Chamstwo i prostactwo

21. Data: 2019-06-17 21:45:59

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.06.19 um 23:24 schrieb Ilona:

> nie rozumiesz!

Jak lewak moze zrozumiec prawaka?

--
saluto
Silvio Balconetti

22. Data: 2019-06-17 21:57:16

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.06.19 um 18:26 schrieb Trybun:

> W kwestii zachowań ludzkich żadne autorytety nie są mi potrzebne.
> Człowiek na ogół wiele nie różni się w zachowaniu od zwierząt. Podkulony
> ogon u psa na ogół nie oznacza pewności siebie. To samo z uśmiechami u
> ludzi.
>
> W tej Holandii byłem raz zwyczajnie po chamsku zaczepiony przez,
> wydawałoby się - starszą miłą panią. Ni mniej ni więcej zadała mi
> niedyskretne pytanie czy w Polsce nie ma żyletek..

Moze nie lubila nieogolonych mezczyzn, moze Polakow, moze facetow, moze
miala zly dzien, moze niedocukrzenie... Tysiace mozliwosci.
Mnie w bardzo dawnych czasach znajoma znajomych w tejze Holandii pytala
czy piszemy cyrylica, a o krajach baltyckich (wtedy jeszcze ZSRR) nie
miala pojecia. Czasem mnie ludzie pytali czy pochodze z USA, Francji,
Rumunii, Rosji, Czech, Wegier i co?
A facet czyszczacy auto przed wlasnym domem albo pani pracujaca we
wlasnym ogrodku nie przypominaja mi psow z podkulonymi ogonami nawet gdy
sie usmiechna i pozdrowia wedrowca. Sa na swoim, maja rodzine i setki
sasiadow tudziez psy, zeby intruza pogonic.
Po prostu kultura.

23. Data: 2019-06-17 23:04:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-17 06:24, gazebo wrote:

> a z czym ci sie kojarzy biala chusteczka, bo mnie z dupa, mnie sie
> wszystko z dupa kojarzy

i dlaczego cudze posty cenzurujes?

//chyba jakiś aktywista młodzieżówki neo_marksistowskiej, na tej wyspie
jesteś?

//widzisz 'kwadrat' a pod nim podpis: 'kolo'.
https://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201708/15027
00064_f6evvg_600.jpg

24. Data: 2019-06-17 23:23:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-17 21:45, Silvio Balconetti wrote:

> Jak lewak moze zrozumiec prawaka?

to raczej o coś innego chodzi?

// może, uśmiechanie się do wszystkich w sklepie, nigdy nie było
śmiertelnym zagrożeniem dla środowiska, w którym wzrastałeś?

25. Data: 2019-06-18 08:24:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/06/2019 o 22:04, Ilona pisze:

> i dlaczego cudze posty cenzurujes?

pojebalo cie do reszty?
--
gazebo

26. Data: 2019-06-18 08:26:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/06/2019 o 20:45, Silvio Balconetti pisze:

> Jak lewak moze zrozumiec prawaka?

mankutom juz nie przywiazuje sie reki do plecow

bardzo przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac :]
--
gazebo

27. Data: 2019-06-18 08:30:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/06/2019 o 17:26, Trybun pisze:

> [...]
> wydawałoby się - starszą miłą panią. Ni mniej ni więcej zadała mi
> niedyskretne pytanie czy w Polsce nie ma żyletek..

mnie o to zapytala kobieta w Polsce, czy zyletki podrozaly, ja zas w
Anglii bylem swiadkiem jak kobieta przepraszala za nieuprzejmosc mlodej
dziewczyny mimo, ze w zaden sposob nie byla z nia zwiazana

--
gazebo

28. Data: 2019-06-18 13:16:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2019 o 21:57, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> gdy sie usmiechna i pozdrowia wedrowca. Sa na swoim, maja rodzine i
> setki sasiadow tudziez psy, zeby intruza pogonic.

No tak - tysiące powodów, z wykluczeniem chamstwa, bo to jest
zarezerwowane dla Polaków... W pytaniu o to jakiego rodzaju pisma
używasz akurat nie ma nic złego, tak samo o kraj pochodzenia.

29. Data: 2019-06-18 13:17:16

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2019 o 08:30, gazebo pisze:

> mnie o to zapytala kobieta w Polsce, czy zyletki podrozaly, ja zas w
> Anglii bylem swiadkiem jak kobieta przepraszala za nieuprzejmosc
> mlodej dziewczyny mimo, ze w zaden sposob nie byla z nia zwiazana

Polka akurat może zapytać. Przyznam że zupełnie nie rozumiem tej waszej
fascynacji kulturą ludzi zachodu. A to "z brudnym polaczkiem nie będzie
grał w jednej drużynie", albo obraźliwe tabliczki pod Wiedniem z
komunikatami extra do Polaków.. o szwabskim robieniu nas złodziejami
chyba wszyscy słyszeli.

30. Data: 2019-06-18 14:39:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/06/2019 o 12:17, Trybun pisze:

> [...]
> grał w jednej drużynie", albo obraźliwe tabliczki pod Wiedniem z
> komunikatami extra do Polaków.. o szwabskim robieniu nas złodziejami

to obserwacja a nie fascynacja, tu tak samo kradna, morduja, mlodziez
maja, ze ho ho :) chcialoby sie powiedziec nasi tu byli, a jednak
roznica jest ogromna, cos mi sie przypomnialo, tez potrafia narysowac
wielkiego chuja na budynku :)

--
gazebo

Narcyzm grupowy