Re: Chciałabym kloniki

Data: 2004-10-05 18:20:33
Temat: Re: Chciałabym kloniki
Od: "JerzyN" <N...@m...pl>

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
> "JerzyN" <N...@m...pl> writes:

> Ślij.

Najwczesniej w czwartek lub piątek będę mógł podesłać.

> Akurat polne młode liście mają na tyle charakterystyczne, że do
> odróżnienia. No, chyba, że liście już opadły, to po pąkach :-)

Akurat jest tak sucho, że sterczą sobie małe kikuty, duże klony
większość liści tez pozrzucało.
Ten klon niby polny [duży] akurat nie zrzucił jeszcze i mam zagwozdkę bo
od dołu liście ma obłe a od góry już spiczaste. Mutant jakiś? I nie jest
tak na jednym drzewie ale na kilku.
Zaczynam wątpić czy jest to klon polny ale do żadnego innego jakoś mi
nie przystaje.
Z innej beczki, jak się nazywają klony o zwieszających się gałęziach?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---