Cherokee, glowa do gory

1. Data: 2003-07-01 21:17:47

Temat: Cherokee, glowa do gory
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za relacje z restauracji. Dla mnie takie relacje z roznych miejsc
w Polsce sa niezastapiona kopalnia wiedzy, bardzo je lubie czytac i
dowiadywac sie, jakie sa obyczaje.

U nas sa bardzo sztywne zasady w restauracjach. W tzw. eleganckich
restauracjach obowiazuje marynarka i brak dzinsow. Ludzie zachowuja
sobie wyjscia do takich restauracji na specjalne okazje, przygotowuja
sie do nich z przyjemnoscia, ubieraja sie elegancko, zeby samemu nadac
tej okazji jakies znaczenie. Przyjemnie sie takie wyjscia wspomina,
dania, ktorych sie probowalo, wina, ktore sie pilo. Ludzie sami wiedza,
zeby w szortach i podkoszulkach sie nie ladowac do takiej restauracji.

Ja generalnie nie lubie sie stroic i ubieram sie bardzo swobodnie, wiec
jak nie chce mi sie specjalnie przygotowywac, czy nie zalezy mi na
wyjsciu, atmosferze, itd, tylko po prostu na zjedzeniu dobrego obiadu,
wybieram taka restauracje, w ktorej nie bede skrepowana obyczajami. Sa
to restauracje codzienne, z chinszczyzna, czy wloskim jedzeniem, czy
meksykanskim. Tych restauracji nie wybiera sie na specjalna okazje, nikt
nie przyjdzie do nich w marynarce czy wieczorowej sukni. Ale jak mam
imieniny czy rocznice czy inna specjalna okazje, i jestem zaproszona do
dobrej restauracji, z przyjemnoscia zrobie z tego specjalny wieczor, i
bede spodziewac sie, ze inni w tej restauracji tez beda w podobnym
nastroju, i stroju.

Mam nadzieje, ze inni na grupie nie zraza sie jedna osoba psujaca innym
przyjemnosc z dzielenia sie wrazeniami. Jeszcze raz dziekuje Cherokee i
innym, ktorzy pisza takie ciekawe relacje.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-01 21:20:39

Temat: Re: Cherokee, glowa do gory
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisal(a):

>Mam nadzieje, ze inni na grupie nie zraza sie jedna osoba psujaca innym
>przyjemnosc z dzielenia sie wrazeniami. Jeszcze raz dziekuje Cherokee i
>innym, ktorzy pisza takie ciekawe relacje.

Z drugiej strony zauwaz, ze calej awantury by nie bylo gdyby kol.
Cheroke nie okreslila osob noszaych szorty mianem nowobogackiego
chamstwa.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-07-01 21:22:27

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin E. Hamerla" wrote:

> Z drugiej strony zauwaz, ze calej awantury by nie bylo gdyby kol.
> Cheroke nie okreslila osob noszaych szorty mianem nowobogackiego
> chamstwa.

et tu Brute...

MB

1. Data: 2003-07-01 21:22:31

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> Z drugiej strony zauwaz, ze calej awantury by nie bylo gdyby kol.
> Cheroke nie okreslila osob noszaych szorty mianem nowobogackiego
> chamstwa.

Marcin - i po co znow? Zaraz sie wlaczy Tracy i bedzie kolejny
spowielony watek. Litosci. Moze by jej zalozyc jakies forum, niech tam
wylewa swoje smutki....

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-01 21:22:31

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Mam nadzieje, ze inni na grupie nie zraza sie jedna osoba psujaca innym
> przyjemnosc z dzielenia sie wrazeniami. Jeszcze raz dziekuje Cherokee i
> innym, ktorzy pisza takie ciekawe relacje.
Jak to dobrze udzielać innym rad, jak się uciekło z Kraju!
Można trochę poszpanować, gdy na codzień się sprząta.
Tracy

1. Data: 2003-07-01 21:24:49

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisal
w wiadomosci news:bnu3gv05g2ib882tk1phsh1b2mrulo9uif@4ax.com...

> Z drugiej strony zauwaz, ze calej awantury by nie bylo gdyby kol.
> Cheroke nie okreslila osob noszaych szorty mianem nowobogackiego
> chamstwa.
Chyba moglabym Cie polubic - polecam moja poprawiona wersje relacji
cherokee, gdzie jest o zarciu, wystroju, a nie ma tych zadec na Panstwo
Trzcy

1. Data: 2003-07-01 21:27:06

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Tracy napisal(a):

>Chyba moglabym Cie polubic - polecam moja poprawiona wersje relacji
>cherokee, gdzie jest o zarciu, wystroju, a nie ma tych zadec na Panstwo

Przykro mi, ale ja Ciebie nie moglbym polubic.

1. Data: 2003-07-01 21:28:50

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

z przyjemnością będę się nadal udzielać na grupie i pisac relacje z
bardziej lub mniej eleganckich miejsc, w których bywałam, np. w barze
dworcowym na dworcu PKP w Zielonej Górze - jedno z moich najbardziej
makabrycznych kulinarnych wspomnień.Ale o tym może jutro.

Natomiast jeśli chodzi o sfrustrowane dzieci - no cóż. Większość jest
wychowywana przez ulicę i tak się zachowuje. A jak ktoś dokucza
strasznie, to jest KF i po kłopocie. A dla osób z problemami wieku
dojrzewania są inne grupy - tak dla jasności.
Nie odzywałam się, bo po pierwsze nie widzę wątków uprzywilejowanych w
moim KF-ie osób, a po drugie dyskusje akademickie już nie dla mnie.

Dziękuję za maile, jakie otrzymałam na priv i kończę już, bo zawiało
mową pogrzebową:))))))))

pozdr

cherokee

usiłująca przebrnąć przez dokumentację zawodową męża

1. Data: 2003-07-01 21:29:24

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisal(a):

>Marcin - i po co znow?

Moje poczucie sprawiedliwosci nie pozwolilo mi przejsc nad tym do
porzadku dziennego ;--).

>Zaraz sie wlaczy Tracy i bedzie kolejny
>spowielony watek. Litosci. Moze by jej zalozyc jakies forum, niech tam
>wylewa swoje smutki....

A niech wylewa na tym. Zaraz ja wszyscy wsadza do KF.

1. Data: 2003-07-01 21:34:17

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3F01FA78.5BA70314@olypen.com,
Magdalena Bassett <m...@o...com> a écrit:
> [...]
> dania, ktorych sie probowalo, wina, ktore sie pilo. Ludzie sami
> wiedza, zeby w szortach i podkoszulkach sie nie ladowac do takiej

U nas troche inaczej, poniewaz Francuzi *bardzo* sie zywia w
restauracjach (wlasnie zaczelam nowa prace i zorientowalam sie, ze w
restauracji bede jesc /codziennie/ niestety...). W zwiazku z tym jest
bardzo duzy luz, kazdy sie ubiera jak mu sie podoba.

Natomiast de restauracji "szykownych" (np. niektore na Boulevard Saint
Germain) albo tych ktore sa prowadzone przez "wielkich szefow" / "grands
chefs") mozna przyjsc dzinsach, pod warunkiem ze sa to dzinsy od Armani
;-)

Ewcia

--
Niesz !