Re: Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.

Data: 2014-07-10 22:14:16
Temat: Re: Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.
Od: ikka <i...@n...pl>

W dniu 2014-07-10 22:11, Ikselka pisze:

> Bo tak jest.
> In vitro stosuje się, kiedy para nie może mieć dzieci naturalnymi metodami,
> włącznie ze sztuczną inseminacją. Czyli wtedy, kiedy istnieją przeszkody
> natury genetycznej/biologicznej, uniemożliwiające zapłodnienie jakąkolwiek
> inną metodą. Tylko że nikt tych PRZESZKÓD nie traktuje tak jak należy, tzn
> jako naturalnych=genetycznych MECHANIZMÓW OBRONY gatunkowej przed lawinowym
> (postęp geometryczny) przekazywaniem wad genetycznych w populacji. Gdyby
> nie było tych mechanizmów, w wyniku przekazywania negatywnych cech w
> [...]

no tak, generalnie masz rację, tylko że to prowadzi do wniosku, że
ludzie, którzy mają jakiekolwiek choroby dziedziczne powinni mieć zakaz
rozmnażania się, żeby nie degenerować naszego gatunku. bez współczesnej
medycyny osoby te nie przeżyłyby na tyle długo, by się rozmnożyć.
i co teraz?

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.