co uznajesz za co.

Po co wiec odpowiadasz ? ;)))
Ps. nie małpuj ;)))

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

143. Data: 2014-12-03 00:00:00

Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> No ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ta jedna firma
> posiłkowała się innymi? Nie jestem pewna, jak to jest we Wrocławiu,
> ale podejrzewam, że tak to mniej więcej wygląda.

Podejrzewam, że stoją pieniądze. Posegregowani przez ludzi śmieci
są towarem o wymiernej wartości. U nas zaraz po reformie pojawiły
się ulotki, by papier wystawić przed domy dzień przed datą odbioru
określoną w gminnym harmonogramie. Bo to się opłaca, zebrać surowce
wtórne, oddać do recyklingu i zarobić. Szybko pogoniono pasożytów,
którzy chcieli za darmo czyścić miasto. I znowu papier idzie jako
RDF do cementowni, a kasę za to ma firma, która wygrała przetarg.

Na dobrą sprawę, to zamiast tego jednego przetargu, mogłoby być kilka
przetargów, każdy na inny rodzaj odpadów. A każdy wygrywa ta firma,
która więcej *zapłaci* gminie za prawo pozyskiwania surowców z jej
terenu. To by mogło się obejść całkiem bez opłat ze strony mieszkańców,
bez deklaracji, bez dzipiesów i innych takich. No, mógłby zostać
*podatek* lokalny od posiadania kosza na niesegregowane śmieci,
większego niż ustawa przewiduje.

Jarek

--
JA SIĘ NIE BOJĘ BRACI ROJEK, | Ten kosz to wszystko moje,
no bo jak się braci bać? | mam dwie koszule w nim.

144. Data: 2014-12-03 20:31:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez deklaracji, bez dzipiesów i innych takich. No, mógłby zostać
> *podatek* lokalny od posiadania kosza na niesegregowane śmieci,

Ten pomysł mi się podoba!
Głosowałabym na Pana na pewno!

Ewa

145. Data: 2014-12-03 22:42:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ten pomysł mi się podoba!
> Głosowałabym na Pana na pewno!

Inni potrafią obiecać więcej, więc i tak byłbym bez szans.

Jarek

--
Nie mogę ci wiele dać,
Bo sam niewiele mam.