Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

From: "intuicjonista" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Date: Fri, 21 Feb 2014 21:23:17 +0100

news:le8712$6sj$1@news.icm.edu.pl...

> Halo! halo! Ja tu piszę o filmie - że to w nim tak zostało
> przedstawione, przynajmniej w moim odbiorze. System operacyjny
> rozpracowuje człowieka na algorytmy pod każdym względem i w ten sposób
> pozyskuje umiejętność/możliwość przeżywania nawet zmysłowych odczuć.

a było coś konkretnego ? nie
pojawił się system - czyli niewiadomo co :))))))
fakt uczył sie i poznawał - ale ....
to nic nie mowi o algorytmach - każdy sobie dopowiada
- co to mogło być tak jak potrafi :)))

> My oczywiście nie zostaliśmy, mam nadzieję, jeszcze przez żadną
> inteligencję tak rozpracowani (może poza jej Stwórcą?), ale czasami mam
> wrażenie, że sami do tego dążymy, żeby się tak rozłożyć na te cząstki
> elementarne. Gotując sobie tym samym smutny los...?

nie - nasz aktualny system nie jest tak wyrafinowany
Nie lubisz ponurych wizji więc na tym poprzestanę :))))

> Teraz się zgubiłam - czy piszesz tu o rzeczywistości filmowej, czy o
> jakiejś teorii filozoficznej... Nieważne...

:))))

przez chwilę widziałem to z filmu jako taki słoik
- sztuczne otoczenie - tylko nie dla płynów ustrojowych
a dla psychiki. Jednak uczenie sie i odchodzenie
oraz wrzutka o Wattsie wskazuje raczej, że trzeba
kombinować w kierunku filozoficznym :)))

http://www.alanwatts.pl/cytaty-filozoficzne.html

> Czyli znudziliśmy się jej. Hm, to byłaby smutna koncepcja.

można by powiedziec, że sie rozwinęła i poszła w świat :))))

Przy takich tematach - sposób odbioru zależy od tego
co jesteśmy sobie wyobrazić/zaakceptować.
Dla mnie temat AI i filozofia to obszar, którym
się dośc mocno interesuje - zatem pewnie twórca
filmu mógłby się zdziwić co też sam stworzył :)))))))

> Nie ma co. Przedwyjazdowy stres jak zwykle mnie wykańcza, ale dobrze się
> choć trochę oderwać. ;)

zatem wyluzuj i miłego wypoczynku :)))))