Re: Cesarskie cięcie na życzenie?

Data: 2005-03-21 00:00:38
Temat: Re: Cesarskie cięcie na życzenie?
Od: w...@c...ca (wszebor)

> Otó? moja ?ona b?dzie rodziae za miesi?c. To jej drugi poród. Ci??a
przebiega
> bez komplikacji.
> Pierwszy poród odby? si? przez cesarskie ci?cie po wielogodzinnej
> "gimnastyce" na pi?ce i próbach wywo?ania skurczów - nie tylko dla niej
ale
> i dla mnie by? to koszmar. > Krzysztof
Wedlug mojego rozeznania sa subiektywne wskazania (strach) do ciecia
cesarskiego bez proby porodu.
Sam fakt poprzedniego ciecia daje pewnosc wystapienia powiklan porodowych
powyzej 50% konczacych sie i tak operacja.
Coprawda nie znaczy ze "raz ciecie - zawsze ciecie" .
Niemniej ciezarna ma prawo wyboru w tym przypadku.
Sprobujcie takiej zagrywki " poproscie lekarza zeby podpisal oswiadczenie
,ze przy normalnym porodzie gwarantuje zdrowe dziecko
i bezkomplikacyjny porod " - napewno sie nie zgodzi io wtedy proscie o
operacje .
Ciekawe tez ile wazylo pierwsze dziecko.
wszebor